Xboxlife forum

S/B - DØD xbox360 byttes til spil eller billigere penge

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

S/B - DØD xbox360 byttes til spil eller billigere penge

Indlægaf MathiasBS » 27. apr 2010 14:09

Hey folks!
Har min første xbox360 som er død, som jeg ønsker at bytte til eventuelt et par spil til en ca. værdi af 450 kroner, ellers sælger jeg maskinen for det samme. Med den følger original emballage, alle kabler og en 20 gb harddisk. Ingen controller dog.
Det er ikke de tre røde ringe der er problemet, maskinen kan faktisk fint tænde, logge på xbox live og spille spil, men efter 20-30 minutter, vil konsollen højst sandsyneligt fryse på skærmen og man skal genstarte før den virker igen. Nogle gange tager det mindre tid. Det er nok en hardware fejl, men hvis du kan finde ud af at fixe sådan noget, kan du score dig en billig xbox360 her. Ellers kan du bruge den til eksperimenter, eller reservedele, hvis du f.eks. vil lave en custom xbox.
Den er ca. 2 år gammel og er i ESBJERG. Køber kommer selv og henter eller betaler selv fragt :)

Af bytte spil, er jeg interesseret i alt, har 27 konsoller og samler generelt en masse på spil, så bare skyd løs :)

Skriv til mig her eller på havekoen@hotmail.com
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf sorryass DK » 27. apr 2010 14:51

Et tip til en der eventuelt vil forsøge sig :).

Har repareret en lignende fejl, på en kammerats xbox.
Her var problemet, at kølepastaen til CPU'en var mere eller mindre tørret ud. Et nyt lag kølepasta, og den var god som ny igen :)

Dermed ikke sagt at det er samme fejl her. Men symptomerne er ens ;)
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf SoulDecapitate » 27. apr 2010 15:15

hvad har du tænkt dig ?
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571

Handelskarakterer:
331
Skriv handelskommentar

Indlægaf MathiasBS » 27. apr 2010 23:00

Øh hvad jeg har tænkt mig? :) Kom bare med et bud, jeg vil bare gerne af med den, gider ikke have to stående!
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 35 gæster

cron