Xboxlife forum

Nyhed: Find Gamertag

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Nyhed: Find Gamertag

Indlægaf Specialty » 15. jan 2004 00:10

Det er nu muligt at bruge Find Gamertag funktionen fra forsiden.

Fejl og andet må meget gerne skrives her i forummet. Også hvis der mangler nogle funktioner.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Re: Nyhed: Find Gamertag

Indlægaf Peet » 15. jan 2004 11:17

1. Jeg kan ikke lide den måde spillene fylder op på, der må være en lettere metode.. kan man ikke bare skrive "Se profil" og så se hvad han har af spil?

2. Man burde gennemgå listen og fjerne de tags der simpelthen ikke er rigtige. Fx Bomber's er jo for langt til at være et gamertag. (Man burde faktisk også låse denne funktion så det ikke kan ændres)

3. Til alle jer andre, chek lige om jeres headset virker (hvis i har et), og skriv det på jeres profil, tak. =)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Specialty » 15. jan 2004 11:41

Pete: jeg vil give dig ret i at spillene står på en dårlig måde, jeg vil tænke på en anden løsning.

GamerTag skal kunne ændres fordi hvis du nu laver en stavefejl, og der er også nogle som vælge at ændre profil navn ved køb af nyt startkit f.eks.

Men jeg finder lige på en løsning til at fjerne de gamertags som ikke passer.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf DRHooKDK » 15. jan 2004 13:37

jeg synes også vi skal blive enige om hvad spillene hedder! f.eks. er der mange der skriver rs3 eller r63! så altså hvis man søger efter rainbow six finder man ikke dem der har skrevet rs3 eller r63! der er også andre forkortelser som pgr2 osv.
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Playkid » 15. jan 2004 13:42

I stedet for man selv skulle skrive hvilke spil man har, skulle man måske hellere lave en box man kunne sættet et flueben i ud fra hvilket spil man har, ligesom i gamertagdatabase.com.
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 15. jan 2004 14:07

Så kan det jo gå hen og blive en lang liste.. Kunne man ikke bare lave det ligesom i Word så diverse forkortelser bliver ændret af Databasen til Spillets fulde navn? Eller at når man søger eftre PGR2 så søger den både efter PGR2, Project Gotham Racing 2 og hvad der nu ellers er af navne til det spil. Selvfølgelig en omfattende affære, men det kunne da være ret godt.... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Specialty » 15. jan 2004 14:09

Jeg vil se på en løsning. Muligvis en ægløsning. eller?

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Specialty » 15. jan 2004 14:38

Prøv at se siden nu, hvad syntes om det?.

, bliver til ny linie.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron