Xboxlife forum

Halo2 leaked..

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf Cointreau » 15. okt 2004 12:43

Buktu skrev:Det er da ikke mærkeligt at man slår hårdere ned på folk der henter, og ligger en så stor titel ud!

Der er enorme summer penge involveret. Langt mere end et ordinært spil. De gør selvfølgelig også noget ved download af andre titler.. Og ingen synes det er "i orden" at hente Fifa! Men tænk på det... EA. Største spil pengemaskine overhovedet! Folk kan li deres spil.. Mainstream gameren kan lide deres spil.. Og de er da sikkert også helt fine! Men de kunne aldrig finde på at lave noget nyt, og tage nogen store chancer. Så hellere satse på det sikre, og så føre nogle massive reklame kampagner!

Bare tænk på hvor lang tid det fik dem overtalt til at implementere live i deres spil! Hvorfor tog det så lang tid? Fordi de ville have lov til at tage ekstra penge fra folk, når de spillede deres spil! Noget som ødelægger en del af ideen med Live. Og så er det ikke engang MMORPG's de spytter ud!

Men Microsoft (Eller deres Xbox afdeling; Resten er) er ikke en penge maskine. De gør utroligt meget for deres kunder.. Noget hverken EA eller Sony gør. Selvfølgeilg skal de have så mange penge som muligt ud af deres store titler. Men det er vel og mærke uden at slække på kvaliteten af spillene!

Vil du gerne have gode spil?
Så skal folk betale for dem der er her. Hvis spiludviklerne ikke tjener penge, så har de ikke rd til at lave store titler. Så har de ikke råd til at bruge en god bunke år på at lave en titel. Det betyder ringere spil. Er det det vi vil have? Nej vel?

Så betal for det... For jeres egen skyld.. Og indse at det sq da e klart at Microsoft tænker mere på Halo2, end de tænker Whacked!

Øhh, er det mig du taler til? Jeg skal da klart forsøge at få fat på det hvis det kan lade sig gøre på andre måder end at dl det.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf L1 Solid » 15. okt 2004 13:17

Så længe du ikke ødelægger det for os andre...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Buktu » 15. okt 2004 13:50

Jeg taler til en del personer.. :p

Dels Prell som ikke fattede hvorfor det var værre at downloade Halo2, end Fifa, og så alle dem der overvejer at downloade det...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Teluc » 15. okt 2004 16:37

Bukto.. er det bedre at røve en lokal sparekasse fremfor Den Danske Bank? hvis ja, hvorfor?? for sån syntes jeg umiddelbart dine agumenter mht. spil dl lyder...
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Preell » 15. okt 2004 16:58

Buktu jeg fatter det så godt men det er da bare lidt mærkeligt at Halo 2, er så vild, der har været 1 andet af dem, Halo 1 og 2, Fifa har været der siden 95 Fifa 95 og nu Fifa 2005,

Så du skal ikk komme og sige at jeg ikk fatter det, Det kan godt være du er Skribent og alt det shit der som geeks er, Men hvis man så laver et spil til pc/xbox og det bliver lagt ud på nettet og det er fra EA så er det bare fucking ligemeget men så fordi bill gates og hans nisser laver et bungie eller hva fanden det er så er det straks fængsel og ruinering osv,

Hvis jeg stjæler en Nissan bil så er det måske lidt efterforskning men hvis jeg stjæler en Toyota Supra en eller anden film så er det straks meget værre.

Og Tuluc har ret, Jeg kan røve sparekassen fåborg, men ikk Odense BG bank. det er jo lige det samme...
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Preell » 15. okt 2004 17:01

Fordi EA er en pengemaskine de laver realistiske spil som handler om det der sker i virkeligheden, Fifa 2005, Mange fodbold fans syntes da det er mega nice hvis de har en xbox som mig at EA laver et fodbold spil vært år som har de rigtige spiller, ligaer, Stadions det hele. og ikk om nogle små grønne mænd der løber rundt og bekæmper aliens, Vil da klart give flere penge for et EA spil for spiller selv fodbold, og det er ligesom om det hele lige pludselig handler om live.?
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Fnord » 15. okt 2004 17:16

Lidt offtopic:

@Preell

Køb Pro Evolution Soccer serien i stedet for FIFA, den giver end langt mere intens fodboldoplevelse end FIFA-Serien
Fnord
 


Indlægaf Saxe » 15. okt 2004 17:41

Du/I forstår det åbenbart ikke. Det vi (jeg i hvert fald) siger er at Bungie har arbejdet på Halo 2 i meget lang tid - en del år. Det er en titel der virkelig skal booste salget af xboxe. Eller i hvert fald burde blive meget populær. Nu er den så leaked - Så er det da KLART at Microsoft og Bungie gør ALT hvad de kan for at få stoppet det.
Hvis EA vil stoppe folk med bøder så kan de da bare GØRE det. Men de er jo pisseligeglade fordi de tjener kassen på The Sims - "The sims: Now you can work" - "The Sims: Playing Computer" - "The Sims: Now you can fish" (alle de der lortetitler med 2 nyheder, de arbejder på 3 måneder) Osv. osv. osv. (gang det osv. med 50.) Ergo - En pengemaskine!
Det der med at røve banker som modargument holder slet ikke. Microsoft og Bungie VÆLGER at gøre noget ved det, og det gør EA bare ikke. Det er deres eget problem.
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Cointreau » 15. okt 2004 17:43

Synes sgu heller ikke der er den store forskel på om det er et eller andet ligegyldigt PC spil der er tale om eller om det er Halo2, det er jo fuldstændig det samme om det så var Fifa 2005 sammenlignet med Halo2. Synes også det er noget fis med den der at det er okay at prøve andre spil før tid men ikke lige Halo fordi det er helt specielt i forhold til andre spil. Måske er det mest fans af spillet som vil føle sig snydt ved at nogen prøver det før dem, hvem ved.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Saxe » 15. okt 2004 17:47

Jeg har heller ikke sagt på noget tidspunkt at jeg synes det er fint med andre spil. Det er jeg også KRAFTIGT imod. Men jeg siger at jeg kan sagtens forstå at Microsoft sætter en bøde på og virkelig prøver at gøre noget ved problemet specielt på Halo 2
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Preell » 15. okt 2004 17:52

Gider ikk sige mere om det, For i køre bare i det med at halo har taget lang tid at lave og WOW DET VIL GØRE XBOX MERE INTRASANT OG WOW WOW WOW, Vi er grønne mænd der løber rundt.... WOW WOW WOW!
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Saxe » 15. okt 2004 18:10

Når du simplificere (fandt jeg lige på det ord eller eksistere det) Halo på den måde kan man jo sige WOW Vi sparker til en bold på en kæmpestor græsplæne WOW WOW WOW om Fifa - Det er da for lamt. Og det med vi hiver det med det har taget tid at lave frem - Hvis Halo ikke ville gøre xbox populær osv. så havde Microsoft heller ikke gjort alt dette - men nu er omstændigherne sådan at Halo 2 vil hjælpe Xbox. Så er det da klart at Microsoft gør noget for at holde på spillet indtil udgivelsesdatoen
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Cointreau » 15. okt 2004 18:25

Det er vel heller ikke så fedt for dig mere eller hvad Saxe, har det ikke ødelagt hele din forventning til Halo 2 nu du er ambassadør? Nu er det jo nærmest bare til at smide i skraldespanden ikke :wink:
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 15. okt 2004 18:26

Skal siges jeg faktisk har fundet en der muligvis kan skaffe en kopi af Halo 2 til mig herindefra men jeg venter lige lidt og ser om jeg vil tage imod tilbuddet for det er sgu fristende.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Playkid » 15. okt 2004 18:58

Jeg ville klart vente. Kender også et sted det kan downloades, men jeg synes ikke, et for mig, mesterværk skal downloades.

At Halo 2 er frit på nettet har ikke ødelagt noget for mig som ambassadør. Tværtimod glæder jeg mig til at tvære Saxe ud i en meget snartkommen dyst ;)

Det er jo stadigt fedt at man som nogle af de første danskere kan spiller den endelige version af H2 multiplayer...lovligt endda.
Playkid
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron