Xboxlife forum

Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Gajda » 17. jun 2011 08:11

#Teluc

Hvordan gør man brug af denne kode? Jeg vil da gerne have et ekstra kort! :D
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Teluc » 17. jun 2011 08:37

Gå ind i 'Extra' og læs :) Du skal reg. dig på deres side og så kræver det også, at du tager til en shop og henter kortet selv. Der er en liste over shops der er med i kampagnen på Wizards hjemmeside - du kan se det hele når du har registreret dig.
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Lord Khazmir » 17. jun 2011 08:42

Teluc skrev:Er der nogen der har downloadet som ikke har tænkt sig at bruge deres promo-kode? Altså den kode der giver adgang til et gratis promo-kort (IRL). I så fald vil jeg gerne tage mig af koden :) Send mig en PB så er du en guttermand!

Du finder koden under "Extras" i hovedmenuen - den består af 8 bogstaver/tal


Lord Khazmir @ Du kunne evt. spille mono-hvid (Kor-deck) og caste 'Arrest' på ham? (can't block, attack or use activated abilities)


Ahaaa - godt forslag. Takker mange gange.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Elgaard » 17. jun 2011 14:36

Teluc skrev:Er der nogen der har downloadet som ikke har tænkt sig at bruge deres promo-kode? Altså den kode der giver adgang til et gratis promo-kort (IRL). I så fald vil jeg gerne tage mig af koden :) Send mig en PB så er du en guttermand!


Har sendt dig min kode, check din PB ;)
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Giluc » 17. jun 2011 14:51

Jeg er fuldstændig tosset med zoom in-/zoom ud-lyden. Det lyder nøjagtigt som Darth Vader :)
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 17. jun 2011 20:28

Lord Khazmir skrev:Mand, jeg fik smæk af Kiora i går. Kozilek, Butcher of Truth er herrefej!

Nogen der har en god taktik (og evt. deck) mod hende?


Haha, Så vent til hun Spiller Ulamog! :D

Billede

Dejligt kort, som jeg selv har vundet mange kampe med inde i Faraos med :0).

Når det så er sagt, så ved du, at Kozilek kommer. Så det gælder om at gemme din Go for Troat. Kiora´s deck laver ikke noget de første 4-5 ture.

Jeg har ikke selv prøvet alle deckene endnu, men du burde snildt kunne vinde med enten Wielding Steel Decket eller et Modified Strenght of Stone deck (hvor du piller alle de dyre monstre ud, og så ind med billige creatures og kort, der giver dine dyr mere i power).

Wielding steel har mange svar til Kozilek. Lawkeeperen og Kor Hookmaster er gode til at holde ham ude af spillet. Hvis Kozilek er tappet, kan han ikke angribe :P. Arrest er også et muligt svar. Nu ved jeg ikke hvor smart AI´en, men du skal bare være opmærksom på, at han kan efter, du har spillet arrest, være snedig og spille æther mutation, men om ikke andet så køber det dig en tur eller to mere til at få den sidste skade i gennem. Håber det hjalp ^_^. Eller spørger du bare



Der er ikke så meget removal (kort ,der fjerner modstanderes monstre) i deckene, så det er vigtigt, at du gemmer dem til de kort, du ved du ellers ikke kan vinde over, eller som du har svært ved.

Lidt flere Tanker efter tre dages spil


Jeg har leget lidt med Strenght of Stone decket i dag og det er bare monsterfedt! Lækkert deckdesign, der giver flere muligheder end man (måske bare mig) lægger mærke til første gang man kigger kortene igennem :D.

Min umiddelbare top tre af de deck, jeg synes er fedest.

1. Dragons Roar
2. Strenght of Stone
3. Ancient Depths - Jeg var så hooked på det i starten, og det er stadig et rigtigt sejt deck, men det er lidt ensporet. Ramp, Ramp, Ramp, Æther Mutation, Spil Bombe, Spil Bombe, Win.

Nu er det kun dag 3, men det er ikke så forfærdeligt, som jeg frygtede med den nye deck-editor. Umiddelbart, og nu har jeg ikke spillet så meget. Så føler jeg ikke, at der er nogen deck, jeg ikke kan vinde over (Vampyr, det monorøde burn deck og tildels Elverdecket fra det gamle) eller deck, jeg ikke kan vinde med (som f. eks Claws of Vengeance eller Cries of Rage i det gamle)

De ved, hvad de laver over hos Wizards. Du kort man unlucker er for det meste også rigtige gode, og det giver flere forskellige muligheder for at gå forskellige veje med deckene, hvilket er ret fedt. Det gør nok også at vi ikke kommer til at støde ind i kun én version af deckene, når man spiller online.

Blandt de nye deck, så savner jeg et Kontrol-deck á la det det blå deck og det blå-hvide deck fra det gamle. Det virker som om, at i alle de nye decks her, der skal bare angribes hele tiden - det kan også bare være, at det er fordi, at det er sådan jeg spiller kort :P.

Jeg håber, at der med udvidelsen kommer decks med flere forskellige temaer. F. eks ligesom i det gamle var der både Møl, reanimation og rød-blå kombo. Ligenu er det kun Ramp-Decket, der rigtigt skiller sig ud.

I alt i alt, så er det nice, og jeg kan godt lide, at der ikke er så mange spild-kort og "filler" kort i decksne. Det giver mulighed for at lave mere end en version af decket som er godt. Altså istedet for at de kort man unlocker bare er bedre versioner af de kort, der er i core decket.

Håber jeg gav mening. Er ved at dø af træthed, og møder klokken 06.00 igen i morgen.
Senest rettet af Da Senzai 17. jun 2011 20:33, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 17. jun 2011 20:31

ffs
Senest rettet af Da Senzai 17. jun 2011 20:32, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 17. jun 2011 20:31

Dobbelt post
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Da Senzai » 19. jun 2011 09:20

Der mangler måske også lige et Mono-Sort kontrol deck. Det kommer forhåbentligt! :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf Sephiroth » 19. jun 2011 11:12

Savnet også et rigtig discard deck, eller noget mølle deck. Mem det kommer nok :-)
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 19. jun 2011 16:01

Sephiroth skrev:Savnet også et rigtig discard deck, eller noget mølle deck. Mem det kommer nok :-)

Mølle?

Enig i discard, og mærkeligt Sangromancer har en bonus for at få modstanderen til at discrde, men ikke nogle discard kort ... men det er måske bare mig der har misforstået noget
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf TagEnKiks » 19. jun 2011 16:09

IkkNico skrev:
Sephiroth skrev:Savnet også et rigtig discard deck, eller noget mølle deck. Mem det kommer nok :-)

Mølle?

Kort der stort set ikke gør andet end smide kort fra library til graveyarden, som f.eks Traumatize.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf IkkNico » 19. jun 2011 17:18

Takker og bukker ... og ja, der kort er skægge (når det er mig der spiller dem selvfølgelig).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf TerrificFalcon » 19. jun 2011 18:28

Synes egenligt at spillet er ret billigt, når man tænker over det. 800 points (cirka 50kr, medmindre du køber dine Microsoft Points dumme steder) er ikke helt værst, når et spil har så dejligt meget content - samt at man gratis får ikke bare et promokort der er mere end 50kr værd, men også et begynderdeck, som koster over 100kr i butikkerne, så vidt jeg lige kan se. Så kan de fleste spil vidst godt gå hjem, når vi snakker value...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic TCG: Duels of the Planeswalkers 2012

Indlægaf heinstach » 19. jun 2011 21:34

Det er sgu meget sjovt, det der Archenemy med 3 mod 1. Men kan det virkelig passe, at AI-makkerne er så dumme, som de er?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron