Xboxlife forum

Forza 3 på vej...

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf Batista dk » 6. feb 2009 12:15

rblp skrev:Bare de får smidt noget NOS i Forza3.. Så er jeg glad. Det var det som gjorde Gran Turismo 4 fedt i længden. Noget af det.. :)


NOS hører ikke hjemme i et racing simulation spil, hold det venligst væk fra FM 3.
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf Benja190782 » 6. feb 2009 12:31

Der må jeg sgu nok give Batista ret... NOS passer ikke rigtig ind i Forza Motorsport-serien!

Så hellere få lavet lyden af blow-off ventilen ordenligt ligesom EA har gjort med Need for Speed!
(det er så også det eneste EA kan gøre rigtigt med den serie)

Nå men, vi må i hvert fald håbe at Turn 10 formår at holde simracing-stilen og ikke begynder at ødelægge serien!

Meeeen mon ik' de kender formlen efterhånden, hehe! ;o)
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf rblp » 16. feb 2009 02:16

Jo, det skal satme med.. altid fedt lige og få 5-15% ekstra ydelse når man skal overhale.
rblp
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Indlægaf foo » 24. feb 2009 20:09

NOS har intet at gøre i Forza IMO...

Det jeg håber mest på (og savner mest i 2'eren) er forskelligt vejr... Kunne rigtig godt tænke mig at køre i regnvejr, eller køre i mørke...
Billede
foo
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Buktu » 24. feb 2009 23:58

Ja, den skriver jeg gerne under på :) Det er en af de største forbedringer de umiddelbart kan lave. Udover det er det jo ret begrænset - så er det jo noget med flere biler og baner, forbedre yderligere på fysikken.. Det er alligevel begrænset hvor innovativ man kan være med den slags spil. :b Udover bare at gøre alt bedre..
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Descenter 1976 » 25. feb 2009 02:26

Jeg synes selv jeg er seriøs bilspil spiller, og forza 3 skal da byde på noget nyt også, så vi ikke bare for en opdateret version af 2'eren.
Så jeg kan ikke se et problem i f.eks NOS.
(der skal bare være en passende downside, så det ikke er noget som gud og hver mand bare skal have på bilen)
koste kassen, umuligt at bruge i sving, ustyrlig i vådt vejr, mulighed for at motoren går i stykker osv. Det høre sig da med til alle de andre turnings dele og turboer osv. så hvorfor ik? Bare der ik går for meget arcade i det. Jeg håber bare på nogen flottere veje og baner. dem i Race Pro er virkelige flotte synes jeg, men det er lidt for sim for der mangle alt det sjove.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Keras » 25. feb 2009 03:05

Der skal være biler lige fra en Smart car til en F1, dog ikke nolge ufo bat mobiler eller andre underlige biler. Håber JRC FJ 1000 kommer med, jeg er helt vild med den i Grid.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Rumle93 » 4. mar 2009 21:11

Forza er et racing spil der hører til i den mere "seriøse" genre, NOS, Bodykits og andet diverse styling, hører bestemt ikke hjemme i dette spil. Forza er et fedt spil som det er nu :)
Rumle93
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf madshorsdal » 4. mar 2009 21:20

syntes sku heller ikke der skal nos med, mere noget med man kan side inde i bilen så man både kan se rat og alt ligesom i midnight club, og lave 1000 begrænsningen i paintjob om til 5000 så der ingen problemer er :D.
madshorsdal
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Benja190782 » 4. mar 2009 22:01

Kristensen2791:
Ja det er i den grad fedt som det er nu!
Vi skal bare ha' nogle flere biler, bedre lyd og så en garage hvor der er lift og hele pisset, så vi rigtigt kan rode med biler! :D
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Indlægaf omega2oo5 » 5. mar 2009 14:22

Nu vi taler om hvad man kunne tænke sig :)

Jeg kunne som andre også nævner, godt tænke mig lidt skiftende vejr (regn, tåge, frost etc.) og tidspunkter.
Kunne sku være fedt hvis der var lidt sidevind i nogle baner, så man skulle kontrastyre en smule :D

Ellers så ville lidt motor tweaking være nice, bare lidt simpelt som at kunne ændre på omdrejnings begrænseren, ladetryk etc. Men selvfølgelig på bekostning af at man kunne skrælle motoren ved for hård "tuning" :D

Men NOS, blinkende lys etc. det høre ikke til i Forza, det kan få lov til at være i NFS serien m.m.
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf Rumle93 » 5. mar 2009 14:22

Benja190782 skrev:Kristensen2791:
Ja det er i den grad fedt som det er nu!
Vi skal bare ha' nogle flere biler, bedre lyd og så en garage hvor der er lift og hele pisset, så vi rigtigt kan rode med biler! :D


Lige mine ord :)
Rumle93
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf svend-bent » 6. mar 2009 08:00

Og rallybaner til Subaru'en.. :D
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf Niki Lauda DK » 6. mar 2009 12:03

Blowoffventiler med lyd - og nos hører ikke hjemme på en racerbane, men derfor kunne det da godt være en mulighed alligevel. Man kunne jo evt. begrænse det til kun at være muligt i 402 meter løb.
Jeg elsker at rode med udseendet og justere bilerne, så jeg ville gerne se flere muligheder med fælge, spoilere osv. Det ser jo fedt ud i selve løbende når bilerne er så forskellige som muligt.
Og så må grafikken gerne få et nøk opad.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron