Xboxlife forum

Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 21. maj 2011 14:45

Jeg var iøvrigt lige inde og spille med rigtige kort idag efter en pause på godt og vel en måned (hvor jeg så tilgengæld har spillet lidt dotp). Nøj, hvor er DOTP tamt i forhold til rigtigt magic. Jeg sad flere gange ude på kanten af stolen i dag, og det sker aldrig i DOTP.

Når folk vinder over en i DOTP føler jeg sjældent, at det er fortjent, sådan har jeg det ikke IRL (Selvom, jeg manafuckede to spil)

(Gik 3-1 :P)

Jeg skal selvfølgelig stadig have DoTp2012. Det er godt nok, hvis man lige skal have et hurtigt fiks :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 23. maj 2011 20:41

Ikke særligt konstruktivt, men... BRÆND I HELVEDE!! Har lige tabt en kamp på, at den tappede min mana forkert! ](*,)

De er nødt til at ændre prioterne i 12´eren. REMOVAL og CARD_DRAW ER GUD. EON´s of Evil er det fedeste deck, men det er svært at spille, når den tapper lande forkert hele tiden. Man er tit nødt til at spille spellsne på forkerte tidspunkter i frygt for, at hvis man gøre det på den rigtige måde, så kan man ikke regne med at den lader den rigtige mana være åben.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf TerrificFalcon » 23. maj 2011 20:55

Spillet har forresten fået en release date - 15. juni!

Traditionen tro har de forresten også inkluderet et par Avatar Awards. Et recolor af T-shirten fra denne udgivelse, samt en cap i samme motiv og en i særdeleshed HÆSLIG blå T-shirt med Gideon Jura motiv. Bvadrk.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 23. maj 2011 21:13

TerrificFalcon skrev:Spillet har forresten fået en release date - 15. juni!

Ja, det havde vi vist glemt at mangfoldiggøre midt i alle ønskerne om ny features.
Vil man have lidt ekstra info, kan jeg anbefale det officielle forum. Godt nok er WotC ikke flinke til at kigge forbi,men man kan være sikker på, at lige så snart der er ny info, så er det postet derinde.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 23. maj 2011 21:38

Gideon Jura! Den skal jeg under ingen omstændigheder have på! Jeg hader den nar. HADER DEN NAR!

Han har godt nok givet mig mange bank i tidernes løb. BUUUUUUHH!

Billede

Argh! Jeg er stadig en dårlig taber over, at den tapper mine lande forkert. Men altså. Jeg ser virkeligt frem til at prøve UG-Ramp decket. Noget der tegner godt, som kunne se, ved de seneste DLC pakker, og nu her igen med det nye ramp deck. Er: Altså. Da dotp først kom var alle deckene bare generic decks med lidt af hvert. Men med udvidelsem begyndte de at indtroducere os for mere definerede ærketyper end bare store grønne monstre og blå flyvere med counter back-up.

Blandt andret Mølle-decket. Artifact-decket. Equipment, UR Combo, Landfall altså mere specifikke strategier. Det er cool i min bog sålænge balancen er nogenlunde.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf heinstach » 24. maj 2011 10:33

Så er achievements blevet offentliggjort. Ser virkelig frem til dette spil!

Gather Your Allies 15
Hosted an Archenemy match on Xbox LIVE with two human teammates

Metalcraft 10
Controlled three artifacts in a game

Mythic 10
Cast a Mythic rare spell in a game

Strength of Stone 10
Defeated Koth in the Single-Player Campaign

Magic: The Puzzling 10
Solved a Challenge

You'll Never Get Away With It 20
Defeated an Archenemy in a game

Final Exam 30
Defeated Karn in a campaign game

Puzzling Master 10
Solved Fifteen Challenges

Evil's End 25
Completed the Archenemy campaign

Ancient Depths 15
Defeated Kiora in the Single-Player Campaign

Unquenchable Fire 20
Defeated Chandra in the Single-Player Campaign

Wielding Steel 25
Defeated Gideon in the Single-Player Campaign

Impossible Mission 0
Defeat Shin Senzai in an online match or defeat someone who has
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 24. maj 2011 10:35

heinstach skrev:Impossible Mission 0
Defeat Shin Senzai in an online match or defeat someone who has

Den der får jeg med helt uden problemer :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 24. maj 2011 22:16

Tyvstjålet fra det officielle forum, hvor følgende tweets blev postet:

Mtgonline (Worth): In San Fran for the Duels 2012 press tour (starts tomorrow) gorgeous city - 18 hours ago

Dette betyder forhåbentligt masser af info de næste par dage

mtgaaron: Sampling Duels of the Planeswalkers 2012... It looks amazing and has better deck editing... but Kiora Atua keeps ruthlessly kicking my ass - yesterday.

Dette kunne godt være core deck editing ... Men en detalje jeg først tror på når den er officielt bekræftet
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf TerrificFalcon » 24. maj 2011 22:30

Jeg tror godt at vi kan konkludere - mere eller mindre - at der rent faktisk er Core Deck Editing. Det er i hvert fald lige lovligt mange steder, hvor det bliver nævnt. Tror dog at det vil medføre det jeg, i ære for Shin, vil kalde "Chromehounds-syndrom". Det er pissefedt til at starte med, men så, nu endnu hurtigere end i Chromehounds, er der en eller anden som finder det ultimative deck. Nu er der, i modsætning til IRL-Magic, ikke noget med at man skal spendere en helvedes masse penge på at få alle kortene til det ultimative deck, man skal bare lige tjekke decket op på nettet og pang, så kører det bare derudaf - og så kører online-moden nedenom og hjem, når alle spiller med "det ultimative deck".
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 25. maj 2011 06:12

TerrificFalcon skrev:... en eller anden som finder det ultimative deck ...

Men så begynder meta-gamet forhåbenligt, med mindre der kun findes et superdeck
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Underdog Dude » 25. maj 2011 14:31

Håber de har fundet på et smart alternativ til Core Deck Editing ellers kræver det hyppige opdateringer for at holde spillet interessant.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 25. maj 2011 17:22

Coredeck editing er næsten så godt som bekræftet fra officiel side (hvis det var 100% officielt havde det være på forsiden af xboxlife nu). Tweets frem og tilbage med WotC folk lyder på, at det er muligt at tage kort ud af core decket, men mana stadig lægges til hvert deck manuelt.

Intet nyt om manuel mana tapping
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 25. maj 2011 18:42

Hvis de laver Core-deck editing, så kunne de faktisk være spændende, hvis alle kampe spilles bedst ud af tre og med sideboard. Jeg håber selvfølgelig, at det bare bliver ligesom det gamle uden core editing.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 25. maj 2011 18:44

Der er også en masse snak på det officielle forum omkring 2HG online ... HELLE FOR AT VÆRE PÅ HOLD MED SENZAI!! ... jeg sagde det først :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron