Xboxlife forum

Ny Anmeldelse: Rainbow Six 3

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 18:14

Det er jo også det med om man så giver karakteren for spillet eller fordi det er en dårlig port af et PC spil ?... Hvor ligger forskellen?. Så er det jo ivirkeligheden ikke spillet man vurdere men udvikler firmaets port formåen.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Papa » 6. jan 2004 18:15

Ok, et eksempel med Unreal Championship.

Spillet er helt vildt dårligt i singleplayer, men på Live! er det helt vildt godt. Nok mit favoritspil mens jeg har haft min xbox.

Det er selvom xbox live fungerer dårligt til spillet. Der er meget LAG, ikke mange options, og voice fungerer dårligt osv.

Derfor ville det få i karakter hvis man ville dele det sådan op.

SP = 3
Over live = 10
Selve Live! = 5

Så vil jeg i jeres tilfælde istedet give spillet 10 i gameplay og 5 for xbox live. Så jo, begge options skal være der.


Hvis man besøger dette site eller andre MÅ man kende CS. Ihvertfald gør de fleste vel det. Derfor må de vel være målgruppen. Ellers vil det blive alt for mainstream agtigt og det gidder JEG ihvertfald ikke.

Besøger din ven overhovdet denne side?
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Anastacio » 6. jan 2004 18:19

Hvems ven?

Jeg forstår ikke den der med Selve Live. Mener du downloads, om der er lag, voice mulighederne, mulighederne med mere?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Papa » 6. jan 2004 18:21

Af alle anmeldelser er der ikke en jeg har kunnet bruge. Jeg blev nød til at spørge Fox Mcloud DK direkte fordi han havde en anmelder kopi og jeg derfra så kunne få svar.

Det er da interessant om der er auto-aim fx. Faktisk det allervigtigste for mig og som I ikke nævner!
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 18:23

Papa: Jeg forstår din point. Jeg vil dog give dig delvist ret, folk som besøger online media må kende til en så stor titel, min ven besøger heller ikke online media.

Jeg vil dog sige at det er vigtigt man tilgode ser alle, og dermed ville det bedste være en blanding af sammenligning med andre platforme og også en lidt mindre detaljeret forklaring af de basale elementer i spillet.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Salleman » 6. jan 2004 18:23

Lige en kommentar til det med gameplay/singleplayer/live.

Jeg synes at ordet gameplay dækker for bredt... Det ville være mere passende at have en sepperat bedømmelse af singleplayer delen og af LIVE delen. Man kan stadig godt have kategorien gameplay med da ordet i følge mig dækker over spillet som helhed. Om spillet fungerer eller ej. Et spil kan godt have et fedt gameplay, selvom om singleplayer missionerne er dårlige. Eller have en fed historie men et dårligt gameplay..

Det er i hvert fald hvad jeg mener(hvis i forstår).. Kategorinavnene burde ændres lidt. Man kan ligeså godt antage at folk er dumme, og så er det trods alt nemmere at forstå hvad karakteren dækker over hvis der står Singleplayer i stedet for Gameplay
Senest rettet af Salleman 6. jan 2004 18:29, rettet i alt 1 gang.
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf Papa » 6. jan 2004 18:25

game killer skrev:Hvems ven?


De personer Specialty kendte. (min fejl)
game killer skrev:Jeg forstår ikke den der med Selve Live. Mener du downloads, om der er lag, voice mulighederne, mulighederne med mere?


Ja, og det er også det jeg tror Specialty mener
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 18:26

Enig.

Vil folk hellere have kategorierne blev delt op i

Første Indtryk
Gameplay
Single-player
Live
Grafik
Lyd
Konklution

?

evt. kunne gameplay også beskrive de basale elementer om hvordan spillet foregår, da disse mange gange er rimelig ens både i single og live.

Men hvor skal multi på samme konsol så være? er det også single-player?

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 6. jan 2004 18:34

Multi må vel gå ind på gameplayet.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Papa » 6. jan 2004 18:36

Nej, det bliver for snævert.

Første indtryk og singleplayer skal fjernes(også multiplayer). Altså sådan som det er i forevejen.

Så må man vurdere hvad man synes det skal have i gameplay. Det burde ikke være et problem. Så kan det nævnes i anmeldelsen om det er dårligt eller godt i singleplayer eller i multiplayer.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf DRHooKDK » 6. jan 2004 19:08

Jeg synes nu hellere du skulle skrive om tingene i stedet og så give
Første indtryk
Det første indtryk man får er... første indtryk er egentligt rimelig ligemeget syns jeg, så drop hellere det! jeg er egentlig glige glad med hvilken intro der er!
Gameplay
det gode ved spillet er at man... noget jeg lagde mærke til over live var en hvis DRHooKDK som ownede alle!
også kan i jo adde extra som:
Uden live
tecmo har valgt at droppe live da...

i skal selvfølgelig skrive meget mere da det jo bare er under emner i anmeldelsen! Det er så der komemr nogle flere grupper og så kan man jo lige tjekke..dum..dum..dum.. hrumpf Meget blod når det lyder spændende.. læse..læse..læse!! jeg gider da ikek ha et spil der er så voldeligt! jeg synes jeres integration af billeder er god så det skal der ikke ændres på men et par under emnder ville være godt!


jeg ved godt i skriver lidt til sidst uden for karakteren men for mig er den karakter enligt ligemeget da det er den enkelte persons vurdering! jeg vil hellere høre noget om hvordan de forskellige ting er(husk at nævn fejlene ved spillet og hvad de har lagt vægt i o.s.v.), og ikke folks meninger! hellere noget godt gammeldags fakta! jeg synes eneligt at begge anmeldelser var rimelig gode men det kikser til sidst pga. anmeldelserne manglende erfaring vil jeg tro!

Copyright
Alt dette er bare HooK's mening
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 19:12

Nu kommer erfaring ikke på 2 dage =).. Så respons tilbage til anmelderen er kun godt, så længe det er kritik som han kan bruge i sin næste anmeldelse.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf DRHooKDK » 6. jan 2004 19:15

btw det du skriver under billedet om grenade launchers er god læsning! sådanne informationer synes JEG er vigtige da jeg måske ville købe spillet pga. rocket launchers elelr for den sags skyld er træt af ting der kan eksplodere eksempelvis i americasarmy hvor hvis man har en rifle med grenade launcher vinder!!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 19:20

Vi har lavet en beslutning, om at første indtryk bliver fjernet, da dette er rimelig irelevant for brugerne, de vil hellere vide hvordan spillet er når man kommer ind i det =)...

Gameplay er blevet udvidet til at håndtere, singleplayer, multiplayer, multi på samme krydskasse og historie, styring, negative ting omkring spillet osv.

Så der fremover er følgene kategorier.

gameplay
grafik
lyd
overall

Disse ændringer er besluttet udfra brugernes kommentare og intern diskution.

Anmeldelser som allerede er på sitet vil ikke blive ændret, men kommende anmeldelser vil blive skrevet efter de nye retningslinier.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 6. jan 2004 19:46

Jamen jeg takker da for kritikken og jeg vil da også få brug for det :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron