Xboxlife forum

Salg af Steam-account

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

Salg af Steam-account

Indlægaf DanishDove » 2. mar 2011 00:25

Hey... jeg er gået død i Steam og spiller ikke rigtig mine spil længere - er mere til boxen og en gang League of Legends på PC. Er et evt salg noget der ville kunne indbringe bare lidt cash eller er det helt hen i vejret? I så fald er jeg åben over for bud. :)

Her er en min profil: http://steamcommunity.com/id/lim0ff/

Jeg har aldrig handlet med Steam-account før, så eh, det er lidt nyt, men ved et evt. salg vil selvfølgelig både adgangskode, e-mail og hemmeligt spørgsmål blive ændret (for at ændre spørgsmål får jeg sendt - af Steam - en unik kode, som skal bruges for at kunne ændre spørgsmål/svar og den kode vil køber få. Det samme ved e-mail og hvad angår adgangskode vil den blive ændret til et midlertidigt, hvor køber kan logge ind og selv ændre bagefter).

Mvh

Martin
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195

Handelskarakterer:
380
Skriv handelskommentar

Re: Salg af Steam-account

Indlægaf AddiBaker » 2. mar 2011 08:39

Jeg har nu ikke brugt Steam så meget, så jeg er rimeligt grøn på dette område... men altså alle de spil du har på din profil, kan de spilles, eller er det kun nogle af dem?
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Re: Salg af Steam-account

Indlægaf DanishDove » 2. mar 2011 14:00

Alle spil kan spilles... jeg har dog to mmorpgs, som jeg har købt til min steamaccount. Aion er det første, men det er ikke længere aktivt og ved ikke rigtig, hvad steam har tænkt da, de indførte Aion i deres store, fordi det er kun selve klienten man kan hente via det og den tracker ikke spilstatus, da selve spillet foregår via NCSoft (udviklerholdet bag Aion) egen launcher/klient. Det andet er Everquest og det har aldrig været installeret før, så der følger 30 dage gratis med, hvis man vælger at installere og registrere en bruger. Alle andre spil er spil, som du kan spille, når du vil og har ingen begrænsning whatsoever :)
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195

Handelskarakterer:
380
Skriv handelskommentar

Re: Salg af Steam-account

Indlægaf DanishDove » 8. mar 2011 16:27

Bump
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195

Handelskarakterer:
380
Skriv handelskommentar

Re: Salg af Steam-account

Indlægaf DanishDove » 9. mar 2011 07:04

Bump
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195

Handelskarakterer:
380
Skriv handelskommentar

Re: Salg af Steam-account

Indlægaf DanishDove » 11. mar 2011 18:10

op!
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195

Handelskarakterer:
380
Skriv handelskommentar

Re: Salg af Steam-account

Indlægaf zordiak » 11. mar 2011 18:37

for satan du har mange spil derinde...hvad havde du tænkt dig af pris, spørge bare af nysgerrighed lige nu.
zordiak
Niveau 1
 
Indlæg: 67
By: Odense V

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Re: Salg af Steam-account

Indlægaf DanishDove » 12. mar 2011 11:29

Ja, jeg elsker gaming og udsalg af spil, som fx på Steam, når de afholder sommer- og juleudsalg. Iflg Steam Calculator, som tager spillets org. pris, så er der for ca 8,8k spil og det er jeg selvfølgelig godt klar over, at jeg ikke kan få.

Jeg havde forestillet mig noget lignende 7-800 kr. Da jeg aldrig har handlet med Steam-accounts før og/eller set andre sælge, så har jeg det lidt svært med at sætte en pris. Ser gerne at folk byder, hvad de synes, alle de her spil nu er værd :)
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195

Handelskarakterer:
380
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster

cron