Xboxlife forum

Sælger spil

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

Sælger spil

Indlægaf gamenerd » 8. jul 2010 09:28

Har solgt min ps3 og købt mig en brugt xbox med en masse spil til, men kommer nok næppe igennem dem alle og de fleste har heller ikke min interesse, så dem vil jeg gerne sælge.

De spil jeg vil af med er:
CSI, Rumble roses XX, TonyHawk's Project 8, Leisure Suit Larry, Pimp my ride, Saints Row, Saints Row 2, Ridge Racer 6, The Club, PGR 4, HAWX, Tomb Raider Legend, Hour of Victory, Battlestation Midway, Marvel Ultimate Alliance, Battlefield 2, Turning Point, Burnout Paradise, Dirt, Dirt 2, Race Pro, Army of Two, Wheelman, Secret Service, Forza 2, The Godfather, Quantum of Solace, Viva Pinata, Racedriver Grid, Stranglehold, Midnight Club Los Angeles, Burnout Revenge, The Battle for Middle Earth II, Icon, Thrillville, Bourne Conspiracy, Frontlines Fuel of War, Unreal Tournament, Beowulf, Splinter Cell Double Agent, Farcry 2, Amped 3, Prey, Top spin 2.

Ved ikke hvad de er værd, men kom med nogle forslag, hvis i gerne vil have dem. De kan afhentes i kbh.

-GameNerd
gamenerd
Niveau 0
 
Indlæg: 7

Handelskarakterer:
01
Skriv handelskommentar

Indlægaf Jacob Schrøder » 9. jul 2010 18:13

Bytte noget for Halo 3?
Jacob Schrøder
Niveau 5
 
Indlæg: 835
By: Aalborg

Handelskarakterer:
260
Skriv handelskommentar

Indlægaf gamenerd » 10. jul 2010 11:20

Jacob Schrøder skrev:Bytte noget for Halo 3?


Desværre ikke den store Halo fan.
gamenerd
Niveau 0
 
Indlæg: 7

Handelskarakterer:
01
Skriv handelskommentar

Indlægaf sir.auron88 » 15. jul 2010 17:56

50 for HAWX afhentet?
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991

Handelskarakterer:
690
Skriv handelskommentar

Re: Sælger spil

Indlægaf SandiestMm » 29. aug 2010 14:48

gamenerd skrev:Har solgt min ps3 og købt mig en brugt xbox med en masse spil til, men kommer nok næppe igennem dem alle og de fleste har heller ikke min interesse, så dem vil jeg gerne sælge.

De spil jeg vil af med er:
CSI, Rumble roses XX, TonyHawk's Project 8, Leisure Suit Larry, Pimp my ride, Saints Row, Saints Row 2, Ridge Racer 6, The Club, PGR 4, HAWX, Tomb Raider Legend, Hour of Victory, Battlestation Midway, Marvel Ultimate Alliance, Battlefield 2, Turning Point, Burnout Paradise, Dirt, Dirt 2, Race Pro, Army of Two, Wheelman, Secret Service, Forza 2, The Godfather, Quantum of Solace, Viva Pinata, Racedriver Grid, Stranglehold, Midnight Club Los Angeles, Burnout Revenge, The Battle for Middle Earth II, Icon, Thrillville, Bourne Conspiracy, Frontlines Fuel of War, Unreal Tournament, Beowulf, Splinter Cell Double Agent, Farcry 2, Amped 3, Prey, Top spin 2.

Ved ikke hvad de er værd, men kom med nogle forslag, hvis i gerne vil have dem. De kan afhentes i kbh.

-GameNerd


Pb Sendt
SandiestMm
Niveau 2
 
Indlæg: 154

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar

Indlægaf MoorWen » 29. aug 2010 15:45

40 kr plus porto for Leisure Suit Larry
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252

Handelskarakterer:
212
Skriv handelskommentar

Indlægaf torkR » 29. aug 2010 15:47

100 inklusiv porto for Saints row 1+2
torkR
Niveau 0
 
Indlæg: 6

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf YaYo » 29. aug 2010 16:24

PB sendt.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 26 gæster

cron