Xboxlife forum

Halo2 leaked..

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf Cointreau » 14. okt 2004 20:09

Seriøst hvad er forskellen på om det er et spil til Xboxen som Halo eller et nyt spil til PC som bliver leaked, synes altid der bliver brokket over Xbox leaks men ikke de mange PC spil som jo også leakes konstant. Personligt gider jeg ikke forsøge at hente 2,8 GB men hvis jeg kendte en der allerede havde det skulle det da klart prøves.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 14. okt 2004 20:10

LOL, og så er der en der seeder og 150 leechers på torrenten, det er sgu da bare at logge den enes IP som seeder så har Microsoft fyren i fælden, det er seriøst ikke smart af ham.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 14. okt 2004 20:13

Hmm, fandt lige ud af der var en anden torrent med 30 seedere og 1600! leechers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Teluc » 14. okt 2004 20:40

Neo dk skrev:Jeg er osse imod det angående andre spil og DVD'er og CD'er.

PS : Teluc, jeg har da ikke hørt noget som helst om at Fable skulle være røget ud på nettet. ?


ALT KAN FINDES PÅ NETTET:....
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Teluc » 14. okt 2004 20:45

Mener endda at SC:CT er ude på nettet.. spillet var vist færdigt til Xbox, da man pludselig valgte at holde det tilbage til man var klar med GC og PS2 versionen.. Men selve Xbox versionen er færdig og det kan vist allerede findes..

Ps: Hæng mig ikke op på det! jeg mener at have set det et sted, men kan self. huske forkert... :roll:
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Zikor4 » 14. okt 2004 21:50

Teluc, øh not.. :P

Det kan KUN være en tidlig beta, spillet er blevet udsat til 2005!
De finpudser alle versionerne, og udgiver dem samtidig..

Hæng mig op på det, er ekspert på området.. :P
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Hubbi » 15. okt 2004 00:05

At se sig sure på folk med en chippet Xbox kan jeg ikke se fornuften i.Hollywood og spil branchen burde give jer en stor medalje for,at støtte deres griske måde at kontrollere film og spil udgivelser på i verden.Jeg tænker på regions låsen i spille konsoller og dvd afspillere,som kun er blevet indført for,at de kan malke markedet 110 %.Det kan ikke være rigtigt at de kan forsinke film og spil med flere måneder i visse verdensdele,og så forvente at folk bare indfinder sig med det ! At folk bruger en chip til at afvikle pirat spil er forkert,men til at bryde regionskoden ser jeg intet forkert i,og det kan en chip nemlig også være med til :wink:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Cowrider » 15. okt 2004 08:59

Minihippo skrev:Det er også en del svære og vanskeligere at anskaffe sig ulovlige konsol spil end pc spil.



Nej det er faktisk ikke så svært, jeg gør det dog ikke selv jeg betaler gerne for et orginal spil har dog heller ikke så mange så men har da 25 spil af orginal... synes ikke man skal downloade konsole spil......
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Preell » 15. okt 2004 10:02

Folk sage man ikk måtte hente Fable.
Jeg kender nogle der har det.
Alle andre spil er sku ligemeget.
Fifa 2005 det henter folk da flittigt uden noget problem, men så ligeså snart at der skal noget i det hvor graffiken ikk er tip top, så er der sku bøder på 1 million dollars.
Sådan burde det jo være på alle spil der kom ud så, men det er åbenbart kun på Halo 2,
Det er da lidt whacked og høre på det,

Selv om jeg ikk har chip og gik ind og hentede fifa 2005 var der ingen der sagde noget til det..
Men hvis jeg gik ind og hentede Halo 2, Ville man få tæsk, bøder og de ska komme efter mig osv...

Det er lidt mærkeligt at tænke på...

Det var bare min mening om det.

Håber ikk nogle bliver sure over det og dem der ikk kan tåle at høre min kritik om det må jo så bare springe de posters over hvor mit navn står i siden?.. :-# :-# :-# :-# :-#
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Saxe » 15. okt 2004 10:08

De spil der ikke bliver smidt bøder på er det fordi udgiverne ikke gider igennem alt det der. Men Microsoft/Bungie vil godt. Fifa 2005 - EA gider nok ikke fordi det bare er EN STOR KLAM PENGEMASKINE der disker lortespil ud med dages mellemrum! :evil:
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Preell » 15. okt 2004 10:33

Se saxe du syntes Fifa er noget bæ, Jeg syntes Halo 2 er noget bæ, og i skriver at i ikke gider høre på mit bæ, så er det da lige det samme som du skriver nu!
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Saxe » 15. okt 2004 10:52

Jeg har da slet ikke sagt Fifa er noget bæ. Siger jeg hader EA - der er forskel! Prøver egentlig bare at sige hvorfor JEG tror at det kun er Halo 2 der er bøde på
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Preell » 15. okt 2004 11:04

så siger vi bare det.
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Cointreau » 15. okt 2004 12:19

Hmm, 200 seeders nu og 2000 leechers, det bliver bare vildere og vildere og det bliver tlsyneladende ikke stoppet. Har alligevel ikke kapacitet til at hente 3 GB ned i denne måned.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Buktu » 15. okt 2004 12:34

Det er da ikke mærkeligt at man slår hårdere ned på folk der henter, og ligger en så stor titel ud!

Der er enorme summer penge involveret. Langt mere end et ordinært spil. De gør selvfølgelig også noget ved download af andre titler.. Og ingen synes det er "i orden" at hente Fifa! Men tænk på det... EA. Største spil pengemaskine overhovedet! Folk kan li deres spil.. Mainstream gameren kan lide deres spil.. Og de er da sikkert også helt fine! Men de kunne aldrig finde på at lave noget nyt, og tage nogen store chancer. Så hellere satse på det sikre, og så føre nogle massive reklame kampagner!

Bare tænk på hvor lang tid det fik dem overtalt til at implementere live i deres spil! Hvorfor tog det så lang tid? Fordi de ville have lov til at tage ekstra penge fra folk, når de spillede deres spil! Noget som ødelægger en del af ideen med Live. Og så er det ikke engang MMORPG's de spytter ud!

Men Microsoft (Eller deres Xbox afdeling; Resten er) er ikke en penge maskine. De gør utroligt meget for deres kunder.. Noget hverken EA eller Sony gør. Selvfølgeilg skal de have så mange penge som muligt ud af deres store titler. Men det er vel og mærke uden at slække på kvaliteten af spillene!

Vil du gerne have gode spil?
Så skal folk betale for dem der er her. Hvis spiludviklerne ikke tjener penge, så har de ikke rd til at lave store titler. Så har de ikke råd til at bruge en god bunke år på at lave en titel. Det betyder ringere spil. Er det det vi vil have? Nej vel?

Så betal for det... For jeres egen skyld.. Og indse at det sq da e klart at Microsoft tænker mere på Halo2, end de tænker Whacked!
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron