Xboxlife forum

Limited GameStop Wireless Controller

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Limited GameStop Wireless Controller

Indlægaf BuBubbi » 16. okt 2009 20:37

Major Nelson reklamerer for en Limited Edition Xbox 360 Wireless Controller lavet i samarbejde med GameStop.

Læs mere her:
http://majornelson.com/archive/2009/10/ ... x#comments

Billede
Man kan se større billeder af den her:
http://www.flickr.com/photos/majornelso ... 594101410/

Hvad synes i om den?

Jeg ville gerne have haft den uden det røde på.
Så den bare havde det der carbon fiber look over det hele.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Indlægaf WraithDK » 16. okt 2009 20:45

Jeg er enig - det røde ødelægger den totalt synes jeg. Der må være en eller anden designer-dude der var fudged up på drugs da han fandt på det bras :P
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf FragBite » 16. okt 2009 20:47

Den skal købes hvis den kommer til DK :) !

Edit: Kan jeg se at den gør :P Fedt man, har ikke nogle trådløse controllere men tror sku jeg anskaffer mig den der.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Lexx » 16. okt 2009 21:10

Syntes nu den ser meget fed ud, kan godt li at have variation på kontrollerne, så de ikke ser ens ud.
Så det kunne godt blive endnu en investering til den tid.

Darn efter det køb af Xbox360 er jeg blevet endnu fattigere, med alle de gode spil :D
Med Venlig Hilsen
Lexx
Lexx
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Haugboelle » 16. okt 2009 21:25

Tja den er da ok med sit røde "nuclear" logo, men foretrækker nok en plain sort eller noget :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Syro_Str0m » 18. okt 2009 20:02

Køber en hvid og dekorer den selv :D meget nemmere og sjovere :P
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Foxx » 18. okt 2009 20:10

Synes fandme den er grim.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Nasty Beaver » 18. okt 2009 20:12

Kommer den også i næste uge i Danmark?
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Spartan117 » 18. okt 2009 20:24

Synes godt nok den er pænt grim. Det er kke noget jeg har tænkt mig at kaste penge efter.
Spartan117
Niveau 7
 
Indlæg: 2676


Indlægaf kofoed » 18. okt 2009 20:29

M!kk3l skrev:Kommer den også i næste uge i Danmark?


Hvis du nu gik ind på linket vil du se dette:

In case you missed it, Xbox 360 has teamed up with GameStop to design an exclusive limited edition Wireless Controller that will be available next week. Bundled with a Play & Charge Kit, the controller features a new design which sports black carbon fiber with red accents. This controller will be sold exclusively at GameStop, EB Games and Micromania retailers in the U.S., Canada, France, Italy, Germany, Portugal, Spain, Ireland, Denmark, Finland, Austria, Switzerland, Norway, Sweden, Australia and New Zealand.


Så ja, det gør den.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Foxx » 18. okt 2009 20:32

Jeg vil hellere pisse mig selv i næsen end at bruge penge så grim en ting.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Muggs » 18. okt 2009 20:39

Synes den er fed nok. Kunne være man skulle ha sårn en med hjem, når man henter FM3 :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Indlægaf Too Nizzle » 18. okt 2009 21:37

Ligner noget jeg kunne have lavet hvis jeg gjorde mig umage - og jeg er minus kreativ og laver kun lort. Jeg synes også den ligner lort - men kan dog ikke se hvorfor de ikke har lavet sådanne pakker tidligere
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Indlægaf Nasty Beaver » 18. okt 2009 21:44

kofoed skrev:
M!kk3l skrev:Kommer den også i næste uge i Danmark?


Hvis du nu gik ind på linket vil du se dette:

In case you missed it, Xbox 360 has teamed up with GameStop to design an exclusive limited edition Wireless Controller that will be available next week. Bundled with a Play & Charge Kit, the controller features a new design which sports black carbon fiber with red accents. This controller will be sold exclusively at GameStop, EB Games and Micromania retailers in the U.S., Canada, France, Italy, Germany, Portugal, Spain, Ireland, Denmark, Finland, Austria, Switzerland, Norway, Sweden, Australia and New Zealand.


Så ja, det gør den.


Tja, nu hvor jeg skrev "også", var det så ikke meget logisk at jeg havde været inde på siden? At jeg så overser Danmark, er selvfølgelig min fejl.

Den er rimelig lækker - kunne godt blive et køb. Mit højre stik på den jeg bruger nu, er også begyndt at fucke. Og det at man får et Play & Charge Kit med er bare for nice.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Mew-Ichigo » 2. nov 2009 09:12

holder mig til mine pink controllere ^^
Billede
Mew-Ichigo
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster