Xboxlife forum

Custom Arcade stick til Xbox 360 og ps3

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

Re: Custom Arcade stick til Xbox 360 og ps3

Indlægaf MeisterDwarf » 5. okt 2010 20:44

Så blev der lavet et nyt stick. Denne gang er kassen lavet til det det koreanske stick, Myoungshin Fanta. Et stick som jeg længe har ville prøve. Jeg har kun prøvet det 30 min, og kan godt fortælle aat jeg allerede er forelsket. Flere og flere seriøse tekken spillere verden rundt, er begyndt at spille med Myoungshin Fanta sticks, da det som sagt er det de uslåelige koreanske topspillere benytter


Billede
Billede
Billede

Sticket kan blive sat til salg hvis folk er interesserede. Det kan enten males sort ( eller anden farve)eller lakeres som de andre trækasser jeg har lavet.

Rune
MeisterDwarf
Niveau 0
 
Indlæg: 13

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: Custom Arcade stick til Xbox 360 og ps3

Indlægaf pumpking » 18. okt 2010 09:18

hej Rune godt at se dig her :)

jeg har haft en custom arcade stick i tankerne en stykke tid. jeg tænker mere en som jeg kan bruge forskellige arcade dele på som japansk, happ/ IL koreansk og nogle som jeg set har på arcadeshop.de. Den skal også have mulighed for at tage layouttet af så man kan bruge forskellige layouts som viewlix, sega astro city med mere.

jeg tænker på måske at selv lave det på et tidspunkt men du kan helt klart prøve på at komme med en ide til det.

ps det godt at se at du også arbejder med dele som ikke er sanwa seimetsu. kom i fighting tråden og præsenter dig der det kan være der er nogle i tekken tråden der vil være interreseret. :)
pumpking
Niveau 0
 
Indlæg: 42

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Foregående

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster

cron