Xboxlife forum

ESPN......

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf NimaAKaJoJo » 27. jun 2010 13:10

SaintRasmus skrev:
NimaAKaJoJo skrev:
SaintRasmus skrev:ESPN udbyder deres sports rettigheder til det Europæiske marked/kanaler(DK4,Canal+ osv).

Så hvis ESPN selv begynder og sende NBA,NFL osv. så er der nok nogle tv stationer som bliver rigtige sure og vil have nogle penge igen.

Jeg har også en US konto, så jeg er lidt spændt på at se hvad der sker.


Det rigtigt nok, med jeg vil have NBA 24/7 og ikke kun om søndagen. *Host*DK4*Host*

Men kan godt se hvad du mener..


@Aaliya haha, har du fulgt med i draft?
For satan Spurs har fået fat i de rigtige spillere. Ser det ud til. Glæder mig til at se dem in action..


Du kan købe et NBA League Pass til PC for ca 1100,- for en hel sæson og du kan se alle de kampe du vil. Jeg kobler min PC til fladskærmen(HDMI) det har jeg gjort i flere år nu.
http://ilp.nba.com/


Det har jeg gjort og det fungere overhovedet ikke! Halvdelen af tiden, må jeg ikke få lov til at loade kampene.. Jeg betaler ikke 1100 kr for noget der virker halvt! :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf C.C » 27. jun 2010 15:46

Håber man kan bruge en US konto, for vil også gerne betale lidt for at kunne bruge det.


Men jer der følger med i NBA, i må da lige tage jer sammen. Det hedder Celtic Boston :P
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf SaintRasmus » 27. jun 2010 17:43

NimaAKaJoJo skrev:
SaintRasmus skrev:
NimaAKaJoJo skrev:
SaintRasmus skrev:ESPN udbyder deres sports rettigheder til det Europæiske marked/kanaler(DK4,Canal+ osv).

Så hvis ESPN selv begynder og sende NBA,NFL osv. så er der nok nogle tv stationer som bliver rigtige sure og vil have nogle penge igen.

Jeg har også en US konto, så jeg er lidt spændt på at se hvad der sker.


Det rigtigt nok, med jeg vil have NBA 24/7 og ikke kun om søndagen. *Host*DK4*Host*

Men kan godt se hvad du mener..


@Aaliya haha, har du fulgt med i draft?
For satan Spurs har fået fat i de rigtige spillere. Ser det ud til. Glæder mig til at se dem in action..


Du kan købe et NBA League Pass til PC for ca 1100,- for en hel sæson og du kan se alle de kampe du vil. Jeg kobler min PC til fladskærmen(HDMI) det har jeg gjort i flere år nu.
http://ilp.nba.com/


Det har jeg gjort og det fungere overhovedet ikke! Halvdelen af tiden, må jeg ikke få lov til at loade kampene.. Jeg betaler ikke 1100 kr for noget der virker halvt! :)


Jeg ved ikke hvor lang tid siden du sidst har prøvet NBA Pass, men jeg har ikke haft problemer i de 4 år jeg har brugt det. Det kan være at din internet hastighed er for langsom til HD-Stream, jeg kører selv med 25mb/s. Havde du husket at indstille din Firewall.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Indlægaf Aaliyahchili » 9. jul 2010 22:59

Så er det på med sørgebåndet....Lebron James is no longer a CAVALIER................. :cry: :cry: :cry:
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Indlægaf P4TR1CK » 9. jul 2010 23:10

Aaliyahchili skrev:Så er det på med sørgebåndet....Lebron James is no longer a CAVALIER................. :cry: :cry: :cry:


Følger ikke så meget med i NBA, men fans'ne er da gået helt amok..

http://sports.yahoo.com/video/player/ne ... s/20783606
P4TR1CK
 


Indlægaf NimaAKaJoJo » 9. jul 2010 23:20

SaintRasmus skrev:
NimaAKaJoJo skrev:
SaintRasmus skrev:
NimaAKaJoJo skrev:
SaintRasmus skrev:ESPN udbyder deres sports rettigheder til det Europæiske marked/kanaler(DK4,Canal+ osv).

Så hvis ESPN selv begynder og sende NBA,NFL osv. så er der nok nogle tv stationer som bliver rigtige sure og vil have nogle penge igen.

Jeg har også en US konto, så jeg er lidt spændt på at se hvad der sker.


Det rigtigt nok, med jeg vil have NBA 24/7 og ikke kun om søndagen. *Host*DK4*Host*

Men kan godt se hvad du mener..


@Aaliya haha, har du fulgt med i draft?
For satan Spurs har fået fat i de rigtige spillere. Ser det ud til. Glæder mig til at se dem in action..


Du kan købe et NBA League Pass til PC for ca 1100,- for en hel sæson og du kan se alle de kampe du vil. Jeg kobler min PC til fladskærmen(HDMI) det har jeg gjort i flere år nu.
http://ilp.nba.com/


Det har jeg gjort og det fungere overhovedet ikke! Halvdelen af tiden, må jeg ikke få lov til at loade kampene.. Jeg betaler ikke 1100 kr for noget der virker halvt! :)


Jeg ved ikke hvor lang tid siden du sidst har prøvet NBA Pass, men jeg har ikke haft problemer i de 4 år jeg har brugt det. Det kan være at din internet hastighed er for langsom til HD-Stream, jeg kører selv med 25mb/s. Havde du husket at indstille din Firewall.


Sidste sæson, 10mb/s og firewall er ordnet.. Så..

P4TR1CK skrev:
Aaliyahchili skrev:Så er det på med sørgebåndet....Lebron James is no longer a CAVALIER................. :cry: :cry: :cry:


Følger ikke så meget med i NBA, men fans'ne er da gået helt amok..

http://sports.yahoo.com/video/player/ne ... s/20783606


@Aaliya - bliver spændende at se om de tre kan sammen i Heat, glæder mig til sæsonen starter..

@P4TR1CK - hørte godt at der var snak om, at fans'ne vil brænde hans trøje, men kald mig naiv, regnede fandme ikke med det.. Hold kæft jeg væmmes af det! I de 7 år har den mand givet ALT til Cleavland også får han sådan noget smidt i hovedet.. De fans burde få banket noget fornuft i skallen.. Respektløst!
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf Aaliyahchili » 10. jul 2010 00:12

For det første er vi meget skuffet over måden han gjorde det på... 1 hour special...min bare....1 min i at "showet"skulle begynde ringende LBJ agent og sagde at han ville smutte fra CAVS.... =D>
Efter alt dan gilbert/owner har gjort for LBJ kunne han godt have sagt det på en anden måde efter så mange år...

2. jeg og de fleste andre REAL CAVS FANS respektere hans beslutning og det bliver da også et sindsygt miami heat hold der kommer på banen,for han er stadigvæk den bedste b-baller der findes...GL LBJ...

3.og han bliver aldrig den samme "konge" i heat som han ville være blevet i cleveland(min mening)...

Glæder mig også til at sæsonen starter og til at se hvad CAVS finder på...byron scott som træner bliver spændende.....

Gimme some MO´
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Indlægaf NimaAKaJoJo » 10. jul 2010 00:23

Aaliyahchili skrev:For det første er vi meget skuffet over måden han gjorde det på... 1 hour special...min bare....1 min i at "showet"skulle begynde ringende LBJ agent og sagde at han ville smutte fra CAVS.... =D>
Efter alt dan gilbert/owner har gjort for LBJ kunne han godt have sagt det på en anden måde efter så mange år...

2. jeg og de fleste andre REAL CAVS FANS respektere hans beslutning og det bliver da også et sindsygt miami heat hold der kommer på banen,for han er stadigvæk den bedste b-baller der findes...GL LBJ...

3.og han bliver aldrig den samme "konge" i heat som han ville være blevet i cleveland(min mening)...

Glæder mig også til at sæsonen starter og til at se hvad CAVS finder på...byron scott som træner bliver spændende.....

Gimme some MO´


Helt enig, han kunne godt ha endt det med Cavs på en pænere måde.

2. Det tror jeg godt på, synes bare det er trist at der er de fans der tær sig så barnligt.

3. LeBron kommer til Heat, som en supplerende spiller til Wade og samme gør Bosh. Når man siger Heat vil Wade altid være den første spiller man tænker på.. LeBron, har så bare valgt at set så meget til siden, for at vinde, hvilket jeg synes er super stort af ham.. (Y)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf Vultures » 10. jul 2010 05:19

NimaAKaJoJo skrev:
Aaliyahchili skrev:For det første er vi meget skuffet over måden han gjorde det på... 1 hour special...min bare....1 min i at "showet"skulle begynde ringende LBJ agent og sagde at han ville smutte fra CAVS.... =D>
Efter alt dan gilbert/owner har gjort for LBJ kunne han godt have sagt det på en anden måde efter så mange år...

2. jeg og de fleste andre REAL CAVS FANS respektere hans beslutning og det bliver da også et sindsygt miami heat hold der kommer på banen,for han er stadigvæk den bedste b-baller der findes...GL LBJ...

3.og han bliver aldrig den samme "konge" i heat som han ville være blevet i cleveland(min mening)...

Glæder mig også til at sæsonen starter og til at se hvad CAVS finder på...byron scott som træner bliver spændende.....

Gimme some MO´


Helt enig, han kunne godt ha endt det med Cavs på en pænere måde.

2. Det tror jeg godt på, synes bare det er trist at der er de fans der tær sig så barnligt.

3. LeBron kommer til Heat, som en supplerende spiller til Wade og samme gør Bosh. Når man siger Heat vil Wade altid være den første spiller man tænker på.. LeBron, har så bare valgt at set så meget til siden, for at vinde, hvilket jeg synes er super stort af ham.. (Y)


Lige præcis - det er, og vil altid være, Wades Heat, ikke LeBrons![/b]
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf airfrede » 10. jul 2010 07:06

I love it. Tænk på det ramaskrig, der kommer, når holdet ikke vinder mesterskabet !

Derudover så havde jeg da se ham smutte et sted hen, hvor han ville være hovedspilleren, eks. Chicago Bulls, med Rose som makker, og en ordentlig center i forsvaret med Noah.

Lige nu som det ser ud, så får Heat kun en minimum salary Center, og det kommer til at gøre ondt. Bosh kan jo ikke dække både Pau Gasol og Andrew Bynum op. Eller for den sags skyld Lamar Odom også.
"i killed every body in the first town the blowerd it up and then killer evey but but the chang guy in the tower what now im lost"
killerkahones d. 28 okt 2008.
airfrede
Niveau 4
 
Indlæg: 691


Indlægaf NimaAKaJoJo » 10. jul 2010 12:56

airfrede skrev:I love it. Tænk på det ramaskrig, der kommer, når holdet ikke vinder mesterskabet !

Derudover så havde jeg da se ham smutte et sted hen, hvor han ville være hovedspilleren, eks. Chicago Bulls, med Rose som makker, og en ordentlig center i forsvaret med Noah.

Lige nu som det ser ud, så får Heat kun en minimum salary Center, og det kommer til at gøre ondt. Bosh kan jo ikke dække både Pau Gasol og Andrew Bynum op. Eller for den sags skyld Lamar Odom også.


True true.. Pat satser virkelig på det her, men hvis de formå at få nogle gode spiller ind tror jeg det bliver et fantastisk hold, tænk på Celtics..

Rondo, Big Baby, Perkins osv.. De ville jo aldrig været blevet så gode, uden hjælp fra 3 af de bedste spillere i NBA. Pierce, Allan og Garnett gjorde spillerne omkring sig super gode.
Selvfølgelig handler det også om at de har udviklet sig individuelt, men de tre overnævnte spiller, vil aldrig spille som de gør, hvis de spillede for et anden hold uden den hjælp de får fra the big three.. (håber du kan følge mig i det jeg skrev, er ikke helt stået op endnu.. :) )
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron