Xboxlife forum

gamespy-tunnel versus xboxconnect

Aftal kampe m.m. på Xbox tunnel software f.eks. XBConnect eller neXBC

gamespy-tunnel versus xboxconnect

Indlægaf kgroenhoej » 23. feb 2004 10:41

Hi,

Hvad er fordele og ulemper ved henholdsvis gamespy-tunnel og xboxconnect?

Jeg spiller p.t., med stor tilfredshed, HALO via gamespy-tunnel.

mvh
kgroenhoej
kgroenhoej
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Playkid » 23. feb 2004 11:28

Jeg har faktisk aldrig prøvet gamespys tunnel service, men jeg har hørt folk brokke sig over lag, men jeg vil gerne selv have efter prøvet den før jeg udtaler mig om den.

Jeg bruger selv XBC og der er ikke nogle nævnværdige problemer mere. Før jeg fik det op at køre var det et helvede for mig at finde de rigtige kabler og sætte det rigtigt op, og XBC brokkede sig også til tider.
Nu hvor det virker kører det bare, jeg oplevede kun mindre problemer tideligere hvor jeg ikke kunne hoste, men det var nemt løst, men tog sin tid.
Playkid
 


Indlægaf Rechain » 29. feb 2004 14:07

Jeg har aldrig fået GameSpy's Xbox Tunnel Pis til at virke...
Efter min mening noget lort! Medmindre det er mig der har sat det forkeret op!!??!! :shock:

Hvis man vil spille gratis med sin Xbox over nettet...
Så brug www.xbconnect.com det virker 100% síkkert...uden problemer... :wink:
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Playkid » 29. feb 2004 14:12

Jeg prøvede lige gamespy, og det var seriøst noget pis.
Jeg brugte timer på at prøve på at få det til at virke og til sidst slettede jeg det, desværre slettede det også wincap og det resulterede i jeg måtte reinstallere XBC igen:/
Men det virker nu:)
Playkid
 


Indlægaf kgroenhoej » 29. feb 2004 20:10

Gamespy kan ikke være installeret samtidig på samme PC som XBC (jeg har i hvert fald ikke fået det til at virke - jeg tror, at det er er en eller anden afhænighed med winPcap). Installation af XBC breakede min Gamespy totalt.
Det kan nu også gøre lige meget - jeg bruger XBC for fremtiden.
Det er nu ikke p.g.a. softwaren - Gamespy virker mere gennemført og professionelt end XBC ver. 3.4; men der er flere PAL-spillere på XBC - og hvor godt-folk er, så kommer...
Jeg har dog ikke prøvet XBC ver. 4.0, da jeg har læst, at det ikke er bagud-kompatibel med ver. 3.4 - forstået på den måde, at 3.4-spillere ikke kan spille med ver. 4.0-spillere; er der nogen der kan af-/bekræfte dette?
kgroenhoej
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Playkid » 29. feb 2004 21:43

Personligt synes jeg at XBC virker mere proffesionelt opbygget, det er nemmere at finde rundt i og virker enklere.
Og så har XBC jo deres eget website:)
Playkid
 


Indlægaf rasmus » 10. apr 2004 19:37

jeg spiller på begge to
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf PsykopatGamer » 10. apr 2004 20:23

skal man ikke have noget til at køre XBC ud over spillene??? jeg mener kabel osv.
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf rasmus » 10. apr 2004 21:43

nej de skal bare begge to være sluttet til den samme router
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346



Tilbage til Xbox Online Tunneler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron