Xboxlife forum

rainbow six reset af statistics

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf DRHooKDK » 17. jan 2004 10:22

EOL??
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Playkid » 17. jan 2004 11:30

Papa skrev:
PS2 playkid skrev:Men jeg synes det er meget sjovt at se hvad plads man ligger på over verdensplan.

Hvorfor? Den rangliste viser jo ikke de bedste, så hvad er det sjove?

Som game killer siger, det kommer den til når statsne bliver resettet.
Playkid
 


Indlægaf Papa » 17. jan 2004 13:17

Tro på det!

Jeg tror ikke vi kommer til at se en rangliste, der virker ordentligt. Og hvad er det der bliver rettet, sådan så det virker nu?
Det har ikke virket i de andre FPS'er hvorfor skulle det så virke her?
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Playkid » 17. jan 2004 13:37

Hvad er problemet med den og de forrige?
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 17. jan 2004 13:44

Der er fejl i ranglisten og den bliver rettet i patchen samtidig med, at hosten kommer til at bestemme om man skal kunne bruge 50. cal på serveren eller ej.
Så jo, det skal nok blive rettet, og så vidt jeg ved er det kun i RS3 ranglisten ikke fungere ordentligt.
Desuden er det Bullet.tooth fra UbiSoft forummet der har meddelt denne patch og han er en meget troværdig kilde.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 17. jan 2004 14:43

Ok, det er jo rart at vide.
Jeg tror nu alligevel ikke jeg vil gå så meget op i stats i RS3 fordi jeg er så dårligt og alle andre spiller som om de ikke havde lavet andet.
Playkid
 


Indlægaf Papa » 17. jan 2004 14:54

Vi kan tage alle FPS spil jeg kender og det virker ikke.

UC: Her kunne man spille mod novice bots og derved få en helt vildt høj score. Ranglisten var også lavet sådan som dem der spiller mest ligger højest. Der var mange der lå højere end mig selvom de var meget dårligere.

RTCW: Nummer 1 kan jeg huske var en der havde dræbt to eller noget og have istedet fået høj score fordi han spillede med sig selv og derved fik point ved a aflevere objektive.

CSX: Der er en masse der ligger over mig på min friendliste, men jeg er alligevel bedre end dem. Det er fordi jeg spiller mod gode og ikke på noobi servere. De bliver heller ikke meget bedre af at jeg altid auo-joiner og derfor kommer på det dårligste hold.
Og mange og høje stats fordi de selv hoster. Så har de fordelen fordi de ingen delay har og fordi de bare kan kicke en, hvis man giver dem røvfuld eller restarte rounden.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron