Xboxlife forum

Xbox "Bagudkompatibel"? God ting?

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Xbox "Bagudkompatibel"? God ting?

Indlægaf Buktu » 11. jan 2004 20:19

Jeg ved ikke rigtig om det er en god ting hvis Xbox2 kommer til at have denne mulighed. Grunden til min tvivl er at jeg andetsteds har læst at PS2 ofrede megen råstyrke, rent grafik og CPU mæssigt, fordi den skulle have denne mulighed. Altså mulighed for at spille PS1 spil. Så jeg har valgt ikke at skrive under på underskriftsindsamlingen som der er linket til på forsiden.

Er det jeg har læst rigtigt? Er det på ALLE måder en god ting hvis XBOx2 kommer til at have den mulighed? Man kan da bare sætte sin Gamle Xbox1 til igen hvis man vil spille spille fra Idag....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Peet » 11. jan 2004 20:21

1. Jeg har overhovedet ikke hørt noget om, at den skulle blive dårligere af at kunne tage gamle spil.

2. Det er måske lidt mere praktisk at have det hele samlet i én - fx hvis man skal til lan-party og ikke rigtig gider slæbe to så store kasser med..
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 11. jan 2004 20:25

Nej men det er jo ikke noget Sony ligefrem går og skriger op om.... De vider jo kun de gode side af deres konsol.. Og alle andre har vel holdt mund om det for at få Sony til halv nedgradere deres konsol rent styrke mæssigt... Nu har jeg heller ikke noget link eller dokumentation omkring det med at den har mistet kraft af det, og jeg er faktisk også selv MEGET i tvivl om det overhovedet passer.. Det er da jeg prøver at finde frem til ved hjælp af denne tråd... Er må vel være nogen derude der har et svar på det....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf GrillBillerDK » 11. jan 2004 22:56

Jeg er sårn både for og i mod..

kun i mod da "Folket" vil se det som negativt at man er nød til at købe en ny Xbox som ikke kan spille de gamle spi... Hvilket en PS2 fanboy vil stå og grine af.

for at det vil give mulighed for at top tune nye spil til at bruge hele konsollens krafter uden at noget skal gå til spilde for fordi at konsollen skal kunne Xbox 1 koder...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 11. jan 2004 23:44

Så der er altså noget om snakken? Så er jeg helt klart imod at de laver den sådan.. Så kan PS2 folket grine lige så meget de vil.. det gør de jo i forvejen... Men samtidig kan vi stå og grine af dem fordi de griner ad os.. Det er jo åbenbart kun os der forstår den dybere mening med at den ikke vil kunne afspille Xbox1 spil...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf sir_nilo » 12. jan 2004 13:41

Det er vel ligemeget om den kan spille de gamle spil.. Dem gider man jo alligevel ikke spille til den tid. HVor mange sidder og spiller ps1 spil på sin ps2??? Kender kun folk som har prøvet for at se om man kunne, deres ps1 spil er solgt ellers ligger de under 5 kg støv og spindelvæv.
Syntes de skal bruge deres resurcer på at udvikle den vildeste maskine jorden har set.. :twisted:
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf Buktu » 12. jan 2004 15:14

Synes jeg faktisk også... Jeg er ret ligeglad med Bagudkompatibilitet... Jeg finder bare den Gamle Xbox frem igen....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron