Xboxlife forum

Modern Warfare 2 med natsynsbriller

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf expose » 14. jul 2009 17:58

svend-bent skrev:sådan et nightvision-sæt koster altså kassen, så det bliver sgu helt sikkert købt hvis prestige-udgaven kommer til at koste omkring de 1300 :lol:


Jeg tror ikke du skal regne med den bedste kvalitet =)
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Sir Haze » 15. jul 2009 01:29

Filmen Step brothers har ødelagt idé'en om at have sådan nogle ^^
Sir Haze
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf Mums » 15. jul 2009 02:21

Den kommer til at koste 150 Dollars.
Mums
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf sir.auron88 » 15. jul 2009 07:23

Glæd jer til Dead Rising 2: Chop Edition, hvori der er et samlesæt til en motorsav.

Come on, er jeg den eneste der synes det er lidt langt ude?
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Keras » 15. jul 2009 08:00

Hvis nogle vil betale måske 1400-1500 kr for en plastik kikkert og et spil, skal de være mere end velkommen. Dog bliver den simple udgave bestilt til min matrikel.
Har heller ikke nogen Halo 3 hat, eller andre SE eller LE udgaver af spil.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Batista dk » 15. jul 2009 08:33

haha ja så er der da et samlerobjekt til dem der über jammer den serie holder mig dog nok fra det :lol:
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf BuBubbi » 15. jul 2009 10:25

Sådan som jeg kan se det, er det ikke "rigtige" nightvision briller..

Men mere et par briller der ser hvad de IR dioder kan lyse op..

Det har intet med rigtige nightvision briller at gøre.

Det er samme "nightvision" mode der findes på de fleste
videokamera. Hvor en IR diode lyser fremad, og "kameraet" ser så langt som IR lyset rækker.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Indlægaf skitzofraen » 15. jul 2009 11:58

Keras skrev:Hvis nogle vil betale måske 1400-1500 kr for en plastik kikkert og et spil, skal de være mere end velkommen. Dog bliver den simple udgave bestilt til min matrikel.
Har heller ikke nogen Halo 3 hat, eller andre SE eller LE udgaver af spil.


Samme her.

Jeg købte oblivion CE udgaven, fordi alle de normale udgaver var solgt, og det har irriteret mig lige siden, at kassen ikke passer ind, hvor mine andre spil i normale covere står, så har holdt mig til de normale udgaver siden...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf SaintRasmus » 15. jul 2009 17:20

Der er flere spil sider som siger at Infinity Ward har sagt at prisen bliver 149.99 Dollars , men jeg kan ikke finde noget officelt fra Infinity Ward nogle steder.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Modern Warfare 2 med natsynsbriller

Indlægaf Mitzurugi » 15. jul 2009 20:18

SaintRasmus skrev:Modern Warfare 2 Prestige indholder Natsynsbriller eller på godt dansk Nightvision goggles.

:-s
Jeg forstår ikke de personer som køber specielle udgaver af spil. Er det ikke nørdet nok i forvejen eller hvad? :)
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Mogwai » 15. jul 2009 21:29

Jeg er godt nok lidt imod Limitied/Special editions når jeg køber spil, men jeg gad sgu godt have sådan et par goggles... Det kunne da være for sjovt at løbe rundt med nattesyn :P

Ender nok med at jeg er for nærrig når det kommer til stykket.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf svend-bent » 16. jul 2009 18:14

expose skrev:
svend-bent skrev:sådan et nightvision-sæt koster altså kassen, så det bliver sgu helt sikkert købt hvis prestige-udgaven kommer til at koste omkring de 1300 :lol:


Jeg tror ikke du skal regne med den bedste kvalitet =)


Sikkert ikke, men det kunne være fedt alligevel, hvis de da duer ordenligt :lol:
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf Competa » 16. jul 2009 18:18

Der kommer sikkert en speciel edition af Barbie Adventures hvor man for en pony :lol:
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf XenturionxTc » 16. jul 2009 18:20

Så må vi se om vi kan få konen med på en "Paris Hilton"
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf Kayniel » 16. jul 2009 18:22

svend-bent skrev:
expose skrev:
svend-bent skrev:sådan et nightvision-sæt koster altså kassen, så det bliver sgu helt sikkert købt hvis prestige-udgaven kommer til at koste omkring de 1300 :lol:


Jeg tror ikke du skal regne med den bedste kvalitet =)


Sikkert ikke, men det kunne være fedt alligevel, hvis de da duer ordenligt :lol:


Du kan ikke få en god NV-kikkert for noget der nærmer sig 1300kr - slet ikke med et spil i samme pakke. Det er penge ud af vinduet.
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron