Xboxlife forum

S: lvl 70 warlock wow

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

S: lvl 70 warlock wow

Indlægaf leegames » 23. mar 2008 16:08

Jeg sælger min wow account incl originale cd-er, keys, secret q, og alt det sædvanlige. Er den originale ejer, og der har aldrig været købt guld eller andet der kan skade accounten.

Warlocken er en 70 blood elf male, på et PVP realm. Han har stadig en 10000 honor, 500g, epic flyvende mount, epic land mount, hovedsageligt epic pvp gear samt epic craftables, og en del rare gear i banken.
12000+hp 1000+dmg 340 resilence med pvp gear

Han er ready for transfer.

Sælges for 1000 kroner incl spil.

- og inden de sædvanlige posters dukker op, med løftede pegefingre: det er ikke imod xboxlifes politik at sælge sin wow account.

- men det er imod Blizzs uela, så som altid er der jo chance for Ban.

"Blizzard does not recognize any virtual property transfers executed outside of the Game or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything related to the Game. Accordingly, you may not sell items for "real" money or otherwise exchange items for value outside of the Game."

Dog er accounten på alle andre måder sikker, da der som sagt aldrig er handlet guld eller levels, jeg er den originale ejer, og en IP ændring er ikke det store problem, da jeg ikke har spillet på accounten i 3 uger.

Sælges som sagt for 1000 kr. Ingen bud under eller bytte, tak.
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268

Handelskarakterer:
60
Skriv handelskommentar

Indlægaf leegames » 24. mar 2008 11:18

kan også smide en account med en lvl 37 ne druid med i købet, den er jeg dog ikke den originale ejer af.. men har købt den af Uz herinde :)
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268

Handelskarakterer:
60
Skriv handelskommentar

Indlægaf Inaktivt » 25. mar 2008 14:26

1000 kr?
- Du må have spist søm!
Inaktivt
Niveau 4
 
Indlæg: 589

Handelskarakterer:
180
Skriv handelskommentar

Indlægaf Airdog » 25. mar 2008 14:58

Tro det eller ej - Chars bliver sku' solgt til den pris.
Billede
****Official Member Of The MetClub!****
Currently Playing: Madden 09 - Call Of Duty 4 - GoW
Airdog
Niveau 3
 
Indlæg: 203

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Nehat » 25. mar 2008 15:00

Airdog skrev:Tro det eller ej - Chars bliver sku' solgt til den pris.


Haha ja det ved du alt om Svupper
Du er sikkert blevet millionær på det shit.
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar
Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Indlægaf Airdog » 25. mar 2008 15:19

Du er så fuld a crap mand
Billede
****Official Member Of The MetClub!****
Currently Playing: Madden 09 - Call Of Duty 4 - GoW
Airdog
Niveau 3
 
Indlæg: 203

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf leegames » 25. mar 2008 17:59

Inaktivt skrev:1000 kr?
- Du må have spist søm!


næe egentlig ikke... men hvis du intet konstruktivt har at sige, synes jeg du skal lade være.

Men tag da et kig på diverse mmo seller sites så vil du finde ud af at prisen på en char som denne er et godt stykke over 1000+ typisk...

citat wowaccount "
Jeg mangler en rigtig imba lock, dermed mener jeg vengefull shoulders som min. den SKAL være på en pvp server og være klar til transfer, handler kun med dansker !.
Krav til handel er RL møde hvor vi skifter info. kopi af sygesikring og billede til fremtidige "mulige" problemer. Jeg vil betale 3000.- for den, men husk Meget godt gear, gider ikke s1 locks. og PTS skal være oppe.
"
så jo de ryger højt... denne havde dog købt

solgte min hunter for 1800... gear+pvp+epic flyer+trsfr gør en del ved prisen.
Senest rettet af leegames 25. mar 2008 18:50, rettet i alt 1 gang.
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268

Handelskarakterer:
60
Skriv handelskommentar

Indlægaf Bonde2 » 25. mar 2008 18:15

hvad vil du tro man kan få for

70 shaman (alliance)
70 rouge (horde)
70 preist (horde)
70 pally (horde)

shaman har fuld epic, resten har sådan lidt lala, men intet grønt .
shaman har opså epic fly mount . ?
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf leegames » 25. mar 2008 18:20

Bonde2 skrev:hvad vil du tro man kan få for

70 shaman (alliance)
70 rouge (horde)
70 preist (horde)
70 pally (horde)

shaman har fuld epic, resten har sådan lidt lala, men intet grønt .
shaman har opså epic fly mount . ?


kommer meget an på om de er rdy for trasfer, og om de er på pvp... har selv en account med an 70 shammy epic pvp horde, 70 ne hunter pve alliance, 60 hunter, 64 mage, 60 warlock, 40 druid og alts... og den har jeg endnu ikke kunnet sælge for 1500... (mens jeg fik et bud på 1000 for ne hunteren alene)

min orc hunter m gazillion epics mm. og 375 eng/375mining/375 cooking fa røg for 1800 på under en uge

men priest/pally er generelt lidt tungere chars at lvl... og en præst er ofte eftersøgt... så hvis den er Undead og pvp ville jeg da mene 1500+ samlet.. evt pvp en weekend med bonus honor og gear din priest op :)

typisk er reglen dog at flere chars ikke giver mere..da folk som oftest betegner dem som en bonus oveni den char de nu er efter
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268

Handelskarakterer:
60
Skriv handelskommentar

Indlægaf NuDii » 25. mar 2008 18:30

må jeg spørge hvor du sælger disse chars? har en acc jeg ik bruger mere som jeg måske ku finde på at sælge :)
NuDii
Niveau 4
 
Indlæg: 326

Handelskarakterer:
330
Skriv handelskommentar

Indlægaf leegames » 25. mar 2008 18:39

NuDii skrev:må jeg spørge hvor du sælger disse chars? har en acc jeg ik bruger mere som jeg måske ku finde på at sælge :)


sælger dem fordi jeg ikke har spillet de sidste 2 måneder, ikke har den tid længere der skal til, og har "nydt livet uden" ;)

wowtrade.dk er god og mmoauction.dk er fornuftig

buymmoaccounts plejede at være fin...men der er en del snak om at de stripper din char og bruger den til farming mm. så gå udenom dem
tjek aldrig disse sites mens wow kører...


husk om muligt alle informationer til køber..vil han tjekke din char..så giv ikke kode mm ud..men mød ham i spillet uden at snakke om salg derinde... link ikke armory profil, og om muligt mød personen rl og handl der... så han med det samme kan ændre pass og du får penge
og lad være med at logge ind på en anden ip en dag inden den nye bruger skal have den... om muligt lav en ny emailaccount og ændre den nogle uger inden... så accounten ikke bliver "flagget" for mistænkelig aktivitet... håber det hjalp....

og køb så min lock! ;)
leegames
Niveau 3
 
Indlæg: 268

Handelskarakterer:
60
Skriv handelskommentar

Indlægaf Bonde2 » 25. mar 2008 21:05

vil måske begynde igen når WotLK kommer . :D
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron