Xboxlife forum

PS1 kan den stadig sælges?

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

PS1 kan den stadig sælges?

Indlægaf SubNinja30 » 5. feb 2008 20:30

Jeg har en liggende med nogen spil til. Men har den nogen værdi mere, eller er den lige til at smide i lossepladsen?

Edit:

Det er den gamle model, med memkort og en controller.

Spil:

Metal Gear Solid
Victory Boxing
Micro Machines
Champions league 1999/2000
Tennis Arena
Formula 1
Mortal kombat trilogy (kun cd)

Stand på selve konsollen er god, mens covers til spillene har set bedre dage.
Senest rettet af SubNinja30 5. mar 2008 18:20, rettet i alt 1 gang.
Billede
SubNinja30
Niveau 4
 
Indlæg: 400

Handelskarakterer:
390
Skriv handelskommentar

Indlægaf Tjarligdrengen » 5. feb 2008 20:34

Skriv lige hvilke spil.. Tak.
"OK Brain. I Don't Like You And You Don't Like Me. Let's Just Do This And I Can Go Back To Killing You With Beer" - Homer Jay Simpson
Tjarligdrengen
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

Handelskarakterer:
470
Skriv handelskommentar

Indlægaf Laxen » 5. feb 2008 20:34

Det er nok ikke det store du kan få for den mere, men fix en spil og tilbehørsliste... Hvis de rigtige spil er med kunne jeg måske godt være interesseret hehe...
Laxen
Niveau 3
 
Indlæg: 239

Handelskarakterer:
90
Skriv handelskommentar

Indlægaf Anastacio » 5. feb 2008 20:35

Det er et forholdsvist svært spørgsmål at svare på, men vi kan kigge på faktaerne og så kan du måske bedre bedømme om du kan komme af med den.

Launch PS3erne kan køre PSone spil, men ikke alle og de nye versioner af PlayStation 3 kan vist slet ikke køre dem. Til gengæld kan størstedelen af PS2 maskinerne køre +95% af PSone titlerne.

Skal du have noget for en PlayStation 1 skal du højst sandsynligt lede efter den nyere generation af konsolsamlere. Spil og ekstra tilbehør hjælper selvfølgelig. Jeg fik solgt min gamle grå PlayStation 1 med et dusin spil for +2000,- kroner, men det var også til et familiemedlem, hvilket jo er en helt anden gade. Det er lidt svært at sætte en værdi på din da den bliver solgt til en fremmed.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795

Handelskarakterer:
320
Skriv handelskommentar

Indlægaf SubNinja30 » 5. feb 2008 22:06

Tjarligdrengen skrev:Skriv lige hvilke spil.. Tak.


ok, skal nok lige skrive senere hvilke spil jeg har. Ville dog i første omgang høre om der stadig var nogen der ville købe en så gammel maskine.
Billede
SubNinja30
Niveau 4
 
Indlæg: 400

Handelskarakterer:
390
Skriv handelskommentar

Indlægaf Core » 5. feb 2008 22:12

Jeg kan nok finde et Xbox 360-spil jeg godt ville give for Dark Forces, hvis det ligger i bunken...

Der er også et par andre titler, der kunne udløse en lignende handel...
Spiller for tiden:
AC4: Black Flag (PS4), COD: Ghosts (PS4), Resident Evil 6 (X360).
Core
Niveau 5
 
Indlæg: 1019

Handelskarakterer:
970
Skriv handelskommentar

Indlægaf dakidski » 6. feb 2008 15:12

Smid den endelig ikke ud. Den originale PSX indeholder desuden komponenter der gør den yndet iblandt hifi-entusiaster. Nogle går så langt, at de mener, at det er den bedste cd-afspiller der findes. Hvis det er den rigtige model, kan du få en god sjat penge for den.
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685

Handelskarakterer:
300
Skriv handelskommentar

Indlægaf Playkid » 6. feb 2008 17:05

Du skal nok ikke regne med at få ret meget for den, men som allerede skrevet, lad være med at smide den ud.

Du skal nok kunne få noget for den.
Playkid
 

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf zinck2 » 6. feb 2008 18:04

dakidski skrev:Smid den endelig ikke ud. Den originale PSX indeholder desuden komponenter der gør den yndet iblandt hifi-entusiaster. Nogle går så langt, at de mener, at det er den bedste cd-afspiller der findes. Hvis det er den rigtige model, kan du få en god sjat penge for den.


Den diskussion har jeg haft på diverse andre forums - og jeg er uenig! :lol:

Men du har jo ret; der er utroligt nok en del, der mener, at det er en suveræn cd-afspiller... - og de betaler gerne!?
zinck2
Niveau 4
 
Indlæg: 505

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar

Indlægaf SubNinja30 » 6. feb 2008 18:12

dakidski skrev:Smid den endelig ikke ud. Den originale PSX indeholder desuden komponenter der gør den yndet iblandt hifi-entusiaster. Nogle går så langt, at de mener, at det er den bedste cd-afspiller der findes. Hvis det er den rigtige model, kan du få en god sjat penge for den.


Ok, hvor finder man disse folk henne? Jeg har både en ny og en gammel model.
Billede
SubNinja30
Niveau 4
 
Indlæg: 400

Handelskarakterer:
390
Skriv handelskommentar

Indlægaf zinck2 » 6. feb 2008 18:29

zinck2
Niveau 4
 
Indlæg: 505

Handelskarakterer:
20
Skriv handelskommentar

Indlægaf Iqon » 6. feb 2008 20:38

Jeg kunne også godt tænke mig at se en liste over hvilke spil, du har liggende. Jeg leder efter en del gamle PSX-spil.
Billede
Iqon
Niveau 4
 
Indlæg: 381

Handelskarakterer:
100
Skriv handelskommentar

Indlægaf thorkild » 6. feb 2008 22:03

tja. mange af mine venner har bare delt dem sådan ud til dem der lige ville have sådan en. eller givet dem til genbrugsbutikker og sådan.
thorkild
Niveau 0
 
Indlæg: 22

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Lightyear dk » 3. mar 2008 20:15

Anastacio skrev: Jeg fik solgt min gamle grå PlayStation 1 med et dusin spil for +2000,- kroner, men det var også til et familiemedlem, hvilket jo er en helt anden gade.


Det er da næsten at hustle sin egen famillie :^).
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390

Handelskarakterer:
206
Skriv handelskommentar

Indlægaf Nasgall » 3. mar 2008 23:47

jeg ku godt være intresseret i den en psone hvis spillende er rigtige? ka du skrive tilbehør og spil liste?
Nasgall
Niveau 0
 
Indlæg: 36

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Næste

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster