Xboxlife forum

Just Cause 2 tråden

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf Gosser » 3. mar 2010 20:58

Hmm, så må jeg være et rigtig miljøsvin, og tænde boxen inden jeg tager på arbejde, og så sætte den igang over nettet :-)

Tak for svar.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Gosser » 4. mar 2010 12:52

Nå, hvad er jeres mening så om demoen/spillet?

Har selv lige leget med demoen i en halv times tid, og det virker til at være et rigtig godt spil. Massere af underholdning. Desværre skuffer grapling hook'en mig lidt. Distancen er meget kort, den forsvinder bare hvis man fx forbinder en bil med en mur, og prøver at køre, du kan ikke forbinde fx en bil og et skilt, og hive skiltet ned (uden først at have væltet det, ved fx at køre ind i det - og hvis du så gør dette, forsvinder skiltet kort efter du er begyndt at køre).

Skal lige have det prøvet et par gange igen. Ingen tvivl om at det bliver et godt spil - håber bare ikke jeg bliver mere skuffet over den grapling hook.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Giluc » 4. mar 2010 13:06

Skal hente demoen så snart jeg kommer hjem (omkring 15-tiden), det ser sgu godt ud :D

Jeg får en masse pressemeddelelser om det, men har ikke læst en eneste af dem :P
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Indlægaf heinstach » 4. mar 2010 13:17

Et 100% positivt førstehåndsindtryk af gameplayet. Grappling Hook virker umiddelbart fantastisk, og den skal nok blive endnu bedre, når man får helt styr på den.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf spif2001 » 4. mar 2010 13:31

heinstach skrev:Et 100% positivt førstehåndsindtryk af gameplayet. Grappling Hook virker umiddelbart fantastisk, og den skal nok blive endnu bedre, når man får helt styr på den.

Helt enig.

Jeg fandt en buggy af en art og damn den er sjov at køre i. :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 4. mar 2010 13:44

...og jeg fandt en sportsvogn omme bag en tankstation. Det går eddermame stærkt når den får sømmet i bund på landevejene... :D

Fedt at der er så meget plads i demoen at bevæge sig på.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Gosser » 4. mar 2010 13:48

Jeg fandt også en sportsvogn af en art bag et kæmpe hus, og ja, fart det er der sgu på :-)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf spif2001 » 4. mar 2010 15:26

Det virker da skidegodt med den grapling hook.

...og når man hopper rundt fra bil til bil, og kravler rundt bag på og foran bilerne og skyder til højre og venstre - kanon! Det er legende let og spændingen er i top.

Det spil her bliver SÅ skægt.

...og de har bibeholdt at man kan få en chopper til at bringe våben og vehicles. Dog koster det penge, og det mener jeg ikke det gjorde i 1'eren.

Jeg clearede de første par områder og tog de første 2 missioner og så var der råd og låst op for agent chopperen. :D

EDIT:
Har også prøvet at hoppe fra chopper til chopper. Det er rigtig fedt lavet og nemt at styre. Hvis man tager chopperen nede ved generalens palæ, så får man gunships på nakken, og dem kan ma så nakke og bruge deres miniguns til at rydde op med :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf BenjaminK » 4. mar 2010 19:30

Jeg indløste lige en 48 timers gold trial, men det er som om at trods den gik igennem virker den ikke .. :P så må jeg jo bare betale for lidt guld og hente den :P
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf spif2001 » 4. mar 2010 19:33

BenjaminK skrev:Jeg indløste lige en 48 timers gold trial, men det er som om at trods den gik igennem virker den ikke .. :P så må jeg jo bare betale for lidt guld og hente den :P

48 timers trial giver kun mulighed for at spille online multiplayer. Det er ikke guld i den forstand, og derfor kan man ikke downloade / købe ting, som er gold exclusive.

...men demoerne plejer at udkomme til sølv efter 1 uge.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf BenjaminK » 4. mar 2010 19:35

Jeg vil ha den nu .. :) Fuck it, så ka jeg udnytte at have guld til at spille lidt online på fridagen imorgen :) henter demoen nu! Glæder mig!
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf BulletEyeDk » 4. mar 2010 19:50

Nøj det spil bliver sgu godt - har lige prøvet demoen og jeg er virkelig glad for at det allerede er lagt som preorder ved EBgames for det her spil virker da lovende....

Tror dog det er lidt for længe siden jeg spilled 1'eren, styringen skal man lige vænne sig til...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf SaintRasmus » 4. mar 2010 20:04

Var nede og Pre-Order det idag(BFBC2 skulle hentes) JC 2 ser rimeligt godt ud.

Er det den 16 marts det kommer. ?
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Indlægaf spif2001 » 4. mar 2010 20:06

SaintRasmus skrev:Var nede og Pre-Order det idag(BFBC2 skulle hentes) JC 2 ser rimeligt godt ud.

Er det den 16 marts det kommer. ?

26. marts
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf SaintRasmus » 4. mar 2010 20:08

spif2001 skrev:
SaintRasmus skrev:Var nede og Pre-Order det idag(BFBC2 skulle hentes) JC 2 ser rimeligt godt ud.

Er det den 16 marts det kommer. ?

26. marts


Tak ! så kan man nå at spille Metro 2033 inden :lol:
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron