Xboxlife forum

Samtlige xbox-spil sælges!

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

Samtlige xbox-spil sælges!

Indlægaf Peet » 31. jan 2005 19:48

Situationen er den, at min xbox har været i stykker i noget tid, og nu vil jeg så sælge mine spil - ikek fordi jeg opgiver xbox'en, men fordi det er den eneste måde jeg kan tjene penge til en ny på =)

Her hvad jeg sælger:

Project Gotham Racing 2
Oddworld: Munch's Oddysee
Blinx: The Time Sweeper
Gun Metal
Time Splitters 2
RalliSport Challenge
The Elder Scrolls III: Morrowind
Metal Gear Solid 2: Substance
Rainbow Six 3
Deus Ex: Invisible War
NFL Fever 2004

Desuden har jeg 23 DVD'ere med demoer, videoer og andre features fra OXM UK. Gider dog ikke lige remse demoerne op, men hvis du er interesseret i disse, kan du lige spørge ad, så skal jeg nok skrive noget. Jeg har også 33 xbox-blade, heriblandt OXM fra nr. 00 (launch special) til nr. 23, samt en del af de første xbox-blade i europa, og endda et VHS-bånd med præsentationer af nogle af de første xbox-spil.

Solgt:
Dead or Alive 3, til Crishake.
Defekt Xbox, til A.Z.BEST


Hvis du har interesse i at købe noget, kom endelig med en pris :) jo mere du køber, jo billigere havde jeg forestillet mig at det skulle blive (procentmæssigt), for jeg skal gerne af med så meget af det jeg kan, og det kan blive et problem at sælge det enkeltvis - som de fleste ved.

Mht.
Peet =)
Senest rettet af Peet 1. feb 2005 21:21, rettet i alt 3 gange.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: Samtlige xbox-spil sælges!

Indlægaf A.Z.BEST » 31. jan 2005 20:22

Peet skrev:jeg har også en xbox der er i stykker - vil du købe den, anyone? ;)

Hehehe. Mig ;). Sig noget mere om den- altså versionen, drevet, hvordan den blev øddelagt osv. :).
A.Z.BEST
Niveau 3
 
Indlæg: 250

Handelskarakterer:
40
Skriv handelskommentar

Indlægaf Peet » 31. jan 2005 20:28

Hmm, nu har jeg faktisk lige fundet en anden den er er interesseret :) men what the hell, det skader jo ikke at fortælle det.

Det "startede" med at den nogle gange ikke startede op. Den viste xbox-logoet, og eject-knappen blinkede grønt. Så måtte jeg bare slukke den og restarte.

Senere skete det nogle gange, at når jeg tændte den kom der tre konsekvente klik-lyde, som kom igen og igen, samtidig med at den blinkede grønt. Så skulle den bare restartes en eller flere gange, så gik det væk.

Men så her en nat havde min ven spillet Fable ret længe, og så morgenen efter da han ville spille videre på den, blev den bare ved uanset hvor mange gange vi restartede den, og jeg har forsøgt mange gange med en måneds mellemrum siden da. Den blinkede som den plejede uden at starte spillet, og da vi havde ventet længe nok, blinkede knappen rødt i stedet for grønt, og på skærmen stod der at min xbox trængte til support, kontakt venligst Microsoft (på 5 sprog eller sådan.)

Men jeg har haft den siden min konfirmation, så garantien er udløbet for længst. That's the problem ='(
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf A.Z.BEST » 31. jan 2005 20:50

Og prisen er..? :)
A.Z.BEST
Niveau 3
 
Indlæg: 250

Handelskarakterer:
40
Skriv handelskommentar

Indlægaf Peet » 31. jan 2005 21:54

lav :D

Den anden interesserede foreslog 200 kr..
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf BladeZ » 1. feb 2005 13:55

Hvor Meget for
Deus Ex: Invisible War
Blinx: The Time Sweeper
Demoerne
?
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf BSDK » 1. feb 2005 15:19

sælger du også xbox controllers? :)
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507

Handelskarakterer:
80
Skriv handelskommentar

Indlægaf DJan.dk » 1. feb 2005 16:42

Har du Forza-demoen?
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632

Handelskarakterer:
340
Skriv handelskommentar

Indlægaf Spot F » 1. feb 2005 18:18

Hvor meget for ham der Solid Snake fyren? :P
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Peet » 1. feb 2005 19:11

Der er rent faktisk nogen der gider købe det! :D weee.

@ BladeZ: 150+50+100 = 300 + porto? Hver demo kostede mig 140 kr stk med bladet :P jeg var lidt af en fanatiker.

@ BSDK: Tror kun jeg skulle sælge 1 i så fald, da jeg skal bruge 4 igen og nok kun får 1 med den nye xbox :) Desuden er det den store slags, bare så du ved det.

@ Apoc.dk: Højst sandsynligt. Hvad er det præcise navn på spillet? Så tjekker jeg lige.

@ Spot F: Hvad siger du til 200?


:)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Crishake » 1. feb 2005 19:22

Peet: Det er 'Forza Motorsport'.
Crishake
Niveau 4
 
Indlæg: 313

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf BSDK » 1. feb 2005 19:33

okay, men er den orginal og hvad skal du have for den?
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507

Handelskarakterer:
80
Skriv handelskommentar

Indlægaf BladeZ » 1. feb 2005 19:43

Hvor Meget er Porto På så mange spil?

Hvor meget havde du rgenet med at Tage for en Controller Leder efter en stor en Nemlig :P
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Peet » 1. feb 2005 20:15

@ Apoc.dk: Den har jeg ikke, sorry :/ Det sidste blad er fra December 2003, så det er lidt begrænset hvor nye demoerne er.

@ BSDK: Ja, den er skam original =) Men jeg aner slet ikke hvad der er rimeligt for en controller.. kom med et bud?

@ BladeZ: Hov, det tænkte jeg ikke på :D men jeg tager dem jo bare ud af æskerne, ellers skulel jeg jo sende 23 æsker. Lægger dem bare forsigtigt ned i en plastic-pose, og så ned i en kuvert. Forresten, jeg har ikke lige disc nr. 3, fordi bladet blev smadret under en kasse fisk på vej til Danmark med færgen :P Jeg ved ikke rigtig med controllers hvad der er rimeligt. Men add mig på msn hvis du stadig er interesseret. : peetza2ed@hotmail.com
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar
Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf Spot F » 1. feb 2005 20:22

200 er for meget for Substance, jeg havde nu håbet på en hund. Eller er det for lavt?
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Næste

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 72 gæster

cron