Xboxlife forum

S: Kan slettes

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

Re: S: Kan slettes

Indlægaf Cena » 28. maj 2013 16:50

propagandapanda skrev:Min Xbox konto er nu blevet spærret efter jeg fik annulleret min ordre... :/ herligt...

Det er løgn? Hvad har du gjort siden den er blevet spærret?
Jeg har endnu ikke hørt om nogen som har fået en ordre annulleret, og da slet ikke spærret?
Billede
Cena
Niveau 7

By: You can't see me!

Handelskarakterer:
350
Skriv handelskommentar

Indlægaf propagandapanda » 28. maj 2013 17:04

Bestilt en kode...brugt en fake US adresse, (som alle andre formoder jeg). Først gik ordren igennem, og jeg afventede koden. Jeg så senere inde på commerce.microsoft.com under min historik at transaktionen var annuleret, og beløbet refunderet. Fik ikke en kode.

I dag logger jeg ind og får beskeden "This console has been banned for violations of the Terms of Use.". Det er nok bare at kontakte customer service og stå skoleret.

Men hermed en advarsel givet videre til andre brugere her på forummet.
propagandapanda
Niveau 6

Handelskarakterer:
801
Skriv handelskommentar

Indlægaf Cena » 28. maj 2013 17:07

propagandapanda skrev:Bestilt en kode...brugt en fake US adresse, (som alle andre formoder jeg). Først gik ordren igennem, og jeg afventede koden. Jeg så senere inde på commerce.microsoft.com under min historik at transaktionen var annuleret, og beløbet refunderet. Fik ikke en kode.

I dag logger jeg ind og får beskeden "This console has been banned for violations of the Terms of Use.". Det er nok bare at kontakte customer service og stå skoleret.

Okay. Jeg har bestilt 3 koder og de 2 af dem er gået i gennem, hvor jeg har fået koden tilsendt.
Det virker sku godt nok underligt, men det kan være du er røget i en stikprøvekontrol. Jeg har også bare brugt en random adresse fra Google.
Billede
Cena
Niveau 7

Handelskarakterer:
350
Skriv handelskommentar

Indlægaf Cena » 28. maj 2013 17:37

Har lige fået den sidste kode jeg bestilte. Brugte du kreditkort?
Har du en US account på box?
Billede
Cena
Niveau 7

Handelskarakterer:
350
Skriv handelskommentar

Indlægaf propagandapanda » 28. maj 2013 17:52

Brugte kreditkort. Jeg har været inde og fjerne det fra min bruger igen. Har ikke en US account.

Havde ellers set frem til at få hentet Farcry Blood Dragon, men det må blive til noget old-school gaming på PS2'eren istedet. Når jeg tænker over det, så gør det nok ikke det helt store. Jeg spiller altid offline og har nok 200 titler liggende, så det er nok meget godt der bliver lagt lidt låg på mine indkøbsmuligheder :)

Så nu står den på Persona 4 det næste lange stykke tid.
propagandapanda
Niveau 6

Handelskarakterer:
801
Skriv handelskommentar

Indlægaf Cena » 28. maj 2013 18:08

propagandapanda skrev:Brugte kreditkort. Jeg har været inde og fjerne det fra min bruger igen. Har ikke en US account.

Havde ellers set frem til at få hentet Farcry Blood Dragon, men det må blive til noget old-school gaming på PS2'eren istedet. Når jeg tænker over det, så gør det nok ikke det helt store. Jeg spiller altid offline og har nok 200 titler liggende, så det er nok meget godt der bliver lagt lidt låg på mine indkøbsmuligheder :)

Måske det har fanget deres opmærksomhed, for det har jeg i hvert fald.
Jeg regner med at brænde alle 3600 af på FUT, når nu de alligevel har været så billige :) 100 kr. for den underholdning jeg får af at åbne pakker er givet fint ud :)
Billede
Cena
Niveau 7

Handelskarakterer:
350
Skriv handelskommentar

Indlægaf TerrificFalcon » 28. maj 2013 18:52

Det er da godt nok slemt at blive bannet for sådan noget. I det mindste var det ikke en Xbox One - så var den jo helt død efterfølgende.
TerrificFalcon
Niveau 7

Handelskarakterer:
320
Skriv handelskommentar

Indlægaf tue69 » 28. maj 2013 18:55

Håber da at en snak med supporten kan gøre det godt igen!
Billede
tue69
Niveau 9

By: Århus C

Handelskarakterer:
1240
Skriv handelskommentar

Indlægaf Rasbred » 28. maj 2013 19:04

TerrificFalcon skrev:Det er da godt nok slemt at blive bannet for sådan noget. I det mindste var det ikke en Xbox One - så var den jo helt død efterfølgende.

Hvorfor er det slemt når man har fusket med adresser osv ?
Billede
Rasbred
Niveau 6

By: Viborg

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Indlægaf Cena » 28. maj 2013 20:53

propagandapanda skrev:Bestilt en kode...brugt en fake US adresse, (som alle andre formoder jeg). Først gik ordren igennem, og jeg afventede koden. Jeg så senere inde på commerce.microsoft.com under min historik at transaktionen var annuleret, og beløbet refunderet. Fik ikke en kode.

Du må gerne lige følge op på hvad der sker, for jeg tvivler på det har noget med det her at gøre. Der er MASSER der har købt fra UK inde på Fifa forum og har ikke hørt om andre som har oplevet det samme som dig.

De eneste på reddit som nævner at account er suspended er pga. noget med mistænkelig trafik :)
Billede
Cena
Niveau 7

Handelskarakterer:
350
Skriv handelskommentar

Indlægaf Cerialbox » 29. maj 2013 22:39

propagandapanda skrev:Brugte kreditkort. Jeg har været inde og fjerne det fra min bruger igen. Har ikke en US account.

Damn, træls :( Nu har jeg ikke lyst til at kontakte MS og spørge hvad der blev af min sidste kode.

Men nyd Persona 4, det er fantastisk!
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7

Handelskarakterer:
210
Skriv handelskommentar

Indlægaf TerrificFalcon » 29. maj 2013 22:51

Rasbred skrev:
TerrificFalcon skrev:Det er da godt nok slemt at blive bannet for sådan noget. I det mindste var det ikke en Xbox One - så var den jo helt død efterfølgende.

Hvorfor er det slemt når man har fusket med adresser osv ?

Fordi det sgu egentlig ikke er det helt store problem, i mine øjne. Jeg synes, at man kan gøre meget værre ting.

Jeg har ikke hørt noget om mine bestillinger, men jeg var inde og tjekke PayPal i morges, hvor jeg kunne se, at de alle var blevet annulleret. Kunne man da i det mindste ikke modtage en mail om det?

Nå, men det var da forsøget værd.
TerrificFalcon
Niveau 7

Handelskarakterer:
320
Skriv handelskommentar

Indlægaf Cena » 30. maj 2013 06:50

Jeg kan se at paypal har været et stort problem. Flere der har betalt med det har ventet 5-6 dage. Jeg fik koderne en time efter jeg havde bestilt dem.
Billede
Cena
Niveau 7

Handelskarakterer:
350
Skriv handelskommentar

Indlægaf thetof91 » 30. maj 2013 07:03

Ja jeg betalt med paypal og de blev annulleret.. Mens andre hvis bare betalt med deres visa kort og de fik koder med det samme..
thetof91
Niveau 5

By: Kolding

Handelskarakterer:
110
Skriv handelskommentar

Foregående

Tilbage til Sælges