Xboxlife forum

Hvordan mødes folk!!

Aftal kampe m.m. på Xbox tunnel software f.eks. XBConnect eller neXBC

Hvordan mødes folk!!

Indlægaf Jesperbroch » 15. nov 2006 23:03

Hej drenge...

Lige fået boxen...

Og kan læse i mødes og spiller!!! Men hvordan gør i lige det.. vil sQ da gerne være med!! gider da ikk selv sidde og tulle rundt, hvis man kunne sidde og spille med real peepz.. Snakker i også sammen eller hvordan?

er mega nysgerrig..

mvh Jesper broch..
Jesperbroch
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf bjaelkesex » 15. nov 2006 23:07

Skaf dig en guld medlemskab til xbox live og et head set. Dernæst skal du have et spil som kan (og gider) spille mod andre. Mere kræver det faktisk ikke, men kan se mange folk laver en tråd herinde fordi de gerne vil spille med andre danske spillere i et bestemt spil.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


live...

Indlægaf Jesperbroch » 16. nov 2006 01:03

Hejsa..

Har købt den xbox med harddisk og headset med...
Plus Need for speed carbon, GRAW og saints row..

Men vil da tjekke det ud noget mere herinde så.. hvis der bliver aftalt noget!!

Jesper
Jesperbroch
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf MJ » 19. nov 2006 01:03

ja jeg vil egentiligt også godt møde nogen danskere, fik min box igår og skyndte mig ned efter GOW, men nu mangler jeg nogen der gider spille med mig :D gamertag :MJ112 FTW
MJ
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf BHManiac » 19. nov 2006 01:09

Hej MJ, jeg mangler også, er ny også siden jeg fik min 360 for en uge side...spiller GOW - Gamertag : BHManiac


Hvis der er flere så add me :)
BHManiac
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf Raider » 19. nov 2006 01:22

De fleste af de venner jeg har på min Friendslist, er nogle jeg har fået i løbet af mine mange timer med Call Of Duty 2 online. Startede bare med at spille en masse quickmatches. Pludselig stødte jeg ind i nogle få dansker, og det eskalerede hurtigt. Nu har jeg faktisk problemer med at få plads til alle de danskere jeg støder på, pga. begrænsningen på 100 gamertags på ens Friendslist.

Mit råd er dermed så; find nogle danskere at spille med (evt. spørg nogle herinde på sitet). De vil så invitere og spille med nogle andre danskere, og sådan bliver du ved med at møde nye potentielle venner.
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf Jeff DxD » 25. nov 2006 18:47

ellers kan du sende penge til folk så vil de gerne være din ven.. ;)
Jeff DxD
Niveau 1
 
Indlæg: 69

Brugeravatar


Tilbage til Xbox Online Tunneler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron