Xboxlife forum

Resident Evil Operation Raccoon City

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Resident Evil Operation Raccoon City

Indlægaf makta » 21. mar 2012 14:19

UncannySlayer skrev:
Aaliyahchili skrev:Fatter ikke at resident evil navnet er sunket så dybt #-o


Det er da ellers bestemt ikke første gang - bare se på mange af de andre spin-offs og deres gennemsnitsanmeldelser fra gamerankings:

RE: Revelations - 83,94 %
RE: Umbrella Chronicles - 75,12 %
RE: The Darkside Chronicles - 74,54 %
RE: Deadly Silence - 71,91 %
RE: Outbreak - 70,81 %
RE: The Mercenaries 3D - 67,29 %
RE: Dead Aim - 66,74 %
RE: Outbreak File # 2 - 62,99 %
RE: Gaiden - 56,46 %
RE: Survivor 2: Code Veronica - 52,50 %
RE: Operation Racoon City - 52,30 %
RE: Survivor - 42,11 %

Man skal altid være skeptisk, når det kommer til spin-offs, der er lavet for et tjene hurtige penge og blive glemt. Jeg ville dog vildt gerne have Revelations på enten Wii eller X-Box 360 (forstår ikke det skal være en 3DS exclusive). Og Umbrella/Darkside Chronicles synes jeg også er fornuftige på Wii, selvom de ikke er noget must.


Resident Evil Revelations er ikke spin-off, og det har bestemt ikke fået negative anmeldelser!

Og det har Chronicles og Outbreak spillene heller ikke.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Resident Evil Operation Raccoon City

Indlægaf UncannySlayer » 21. mar 2012 16:40

Det kommer både an på, hvordan du definerer spin-offs, og positive/negative anmeldelser.

Revelations er lavet til at være et spil, som man kan misse uden at mangle noget i hovedhistorien, derfor vil jeg til dels karakterisere det som et spin-off, selvom Jill og Chris er en del af historien.

Som jeg selv skriver, så var jeg tilfreds med Chronicles spillene, men jeg synes bestemt heller ikke, at de var ret meget mere en 'gode nok'. Jeg mener ikke at en gennemsnitsscore på under de 75% er særlig positiv, medmindre den er et resultat af, at der er tale om et eksperimenterende og nyskabende spil, der deler vandene. Det er der jo ikke rigtigt for så vidt angår nogle af de spil på overstående liste - det er udover Revelations bare forsøg på at tjene hurtige ekstra penge til udviklere og udgivere. Det er også derfor, at jeg ikke har forudbestilt ORC, selvom jeg elsker RE-universet.
UncannySlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 401


Re: Resident Evil Operation Raccoon City

Indlægaf Shooter DK » 21. mar 2012 19:59

ved godt at karaktere ikke er alt men alligevel så synes jeg anmeldelserne taler for sig selv:
Ign 4,0
Gamespot 4,5
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Resident Evil Operation Raccoon City

Indlægaf makta » 21. mar 2012 20:33

Her er et review round-up for dem, der er interesseret - http://www.residentevilonly.com/apps/bl ... w-round-up
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Resident Evil Operation Raccoon City

Indlægaf lassefar » 21. mar 2012 20:42

makta skrev:Her er et review round-up for dem, der er interesseret - http://www.residentevilonly.com/apps/bl ... w-round-up



Hæfter mig ved dem som giver 7/8. Glæder mig til fredag.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Resident Evil Operation Raccoon City

Indlægaf lassefar » 25. mar 2012 14:07

Sig hvad i vil. Men det er på ingen måde så dårligt som alle folk siger. Ja ai'en er pænt dum. Men jeg syntes sgu jeg er underholdt fint nok.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Resident Evil Operation Raccoon City

Indlægaf Slimjay DK » 25. mar 2012 15:51

Nu har det jo også fået høvl, så forventningerne er ikke så høje mere, og med det i tankerne går det måske hen og bliver et ok spil :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster