Xboxlife forum

EA rager titler til sig

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

EA rager titler til sig

Indlægaf Hubbi » 22. jan 2004 22:17

Hej

Jeg sad og kiggede jeres nyheder på forsiden igennem,og ser at EA rager titler til sig i øjeblikket.Problemet er jo bare at EA og Microsoft stadig ikke kan enes om betalingen når spillet skal bruge Live.Hvis EA og Microsoft ikke lynhurtigt får fingeren ud,så ender vi Xbox ejere snart med en masse offline titler,som i sidste ende vil give tab hos EA da ingen gider købe et spil,som ikke virker online.Det må fryde dem der sidder med en Playstation 2 og kan spille EA spillene over nettet (Underground som eksempel) :evil:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Specialty » 22. jan 2004 22:20

EA og Microsoft er næsten kommet til enighed vedr. Xbox Live.

EA's debut spil til Xbox Live bliver sigende Battlefield 1942, som er en kanon titel at introducere Live med.

Jeg tror på at de kommer til enighed, EA ved godt at der går en gulerod forbi deres næse, og jeg tror ikke de vil lade den gå forbi 8 gange.

evt. læs mere:
http://www.xboxlife.dk/nyhed.php?id=45

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Hubbi » 22. jan 2004 22:49

Ja lad os håbe de finder ud af noget meget snart.Battlefield 1942 er et genialt spil,som jeg selv spiller meget over nettet på min pc :D
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 23. jan 2004 14:39

Jeg tror sq også at de bliver overtalt i sidste ende.. Alt andet ville være fuldstændig latterligt. Men noget der undrer mig.. Jeg troede Microsoft ejede EA? Hvordan kan et firma modarbejde dets ejer?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Peet » 23. jan 2004 15:46

Buktu--> Electronic Arts.. det er ikke ejet af MS. I så fald ville de jo nok kunne finde ud af noget ;)

Spec--> Wow! Ligger de ud med Battlefield skal jeg uden tvivl have det.. men jeg læste bare at det var droppet for længe siden.. ? Hvor har du læst dig til det henne?
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 23. jan 2004 15:48

Ja, spillet var droppet for længe siden, men nu er det taget op igen, læs eventuelt den nyhed jeg har skrevet.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf SPARTAN LEADER » 24. jan 2004 18:08

Som jeg altid har sagt...

F@#K EA!!


Det så bare min mening...
See you on the dark side of the moon
SPARTAN LEADER
Niveau 0
 
Indlæg: 7

Brugeravatar

Indlægaf DRHooKDK » 27. jan 2004 14:17

fuck ea??? vi havde sku mistet mange gode titler hvis de ikke havde været der, så træk dine ord i dig!! Der er også noget der hedder en computer!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron