Xboxlife forum

Rabatkode, Brian Nielsen vs Evander Holyfield

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

Rabatkode, Brian Nielsen vs Evander Holyfield

Indlægaf Paradoxem » 2. maj 2011 14:14

Jeg har i dag vundet en rabatkode til Legends of the Ring igennem Viasat, hvor man kan få op til 65 % rabat på billetterne til kampen på lørdag. Da jeg selv kun deltog i konkurrencen for at vinde billetter derind til, og ikke en rabatkode, vil jeg nu gerne sælge koden.

Rabatten lyder således:

Katagori C: Ringside platin:(normalpris 4995-) med rabat (1748,-) sparer 12992,- ved køb af 4 billetter
Katagori D: Ringside gold:(normalpris 3595-) med rabat (1438,-) sparer 8628,- ved køb af 4 billetter
Katagori E: Ringside silver:(normalpris 2595-) med rabat (1297,-) sparer 5192,- ved køb af 4 billetter

Dette er prisen per billet, og der er mulighed for at købe op til 4 billetter med denne kode. Så der er mulighed for at spare rigtig rigtig mange penge, specielt hvis man har planer om at købe platin! Jeg har selv kontaktet Viasat og spurgt om det er muligt at videregive koden til en anden person, da jeg ikke selv var interesseret i at bruge den, hvortil de svarede, at det var der ingen problemer i.

Da man minimum sparer 5192 ved køb af 4 billetter, synes jeg ikke en pris på 500,- for koden er urimelig.

Jeg forventer selvfølgelig at modtage beløbet før jeg sender koden. Afhentning er også mulig.
Senest rettet af Paradoxem 4. maj 2011 10:08, rettet i alt 1 gang.
Billede
Paradoxem
Niveau 1
 
Indlæg: 62

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: Rabatkode, Brian Nielsen vs Evander Holyfield

Indlægaf Paradoxem » 2. maj 2011 17:10

bump, pris sat ned
Billede
Paradoxem
Niveau 1
 
Indlæg: 62

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: Rabatkode, Brian Nielsen vs Evander Holyfield

Indlægaf Paradoxem » 4. maj 2011 10:08

bump, prisen er nu sat ned til 500!!
Billede
Paradoxem
Niveau 1
 
Indlæg: 62

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron