Xboxlife forum

Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 25. maj 2011 18:48

Det er allerede blevet diskuteret/nævnt i tråden.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf TerrificFalcon » 25. maj 2011 18:55

IkkNico skrev:Der er også en masse snak på det officielle forum omkring 2HG online ... HELLE FOR AT VÆRE PÅ HOLD MED SENZAI!! ... jeg sagde det først :mrgreen:


Sorry, men du får altså ikke lov til at hugge min partner, ;). Men hey, du er måske vores tredje Archenemy-allierede?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 25. maj 2011 18:56

Haha, det er jo næsten ligesom når jeg er i byen, det her. Tøserne elsker mig! xD
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 25. maj 2011 19:00

Tror bare du skal være rigtig gld for, at jeg ikke møder op i Faraos på lørdag iført kjole

@Terrificy: det kan ikke udelukkes, I skal bare vide at jeg stadig er meget grøn til Magic. jeg kun spillet DotP2009
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 25. maj 2011 21:12

Hey everyone! I know you’ve been waiting to hear more info on specific things. Well I can now officially tell you that your speculations are correct. Duels of the Planeswalkers 2012 WILL have core deck editing! Not only have I seen the core deck editing, but I’ve actually played the new game and have gotten to experience the core deck editing myself. The 1st thing I did was take out some of the cards in one of the decks to replace them with ones I collected from beating one my opponents. Nothing felt more awesome than to cut some cards out, put new ones in, and still keep my deck at 60 cards.


Postet for 20 minutter siden på det officielle forum af WotC_Microbless

Microbless = Michael Robles, Community Manager, Wizards of the Coast
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 26. maj 2011 14:43

Frækt. Så må vi jo se hvordan det kommer til at spille...
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 30. maj 2011 12:32

Der er lidt mere info om core deck editing i Joystiq's preview.

It's still structured, but not so much that you can't play around with those initial 60 cards in each deck. While lands are set in stone, any other card in that base deck list can be swapped out for another -- outside of the restriction that a deck must be at least 60 cards, you're free to mingle cards in and out that fit the parameters of that deck (e.g. color and creature themes).
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 30. maj 2011 20:05

Jeg tror ikke, at jeg forstår, hvad de skriver. Betyder det, at det bliver nøjagtigt ligesom det gamle bortset fra, at man også kan ændre i de originale 60?

Eller betyder det f. eks at alle decks, der spiller blå har adgang til alle blå kort?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 30. maj 2011 22:03

Da Senzai skrev:Jeg tror ikke, at jeg forstår, hvad de skriver. Betyder det, at det bliver nøjagtigt ligesom det gamle bortset fra, at man også kan ændre i de originale 60?

Lige det er der vist en del forvirring omkring. Mit bud er, at du kun kan fjerne og tilføje kort fra det deck du unlocker kort til
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 31. maj 2011 15:13

Ja, enten det eller også er alle kort tagget til hvad deck de kan tilhøre. Sådan at fx. man ikke kan komme rotter i et vampyrdeck.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf TerrificFalcon » 31. maj 2011 15:20

Underdog Dude skrev:Ja, enten det eller også er alle kort tagget til hvad deck de kan tilhøre. Sådan at fx. man ikke kan komme rotter i et vampyrdeck.


Dét kan du uanset hvad ikke. Altså, vi har jo fået at vide at det skal holde sig inde for deckets tema - dvs. vampyrer ender i vampyrdecket (og ikke alt muligt ikke-tematisk snask). Spørgsmålet er snarere om vi kan få lov til at proppe sorte monstre fra vampyrdecket ind i et deck der har sorte kort som tema, :).

Ud fra det faktum at man unlocker kort ved at spille med decks (ligesom i det første), så kan vi dog konkludere at svaret vidst er nej - det bliver altså ligesom etteren, bortset fra at man nu kan udskite kort fra de originale 60 på samme måde som man kan udskifte de nye kort, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 31. maj 2011 15:25

TerrificFalcon skrev:Dét kan du uanset hvad ikke. Altså, vi har jo fået at vide at det skal holde sig inde for deckets tema - dvs. vampyrer ender i vampyrdecket (og ikke alt muligt ikke-tematisk snask). Spørgsmålet er snarere om vi kan få lov til at proppe sorte monstre fra vampyrdecket ind i et deck der har sorte kort som tema, :).


Præcis og det kunne de vælge at håndhæve ved at tagge kortene som jeg beskrev. Det nye var altså ikke at kortene skulle holde sig til temaet (da det allerede kunne læses ud af det tidligere) men hvordan det håndhæves på.

Men jeg vil da give jer ret - det bliver sandsynligvis meget lig 1'eren.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 1. jun 2011 08:01

Gametrailers har lagt en video med masser af detaljer op her:
http://www.gametrailers.com/video/campa ... the/714421
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf TerrificFalcon » 1. jun 2011 11:46

Jeg synes at interfacet generelt set ser ud til at være støbt med PC-spillere i tankerne - hvilket, må man jo sande, er lidt ærgerligt.
Ud over det, så må man dog sande at det ser helt og holdent fantastisk ud - og hey, Archenemy challenges? Fuck yeah. Og så er der endda kun 14 dage til vi kan se om det er så fantastisk, som det ser ud til!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 1. jun 2011 16:16

Det ser nice ud, men det var godt nok ikke særlig mange kort man kunne unlocke til det deck han fremviste...
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron