Xboxlife forum

S: Logitech G25 billigt KBHS

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

S: Logitech G25 billigt KBHS

Indlægaf Christian Bruun » 29. jan 2011 11:31

Jeg har nu et G27 som jeg fik nyt af Logitech som en ombytning (dog ville de ikke have mit G25 tilbage, fik bare et nyt gratis), og derfor står jeg så med et G25 jeg ikke kan bruge.

I kan selv søge på hvad produktet er, jeg vil hellere gå ind i hvordan standen er på det.

Rattet er som så fint, det er lidt støvet ved pedalerne, men ellers godt vedligeholdt, alle knapper virker dog er noget af læderet revet lidt op i den ene side af rattet, men intet der ikke kan limes / tapes på igen uden problemer.
Jeg fik G25'et ombyttet pga nogle svage knirke lyde og lidt klikkende lyde, som dog ikke IMO gør rattet defekt, men iflg Logitech er det. Det er dog ikke noget jeg har været påvirket af, dog tog jeg chancen og sendte en support meddelse og det resulterede i jeg fik mit G27 gratis :)
Der er ingen problemer med shifteren overhovedet, heller ikke pedalerne.
Sættet har altid været behandlet med kærlighed når jeg har spillet LFS, og det har været min makker igennem tygt og tyndt når jeg har kørt løb online.

Der er ikke garanti på rattet længere, den udløb den 12. januar (Og tildels er garantien også brugt så w/e :P).

Jeg vil starte ud med et ret lavt HBO lydende på 400kr afhentet.

Jeg vil HELST undgå at sende det, så hvis et bud er 50kr mindre end hvor jeg skal sende syntes jeg ikke det er besværet værd for de 50kr (Og køber betaler også fragt).
Christian Bruun
Niveau 4
 
Indlæg: 447

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar


Re: S: Logitech G25 billigt KBHS

Indlægaf Rico26 » 1. feb 2011 00:16

Hvad siger du til 500,- sendt ?

Jeg bor i Grenaa mellem Århus og Randers, og kommer desværre ikke til KBH sådan lige foreløbig.
Vil så gerne have mig et G27, men pengene siger noget andet.. Så dit G25 kunne være helt perfekt til at starte op med.
Rico26
Niveau 2
 
Indlæg: 153

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Re: S: Logitech G25 billigt KBHS

Indlægaf SONICDK » 1. feb 2011 00:27

pb sendt
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259

Handelskarakterer:
42
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron