Xboxlife forum

Star Wars: The Force Unleashed

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf MopStyle » 15. sep 2008 15:22

Jeg ved ikke med bugs, men jeg kunne ikke lide styringen i demoen. Og hvis der kun er 9 baner, ingen multiplayer og de sidste baner bare er gentagelse af de første så gider jeg ikke give fuld pris for det :P
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Khaine775 » 15. sep 2008 15:24

Rechain skrev:Jeg havde det nu også fint med styringen i demoen? :)

/Rechain


Ja.

Mange nævner det, at sigtet ligger foran Starkiller og ikke i center af skærmen, som et problem, men jeg synes bare at det gør det hele meget intuitivt og flydende.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf spif2001 » 15. sep 2008 15:25

MopStyle skrev:Jeg ved ikke med bugs, men jeg kunne ikke lide styringen i demoen. Og hvis der kun er 9 baner, ingen multiplayer og de sidste baner bare er gentagelse af de første så gider jeg ikke give fuld pris for det :P

Nemlig.

Det lyder jo til, at historien i spillet er rigtig god, og derfor skal jeg som gammel Star Wars fan helt sikkert spille det - når det kan fåes til spotpris altså. Jeg gider ikke betale fuld launch pris for en god historie, men middelmådigt gameplay. Slet ikke når det er denne form for action spil.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Nilsson. » 15. sep 2008 16:05

Kan slet ik forstå folk har problemer med styringen, det tog 5 minutter så var jeg 100% tilpas med styringen og alt virkede intuitivt.. ja targeting systemet er måske lidt forvirrende nogle gange men hvad forventer man når der i nogle situationer er nogle-og-20-ting man kan tage fat i, på skærmen, på en gang?
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Mathias.B » 15. sep 2008 17:10

Tobyflyr - Enig. fatter hellere ikke folk har så store problemer med styringen :S
Mathias.B
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf spif2001 » 15. sep 2008 17:18

Nu er det jo ikke kun styringen, der gør karaktererne. Spillet er for kort, for lineært, man bruger åbenbart de samme tricks igen og igen, bosses klares på den nemme facon via taste kombinationer og ikke via spillerens egne skills, level up systemet er for simpelt, man kan rende igennem spillet på 'normal' uden at level up etc. etc.

Mange store og små ting der gør, at anmelderne ikke giver spillet højere karakter.

Fair i mine øjne.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf TagEnKiks » 15. sep 2008 17:21

spif2001 skrev:Nu er det jo ikke kun styringen, der gør karaktererne. Spillet er for kort, for lineært, man bruger åbenbart de samme tricks igen og igen, bosses klares på den nemme facon via taste kombinationer og ikke via spillerens egne skills, level up systemet er for simpelt, man kan rende igennem spillet på 'normal' uden at level up etc. etc.

Mange store og små ting der gør, at anmelderne ikke giver spillet højere karakter.

Fair i mine øjne.


Og Bioshock kan gennemføres med wrench og bloodlust! Det er nok det lammeste argument man kan fremsige om et spil. Er det for nemt, så sæt sværhedsgraden op! Er det for ensformigt, så brug forskellige combo's. Alt andet er unødvendigt whine i mine øjne. Kan du gennemføre spillet på Sith Lord på 3 timer ved hjælp af den samme combo, så er spillet nemt!
Hvis du gennemfører på normal ved, at lame spillet i gennem! Så det sgu din egen skyld min ven...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf TolaGarf » 16. sep 2008 08:30

Jeg fatter ikke lige hvorfor folk har det store problem med de quicktime events ved bosserne. Ville I hellere have hack'n'slash i 15 minutter på en boss? Det er sku da noget af det meste kedelige, hvor jeg generelt hader boss encounters in 'shooters'.
TolaGarf
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Haderslev


Indlægaf cdr » 16. sep 2008 08:34

Overvejer at skaffe det til PS3 når jeg er i USA næste månede, når nu der alligevel ikke er noget online.
Billede
cdr
Niveau 4
 
Indlæg: 500


Indlægaf Excellon » 16. sep 2008 11:06

spillet er regionsfrit eller US udgaven er i hvert fald regionsfri ifølge Video Games Plus' blog... så vil skyde på at asia versionen også bliver regionsfrit... play-asia tester det nok her en af dagene...
Excellon
Niveau 4
 
Indlæg: 373


Indlægaf cdr » 16. sep 2008 12:00

Den eneste grund jeg ville købe det derovre istedet for her er fordi jeg nok ville kunne finde det for under 200 kr ny.
Billede
cdr
Niveau 4
 
Indlæg: 500


Indlægaf Anastacio » 16. sep 2008 12:02

Min anmeldelse af iPhone versionen:
http://blogs.xboxlife.dk/anastacio/5047 ... ashed.html

Så skulle jeg også gerne snart få anmeldereksemplaret af 360-versionen ind ad døren. =)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Mathias.B » 16. sep 2008 19:49

Jeg syns godt nok i dømmer det lidt for hårdt i har jo slet ikk prøvet fulde version endnu :s Jeg har squ forudbestilt det. syns det var rigtig godt. Og har altid være lidt af en Star Wars freak xD .. Men efter som jeg prøvede i demoen syns jeg squ det var godt i forhold til de gamle. og Grafikken. Damn den er nice :)
Mathias.B
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Morten Skou » 16. sep 2008 19:51

Jeg har lige spillet igennem de første par missioner i dag og shit hvor er det flot. Der var dog lidt framedrops + udfald i lyden i første mission, derudover er det ret irriterende at den hele tiden auto-saver spillet, da det giver en lille pause i gameplayet.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf TagEnKiks » 16. sep 2008 19:56

Morten Skou skrev:Jeg har lige spillet igennem de første par missioner i dag og shit hvor er det flot. Der var dog lidt framedrops + udfald i lyden i første mission, derudover er det ret irriterende at den hele tiden auto-saver spillet, da det giver en lille pause i gameplayet.


Det er ikke noget man kan slå fra ? (Hvis man da manuelt kan save...)
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron