Xboxlife forum

Spiller folk ikke så meget mere?

Aftal kampe m.m. på Xbox tunnel software f.eks. XBConnect eller neXBC

hvorfor stopper nogle folk med at spille live?

Afstemning sluttede 10. feb 2006 18:35

de kan bare ikke lide dig, derfor stopper de :) hehe
4
29%
fordi computeren pludselig blev lidt mere interresant.
3
21%
fordi de går til fjenden (ps og tendo)
0
Ingen stemmer
på grund af personelige grunde
2
14%
de blev bare trætte af live
5
36%
 
Afgivne stemmer : 14

Indlægaf Zenn94 » 11. mar 2007 09:01

Da Senzai skrev:Kender det godt;

Pt; Savner jeg Glennfinito og Glitter DarR.

Glenn ved jeg ikke rigtigt, hvad laver. Han har nogle Perioder, hvor han bare er offline i vildt langt tid, og så pludseligt kommer han på igen.

Jeg ved at Glitter har travlt IRL, og efter, hvad jeg har hørt skulle han være begyndt spille Burnin Crusade :/.


Nu ved jeg ikke om folk savner mig, men en anden mulighed kunne være at folks Xbox er gået i stykker :P


Ligesom mig..

Fordi jeg bliver nød til at rykke min X360'er ind i et lille rum hvor vores router er..
(Gør jeg når mit gamertag burde blive opdateret)

Ellers sidder jeg på værelset og er usocial .. ;)[/u]

UNDSKYLD DOBBEL POSTET
Senest rettet af Zenn94 11. mar 2007 09:02, rettet i alt 1 gang.
Billede
Motto: WTF!?
Texas Hold'em, Takes a minute to learn. And forever to Master!
Zenn94
Niveau 5
 
Indlæg: 838


Indlægaf Zenn94 » 11. mar 2007 09:02

Da Senzai skrev:Kender det godt;

Pt; Savner jeg Glennfinito og Glitter DarR.

Glenn ved jeg ikke rigtigt, hvad laver. Han har nogle Perioder, hvor han bare er offline i vildt langt tid, og så pludseligt kommer han på igen.

Jeg ved at Glitter har travlt IRL, og efter, hvad jeg har hørt skulle han være begyndt spille Burnin Crusade :/.


Nu ved jeg ikke om folk savner mig, men en anden mulighed kunne være at folks Xbox er gået i stykker :P


Ligesom mig..

Fordi jeg bliver nød til at rykke min X360'er ind i et lille rum hvor vores router er..
(Gør jeg når mit gamertag burde blive opdateret)

Ellers sidder jeg på værelset og er usocial .. ;)
Billede
Motto: WTF!?
Texas Hold'em, Takes a minute to learn. And forever to Master!
Zenn94
Niveau 5
 
Indlæg: 838


Indlægaf tue69 » 11. mar 2007 10:40

Én grund til at jeg ikke har været online ca. en måned:

Oblivion...

But i'll be back! Den bebudede nye pakke til GOW er med garanti én af de ting der bringer mig live igen.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf MiLuA » 11. mar 2007 10:49

Raider skrev:Jeg har den teori, at folk ikke spiller så meget mere (at man ikke mødes med dem så ofte), er fordi der er "for" mange spil at vælge imellem. Havde en tæt gruppe af folk på min venneliste selv, som jeg spillede med i Call Of Duty 2, men nu sidder vi stort set og spiller alt muligt andet - for os selv.

Giv os nogle gode spil med større lobbyer, med plads til chat, pjat og god kampånd. Mon Huxley vil være starten på dette?


Halo 3 bliver starten på det.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf tryllehans » 3. aug 2007 10:22

Gammel tråd men stadig god :)

Det er meget med forskel hvormeget jeg spiller :) lige nu går meget af min xboxtid med guitar hero. hvilket er et "offline" spil. som der også er skrevet er der en del adspredelse mellem hvad dem på min venneliste spiller. der kan være rigtig langt i mellem de spil jeg vælger at spille samt de spil vennerne spiller :)
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Gimmo » 3. aug 2007 10:31

Halo 3 skal nok få sparket gang i det. Har mange på min Friend List, som er kørt træt i Gow, og bare venter på Halo 3.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Foregående

Tilbage til Xbox Online Tunneler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron