Xboxlife forum

Bioshock 2 udsat

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Bioshock 2 udsat

Indlægaf SaintRasmus » 13. jul 2009 22:02

Åh nej Take Two har lige meddelt at Bioshock 2 er udsat til 2010.

Læs pressemeddelse her.

http://www.vg247.com/2009/07/13/bioshoc ... scal-2010/
Senest rettet af SaintRasmus 13. jul 2009 22:13, rettet i alt 1 gang.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Indlægaf Keras » 13. jul 2009 22:05

Nej nej.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf SaintRasmus » 13. jul 2009 22:11

SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Indlægaf Competa » 13. jul 2009 22:14

Fuuck :(
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Ruffneck » 13. jul 2009 22:14

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! havde glædet mig helt vildt!
Ruffneck
Niveau 4
 
Indlæg: 639


Indlægaf BassBendix » 13. jul 2009 22:53

Ej men er snart træt af at spil hele tiden bliver udsat. Ved godt at de nok har nogle problemer med spillet. Men man siger jo ikke at man kan levere den dag, og så man ikke kan.
Skuffende.

By
Henrik Bendix
I'm back!
BassBendix
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Indlægaf OverMagten » 13. jul 2009 22:56

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, Fandme Tarveligt kan de sku ikke være bekendt, Glæder mig helt vildt til det spil :(
Billede
OverMagten
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Occisor25 » 13. jul 2009 22:59

Er skuffet og så alligevel ikke...

Ka godt være det bar er mig, men syntes snart det er mere vildt hvis spillet kommer på den først sagte release date og ik først året efter :/

ringe standard der er sat for release dates desvære :(
*Indsæt videnskabelige ord*
Occisor25
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf DKhANSI » 13. jul 2009 23:23

Øvvvv,Men det gjorde jo bare 2010 bedre
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf SaintRasmus » 13. jul 2009 23:38

Det eneste positive ved at BS 2 er udsat, er at det hjælper på ens tegnebog i Oktober,November. ;)
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Indlægaf EvilDingbat » 14. jul 2009 00:50

SaintRasmus skrev:Det eneste positive ved at BS 2 er udsat, er at det hjælper på ens tegnebog i Oktober,November. ;)


What he said...

Det er mega ærgeligt at det er udsat! Havde glædet mig så meget til november. Total epic måned med releases. På den anden side er det fedt nok hvis de rent faktisk mener at spillet stadig er bugged. Hellere vente, og så få noget ordentligt
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf tryllehans » 14. jul 2009 07:32

syntes tit at udgiverne skyder sig selv i foden ved at release alle de gode spil på samme tid. der vil være nogle af dem som taber....så det kan være de har tænkt at de flytter deres release for at sikre et godt salg.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf kofoed » 14. jul 2009 08:02

Nu skal vi lige læse hvad der står; der står det er udsat til næste regnskabsår, det starter i november iår, så det kan stadig let nå og udkomme iår, og måske meget tæt på den rigtig dato ;)

Så lad os nu se hvad der sker med det, men altså jeg ser meget gerne der udkommre nogle flere spil i starten af året, end det har været iår hvor jeg kun har haft købt 2 nye spil, for der har sgu ikke været flere som var gode, også nu kommer der 6-7 spil på engang man gerne vil have, det passer ikke sammen!
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf NizzleD » 16. jul 2009 05:44

kofoed skrev:Nu skal vi lige læse hvad der står; der står det er udsat til næste regnskabsår, det starter i november iår, så det kan stadig let nå og udkomme iår, og måske meget tæt på den rigtig dato ;)

Så lad os nu se hvad der sker med det, men altså jeg ser meget gerne der udkommre nogle flere spil i starten af året, end det har været iår hvor jeg kun har haft købt 2 nye spil, for der har sgu ikke været flere som var gode, også nu kommer der 6-7 spil på engang man gerne vil have, det passer ikke sammen!


det passer da fint sammen :) så når man har spillet de 2 første titler, er de nadre fladet til 300 kr. spillene bliver ikke dårligere af man lige venter 2 måneder jo
NizzleD
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf Burnie.dk » 23. aug 2009 12:04

Hellere udsætte et spil end at udgive et, der er fyldt med fejl.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron