Xboxlife forum

Ny Anmeldelse: Rainbow Six 3

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Ny Anmeldelse: Rainbow Six 3

Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 14:12

Så er der kommet en ny anmeldelse på sitet. Anmeldelsen er af spillet Rainbow Six 3. Endnu en kanon anmeldelse skrevet af vores anmelder Anders.

Det kan betale sig at læse den.

http://www.xboxlife.dk/anmeldelse.php?id=9

Specialty...
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf DRHooKDK » 6. jan 2004 15:47

jeg synes det er en meget fin og detaljerig anmeldelse! MEEEN der hvor i giver karaktere er i nok lidt gavmilde! 1. anmeldren siger at man nogen gange bliver kicket fra serverne, folk bruger cheats og at der er nogle irrerterende ting som man selv vil finde! Hvorfor gir han så live delen 10/10?? hvad hvis de ting ikke havde været der?? hvad skulle rs3 så ha fået, 11/10! når der er sådanne problemer skal det da højest ha 9! Når man giver 10/10 er det fordi det er uden fejl og HELT SINDSYGT underholdende eller flot! det samme med lyden! Hvis de snakker som kinesere og det er irreterende skal det IKKE ha 10/10! Har set det samme på xboxworld.dk hvor de også er meget gavmilde! måske skulle i lave et 0/100 sytem i stedet! Og så lyder det som om at anmelderen tror at gameplay det betyder single player!! Men hvis han ikke gør det hvordan i helved(undskyld mig) kan man så give gameplay 7 og live 10! Det forstår jeg ikke!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 15:58

Jeg vil lade anmelderen selv forklare sin sag.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 6. jan 2004 16:03

Gameplayet gælder kun for single-player delen efter adminens regler, og ja du har skam ret med de 10 taller. Det sker ikke igen i fremtidige anmeldelser og tak for kritiken, det vil gøre XboxLife's anmeldelser endnu bedre :)

Jeg synes også vi skulle bruge en 100 skala, den bryder jeg mig også mest om.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 16:38

100 skalaen vil blive taget op til overvejelse.

Gameplay indeholder kun single-player og muliplayer på samme konsol.

Dette er gjort for at skille Xbox Live og Gameplay fra hinanden. Mere for dem som ikke er kommet på Live endnu. Mange gange er et spil også meget anderledes på Live end normalt.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Papa » 6. jan 2004 17:12

Den er tynd.

Så gameplay = single player

xbox live! = gameplay

Meget dårligt vil jeg mene.

Desuden er der ingen grund til at bruge 100 skalaen. I ville jo ikke vide hvornår I skulle vurdere et spil til 73% eller 76% fx.

Counter-strike andmeldelsen synes jeg IKKE var god. Ret dårlig derimod. Håber det bliver bedre.

Og hvorfor står der "andmeldt af Anders". Jeg kender jo ikke "Anders". Kom istedet med et fuldt navn eller med hans forum profil(eller GT hvis det skulle være).
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 17:19

Skulle gameplay så både være en blanding af single-player og xbox live?.. og skulle man så også samle vurderingen dvs. ingen xbox live særskilt vurdering eller hvad mener du Papa.

Meningen er også at der skulle stå fuldt navn, ville det hjælpe hvis der til sidst står (profil navn) i parantes?

Jeg er glad for din kritik, det er med til at gøre xboxlife.dk bedere.

Desuden ville det hjælpe meget hvis du fortalte noget mere om hvorfor du syntes anmeldelsen af Counter-Strike var dårlig. Mere for anmelderens skyld, så vedkommende kan bruge kritikken til noget positivt.

Specialty..
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 6. jan 2004 17:26

Jo, vi ville godt kunne vide om vi skulle give det 73, 74 eller 76 i karakter. Vi kan jo bare plusse alle karakterene og dividere med 6, som jeg i forvejen gør :wink:
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf DRHooKDK » 6. jan 2004 17:27

måske vil en 20 skala være bedre?? eller så ku i skrive 9,5 f.eks.
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 17:29

Nu har jeg skrevet profil navnet i () efter navnene.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 6. jan 2004 17:46

Jeg skrev også komma tal ved nogle af mine anmeldelser, men det kan databasen på nuværende tidspunkt ikke.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Papa » 6. jan 2004 17:49

Counter-strike er jo kun lavet pågrund af onlinedelen. Derfor ville det være synd at det skulle trækkes ned pågrund af at det havde en dårlig singleplayer. Et spil vil jo heller ikke have dårligt gameplay hvis så mange kan lide det og der vidst rigeligt med mange der godt kan.


Jeg er ligeglad. Det virkede bare lidt useriøst det andet og profil navn er nok heller ikke vigitgt da vi nok lærer hvem de er senere.


Andmeldsen:

Jo, fx bliver der sagt at fjenderne skal have urealistisk mange skud. Det synes jeg er forkert. Der skal 2-3 skud og du er død. Ikke vildt urealistisk. Mere semi realistisk.
Derfor har man også fornemmelsen af at anmelderen ikke kender spillet ordentligt. Fx at man kan spare for at få penge isteden for at skulle dræbe alle eller redde gisler.

Og som alle andre anmeldere bliver den anmeldt som var det et helt nyt spil. jeg vil hellere vide om det har klaret overgangen fra PC til xbox. Stortset alle ved jo hvad CS handler om. Det gjorde xbox-live.dk godt. Spillene bliv tit andmeldt efter hvad de synes og ikke hvad spillet var dømt til på forhånd eller hvad det har fået andre steder.


"men stemmen, der siger ”Counter Terrorists win” er rigtig god. "
Helt ærgerligt, det er jo latterligt at skrive.

"Du kan kommunikere med dine team mates uden fjenderne kan høre det"
OMFG er det sandt :shock:
Senest rettet af Papa 6. jan 2004 17:57, rettet i alt 1 gang.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Papa » 6. jan 2004 17:53

game killer skrev:Jo, vi ville godt kunne vide om vi skulle give det 73, 74 eller 76 i karakter. Vi kan jo bare plusse alle karakterene og dividere med 6, som jeg i forvejen gør :wink:


Det er jo kun overall i kan det.

Og jeg håber da sørme ikke det er sådan I vurdere et spil ved at finde gennemsnittet. Så vil et spil som CS jo ikke få en god karakter selvom det er godt.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 17:57

Så du syntes vi skulle ved sådan en "kendt" titel lade være med at kommentere det som et nyt titel og hellere sammenligne med PC versionen.

Jeg kender personer som har Xbox som ikke kendte til CS før det kom til Xbox, skal de så snydes for en detaljeret beskrivelse af spillet? og skal man så gå ud fra at folk kender spillet?.

Jeg syntes det er en interessant diskution idet at der nok er mange som vil have forskellige syns punkter på dette område.

Men jeg vil give dig ret i at CS er et meget kendt spil og det er ikke mange man møder som ikke kendte til det før, nu kender jeg tilfældigvis en og derfor sætter jeg også sprøgsmålstegn ved din udtagelse.

Nu er det på min ordre at de deler single-player og live delen af som beskevet i mit tidligere indlæg, jeg er dog villig til at ændre dette hvis folk syntes at gameplay både skal dække single-player og live, det som jeg spørger til så, er om I stadig vil have en selvstændig Live karakter eller hvordan? Jeg syntes der både er fordele ved at samle det og også ulemper.

Jeg kan godt følge folks mening i at Live er en del af spillet og dermed også en del af gameplayet. Men på den anden side er Live ikke noget alle har og dermed ikke en del af spillet som alle har rådighed over.

Men syntes I vi skal slå de 2 ting sammen og på hvilken måde?

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 6. jan 2004 18:04

Jeg ångår, at sammenligne med andre spil, hellere se det som en ny titel og det.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron