Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Jakob Moeller » 24. jul 2014 09:02

Nogen der har noget data omkring hvor mange spillere der kan være på en server? og har de intentioner om at mixe Xbox One, Xbox360, PS3 og PS4?
Jakob Moeller
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Michelve » 24. jul 2014 09:02

JohnH skrev:
Michelve skrev:Hvor lang tid tog det for jer til at downloade den?


25 min ca, hentede det kl 16 igår.


WTF!!!! tager mig mange timer, det fordi min opsætning er trådløs eller pga af min 10/1 forbindelse eller noget andet?

sorry for at være offtopic)
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Jakob Moeller » 24. jul 2014 09:13

Michelve skrev:
JohnH skrev:
Michelve skrev:Hvor lang tid tog det for jer til at downloade den?


25 min ca, hentede det kl 16 igår.


WTF!!!! tager mig mange timer, det fordi min opsætning er trådløs eller pga af min 10/1 forbindelse eller noget andet?

sorry for at være offtopic)


Tog mig ca. samme tid. Sidder på en 100/10 Mbit og min xbox er trådløst forbundet.
Jakob Moeller
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Major Oblivious » 24. jul 2014 10:00

Michelve skrev:
JohnH skrev:
Michelve skrev:Hvor lang tid tog det for jer til at downloade den?


25 min ca, hentede det kl 16 igår.


WTF!!!! tager mig mange timer, det fordi min opsætning er trådløs eller pga af min 10/1 forbindelse eller noget andet?

sorry for at være offtopic)


Det er sjældent at man henter med fuld hastighed konstant, så med 12 GB på en 10 mbit forbindelse vil tage minimum 3 timer, og hvis der står andre ting på standby, så vil de også tage en bid af kagen.
Vil man sikre, at det kun er boxen som får opmærksomheden, så skal den smides direkte i modem´et
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 24. jul 2014 11:39

Jeg hentede igår omkring kl. 12, og det tog omkring en times tid (32/16).

Til gengæld oplevede vi party og connectivity problemer igår aftes fra omkring kl. 21:30. Ved ikke om alt og alle bare skule hente den beta på en gang
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Morten Skou » 24. jul 2014 14:46

IkkNico skrev:Jeg hentede igår omkring kl. 12, og det tog omkring en times tid (32/16).

Til gengæld oplevede vi party og connectivity problemer igår aftes fra omkring kl. 21:30. Ved ikke om alt og alle bare skule hente den beta på en gang


Er party problemerne væk i dag?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Niculla » 24. jul 2014 17:39

Synes det hakker lidt når man drejer hurtigt rundt. Andre med samme problem? X1 version.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 24. jul 2014 17:47

Niculla skrev:Synes det hakker lidt når man drejer hurtigt rundt. Andre med samme problem? X1 version.


Ikke her, det kører super smooth... har dog et problem med Spidertanken på House of Devils, damn den er tough!
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Morten Skou » 24. jul 2014 17:55

Kørte også fint hos mig (Xbox One). Det irriterer mig til gengæld, det som de har lavet med at man vender sig langsommere hvis man løber samtidig.. det kræver lige lidt tilvænning :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Niculla » 24. jul 2014 18:01

Morten Skou skrev:Kørte også fint hos mig (Xbox One). Det irriterer mig til gengæld, det som de har lavet med at man vender sig langsommere hvis man løber samtidig.. det kræver lige lidt tilvænning :D


Ah, det er måske det jeg føler som "hak". haha.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Michelve » 24. jul 2014 18:37

Major Oblivious skrev:
Det er sjældent at man henter med fuld hastighed konstant, så med 12 GB på en 10 mbit forbindelse vil tage minimum 3 timer, og hvis der står andre ting på standby, så vil de også tage en bid af kagen.
Vil man sikre, at det kun er boxen som får opmærksomheden, så skal den smides direkte i modem´et


Tak for info, prøve ar tilslutte directe....dog blev det i går til kun 9℅ på 1,5 time, midt om natten...og så er betaen kun 6 GB......nah prøve mig frem med hastighed check ect.
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 24. jul 2014 21:09

PvE er fedt. Bruun og mig har det skideskægt med at smadre bots.

PvP er knap så skægt. Så vift jeg kan se er der kun Control (Domination), og der er rigtig mange, der tilsyneladende kun er interesseret i at få en høj kdr. 2-3 caps på de små maps er ikke meget på 10 minutter, og det er ikke fordi folk holder et punkt, for de skifter hænder mange gange i løbet af en kamp.

Derudover ser jeg kun shotguns og rocket launchers, hvilket ikke er fedt for en ar/smg mand som mig.

Alt i alt stadig et day one køb for mit vedkommende
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf TerrificFalcon » 25. jul 2014 16:29

Nu fik jeg spillet gennem spillet som en Hunter - sjov oplevelse. Lidt ærgerligt loot-system - det tog mig rigtig, rigtig lang tid at få en Scout Rifle der var stærkere end den jeg fik i level 1, så den spillede jeg faktisk med gennem hele spillet, indtil jeg spillede lidt Strike Team, hvor jeg heldigvis fik en med dobbelt så meget attack og en noget højere firing rate.
Jeg synes, at spillet er meget sjovt. Lidt sløvt i starten, lidt svært at finde rundt i alle de missioner der er når man free-roamer i Steppes-området, men bestemt underholdende - jeg glæder mig til at spille mere. Minder meget om et AAA-Defiance.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dirty Harry » 25. jul 2014 19:17

Læg lige mærke til hvad denne riffel gør;
Billede
Ikke nok med det, men en anden peak den har er at radaren også skulle være aktiv samtidig med at man er zoomet ind.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf JohnH » 25. jul 2014 20:38

Dirty Harry skrev:Læg lige mærke til hvad denne riffel gør;

Ikke nok med det, men en anden peak den har er at radaren også skulle være aktiv samtidig med at man er zoomet ind.


Ja den er møgirriterende, mødte nogle af Kaptajnerne's 'venner' der sad rundt omkring med den igår, de dræber med et skud for det meste.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster