Xboxlife forum

Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 12. mar 2011 14:40

Så er der blevet annonceret nyt planeswalkers spil til XBLA som bl.a. indfører mp-mode archenemy!

Xboxlife.dk nyhed

Billede

1. Expansion

    Three new playable decks: Liliana Vess’s “Grave Whispers” deck, Ajani Goldmane’s “Auramancer” deck, and Ral Zarek’s “Cloudburst” deck
    Six exclusive sneak-preview cards from the upcoming Innistrad expansion
    Players can become the Archenemy in single-player and online multiplayer formats
    Six new single-player campaign levels and eleven Archenemy single-player campaign levels
    Four Archenemy challenges
    Four additional card unlocks for all thirteen Duels 2012 decks
    New achievements on Xbox, Steam, and PlayStation
    New loading screens featuring art and text exclusive to the Duels 2012 Expansion


Features:

Archenemy
Core Deck Editing

Achievements:

http://www.xbox360achievements.org/game ... hievements

Decks:

Billede

Kiora Atua is a "female merfolk who commands the powers of the tides and depths." She sways dominion over the older creatures of the sea -- such as krakens and leviathans.



Trailer:



Interview:

Wizards of the Coast have revealed the first details about Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers 2012 for Xbox live, PC, and PlayStation Network. The sequel to 2009's Duels of the Planeswalkers, the new title will introduce new game modes, Planeswalker opponents, decks, puzzles, and more. To find out more about what players can expect from the sequel, we spoke with Magic: The Gathering brand manager Paul Levy, and here's what he had to say:

Who will we see as the Archenemy in Planeswalkers?


Paul Levy: You will get to face off against many different Planeswalkers in the Archenemy campaign, but the final Archenemy is yet to be named. At PAX East, the Archenemy will be played by Tezzeret.

Do you choose decks based on play style, balance, modern vs popular, etc?

PL: With Duels of the Planeswalkers, we always have to keep in mind that there’s no single typical player. Our Duels audience is very large, and, in such a large pool, we have players who have never played Magic before, as well as players who have been playing Magic for almost 20 years. We need to make sure that there are decks that appeal across that spectrum. So some Duels 2012 decks really focused on the essential fun of Magic, that are perfect for a new player to pick up and enjoy. And there are some Duels 2012 decks that have a more distinct identity that is still accessible to the newer player, but will be especially enjoyed by the more veteran Duels player who wants a different awesome flavor in their deck.

Will you allow humans to play as the Archenemy against three other human players?


PL: Mere humans are not powerful enough to be a proper Archenemy!

Are you allowing players to customize their own decks?


PL: We just announced the Magic 2012 product line-up, which includes the Magic: The Gathering 2012 Core Set and Duels of the Planeswalkers 2012. At PAX East, we’re excited to show players the Archenemy feature, and look forward to talking about the other features of Duels 2012 closer to launch.

What kind of rankings, leaderboards or tournament integration will there be, if any?

PL: As I said before, we’ll be talking more about the additional features of Duels 2012 closer to the release date.

You dabbled with microtransactions with deck unlocks for MtG: DOTP. What are the chances we'll see individual card sales on consoles?

PL: As the manufacturer of a collectible trading card game, Wizards of the Coast does not sell individual cards. This same philosophy is carried over to our digital games as well.

Will the original Duels continue to be supported and have content developed for it? Or will players move on to 2012?

PL: The original Duels of the Planeswalkers is going to be releasing the “Gold” edition in the coming months, which is a compilation of the base game plus all expansions and DLC. After the release of the Gold edition, all development support will be on Duels 2012.

The last update seemed to hinder the game. Lots of game sync checks and all. Will there be an effort to update/change this in the new title?


PL: We are always listening to the feedback of our customers and pass it along to our development team for review. We have improved the game engine for Duels of the Planeswalkers 2012 and will continue to do so in future updates.

Will Challenges make a return? What can you tell us about them? Purely selfish wishlist idea, any chance you'll let people create their own Challenges to share with others, because that'd be rad.

PL: That would be rad. We get a lot of positive feedback from the community on the challenges, and they’ll definitely be making a return in Duels 2012. We’ll be talking more about the content of the challenges closer to release.

How will the previous game sync up with the new one, if at all? Does my investment go out the window? Will the DLC carry over?


PL: Duels 2012 is not backwards compatible with the original game. We are looking at ways to reward the original Duels of the Planeswalkers players in the Duels 2012 game, and will have more information to share at a later date.

Any chance at cross-platform play or is that impossible?

PL: As I said before, we’ll be talking more about the additional features of Duels 2012 closer to the release date.

The game was one of the top-selling XBLA titles in 2010, which was surprising. What will you be doing to promote the new title?


PL: Duels of the Planeswalkers is one of the top 10 games of all time on XBLA. We have a lot of exciting promotions coming up; one thing that players and fans will recognize is the exclusive Magic: The Gathering promo card with purchase. We haven’t announced what the promo card will be yet, but it’s going to be awesome. There are also exclusive spoilers from the upcoming Magic: The Gathering 2012 Core Set in Duels 2012.


Kilde

Screens:

Billede

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af Underdog Dude 15. sep 2011 08:56, rettet i alt 10 gange.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 16. mar 2011 19:30

Købte det første, men med den support Stainless/WotC udviste for den udgivelse, så er jeg mere end betænkelig ved at hoppe med her. Masser af fejl, der aldrig er blevet rettet, og stort set kun varm luft og PR snak som respons til fejlrapporter, spørgsmål, forslag osv.

Fint man laver en "fortsættelse", men der skal mere end archenemy til at bringe mig til bords. jeg har fuld forståelse for, at man laver fuld deck building, så må folk spille MTGO, men at man ikke en gang kan tage core kort ud, er lige i underkanten. Ideelt set, skulle man have lov til, at fjerne førnævnte kort til kampagne delen, og ellers lave deck helt som man lyster til online (ud fra de unlockede kort der nu engang er i spillet). Man bliver bedre af at lære af sine fejl (f.eks. dårligt deck) og nederlag, den mulighed eksisterer ikke i det nuværende DOTP. På nuværende tidspunkt er der ikke meget taktik i spillet, da alle har identiske deck, hanlder det stort set kun om hvem der bliver mana screwed og hvem der trækker de bedste kort først.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 17. mar 2011 16:39

IkkNico skrev:Købte det første, men med den support Stainless/WotC udviste for den udgivelse, så er jeg mere end betænkelig ved at hoppe med her. Masser af fejl, der aldrig er blevet rettet, og stort set kun varm luft og PR snak som respons til fejlrapporter, spørgsmål, forslag osv.


Jeg er ret tilfreds med det første. Det eneste der har irriteret mig og som ikke er blevet rettet er de lange loading tider. Til gengæld blev mange disconnects bugs fixet ret hurtigt og efter noget tid fik de også disconnects i online spil til at tælle som nederlag, så man rent faktisk fik et kort når nogen skred.

IkkNico skrev:Fint man laver en "fortsættelse", men der skal mere end archenemy til at bringe mig til bords. jeg har fuld forståelse for, at man laver fuld deck building, så må folk spille MTGO, men at man ikke en gang kan tage core kort ud, er lige i underkanten. Ideelt set, skulle man have lov til, at fjerne førnævnte kort til kampagne delen, og ellers lave deck helt som man lyster til online (ud fra de unlockede kort der nu engang er i spillet). Man bliver bedre af at lære af sine fejl (f.eks. dårligt deck) og nederlag, den mulighed eksisterer ikke i det nuværende DOTP. På nuværende tidspunkt er der ikke meget taktik i spillet, da alle har identiske deck, hanlder det stort set kun om hvem der bliver mana screwed og hvem der trækker de bedste kort først.


Enig i at man skulle kunne tage kort ud, så man kunne holde sit deck på 60 kort selv med unlockede kort - men hvis de åbner for muligheden for at lave helt egne deck ryger idéen med balanceret gameplay online (som dog alligevel ikke holder i praksis pga. imba decks). Desuden ville der sikkert hurtigt komme guides til de bedst mulige deck og så ville det bare være et spørgsmål om man har læst disse eller ej.

Er uenig at planeswalker kun handler om hvem der bliver mana screwed og får gode kort - har mange gange fået gode kampe, som helt klart blev vundet pga. mine eller modstanderens skills.

Synes det ultimative ville være muligheden for at trække et hvilket som helst kort ud af de premade deck, så længe man har mindst 60 tilbage. Det ville sørge for at deckene ikke blev alt for ubalanceret så der stadig er noget spil i det, men samtidig også give en lidt rum for deck kreativitet.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 19. mar 2011 19:37

Stadig kun et rygte, men en bruger på Wixards hjemmeside, der ser ud til at sidde på en masse info siger, at der kommer core deck editing i DOTP2012

http://community.wizards.com/go/thread/ ... work?pg=25

Efterfølgende bliver tråden endnu mere underholdende, da nogle af de faste brugere har en mistanke om, at brugeren med alle rygterne, rent faktisk er ansat af WotC, og er gået undercover på forummet :D
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 21. mar 2011 08:48

Interessant!

Selvom fyren der kommer med info'en lyder som en idiot.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 21. mar 2011 10:45

Jep, og de faste brugere vist er nået frem til, at han muligvis er fra Polen, og ikke har insider viden.
Dette betyder blot, at core deck editing stadig kun er et rygte.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 13. maj 2011 18:49

Ny frontpage til DotP, og en anoncering om at spillet kommer til PC d. 15/6, og 'kommer snart' til Xbox og PS3.
Det eneste der stadig vides, er at Archenemy er med. det går WotC så meget op i, at de stort set ikke har snakket om andet. Ingen kommentarer om core deck editing, 2vs2 online eller andre features.

En måneds tid til release, så skulle man jo tro, at WotC ville skabe lidt PR og måske endda hype ved at offentliggøre nye features, andet end Archenemy ... men måske er det fordi, der ikke er flere nye features.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 14. maj 2011 12:54

Ja, det kunne godt begynde at tyde på det. Ret ærgerligt, hvis det stort set er det eneste nye...
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 14. maj 2011 20:41

Hvad mere nyt ville I have?
Planechase? :P

Jeg skal bare have nogle nye decks at spille med. Og så et mere stabilt spil. Synes tit Dotp fryser, når man forsøger at lave "avancerede" ting med Izzet decket. Men jeg er heller ikke så meget til multiplayermagic :P
Senest rettet af Da Senzai 14. maj 2011 20:50, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf TerrificFalcon » 14. maj 2011 20:47

Jeg vil bare have at udviklerne ikke fucker det op, når de udgiver udvidelsespakker. Seriøst. En ting er jo at de ikke har virket de første mange timer efter udgivelsen, men udvidelserne har jo netop også bragt bugs, længere loadingtider og alt muligt pladder med sig - som jeg faktisk ikke gider betale for.

De kan sgu egenligt også godt bare diske op for det dersens Core Deck Editing, når de nu har vist med key-systemet, at de i praksis sådan set også godt kan sælge boosters på Xbox Live Marketplace. De kunne sådan set kaste hele MTG: Online i hovedet på os (i forbedrede klæder).

Thumbs up for at de faktisk har 5 Avatar Awards med denne her gang, dog, mod de 3 i sidste spil. At 2 af dem så bare er recolors af de sidste t-shirts og en cap med samme design... Tja.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 14. maj 2011 21:33

Da Senzai skrev:Hvad mere nyt ville I have?


IkkNico skrev:... core deck editing, 2vs2 online ...

... og manuel mana tapping.

Så i øvrigt inde på deres forum, en af de ansatte lovede at vi får mere info i næste uge, og endnu mere inden maj er ovre.

Ved godt vi ikke får det, men et spil som Yu-Gi-Oh til PSP bare med MtG ville jeg gerne se, og betale fuld pris for endda.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 14. maj 2011 21:37

Mulighed for Manuel mana tapping ville være guld. Jeg har tabt mange gange med Eons of Evil decket ved, at den tapper forkert, når jeg har den sorte battlemage (kan ikke lige huske navnet) i spil.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 19. maj 2011 16:22

Første deck og modstander er blevet afsløret og opdateret i første indlæg. Kunne godt tyde på at deck'sne bliver styret på samme måde som nu.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 19. maj 2011 19:22

Synes, at det er spændende med et U/G ramp deck. Det er lige noget for mig! :D Jeg spiller selv W/G ramp IRL :P.

Jeg har tænkt mig at vinde mange spil med

Billede

:D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 21. maj 2011 12:27

Det er også nogle af de syge creatures, de har fundet frem til at afslutte med i det deck...
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron