Xboxlife forum

Overwatch på Xbox One

Alt som er klan relateret

Overwatch på Xbox One

Indlægaf StevenWDH » 6. aug 2016 12:26

Hej alle.

Vi er et par gutter på Xbox One der ønsker at starte et fællesskab op i det fremragende spil, Overwatch.

Da vi, som alle andre, synes det er sjovere at vinde de fleste kampe, giver det sig selv at vi har brug for et solidt hold der forstår sig på kommunikation og team work. I Overwatch kan man sagtens være en god individualist, men det er holdet som helhed der kontinuerligt kan kalde sig sejrherre.

På nuværende tidspunkt er vi to:

Gamertag: StevenWDH
Main: Mercy, Lucio, Zenyatta
Second in line: Symmetra, Reinhardt

Gamertag: Dean MoR (Ja, det er for at drille amerikanerne, men det hedder han på Xbox´en)
Main: Zarya, Pharah
Second in line: Winston, Lucio, Soldier 76

Dean spiller mest Zarya og jeg, StevenWDH, fordeler min tid på Zenyatta (post buff), Lucio og Mercy.

Som i nok allerede har luret, mangler vi nogle kompetente folk over hele linjen. Folk der kan deres characters og forstår hvordan de skal spilles.

Vi kunne godt bruge:

En main tank
En main support
2 x main dps

Forstået på den måde at der selvfølgelig skal være plads til roteringer, men det ville være fantastisk at få en god Genji/McCree/Soldier76/Reaper/Reinhardt/Roadhog/D.VA (post buff) - You get the idea.

Da vi kun spiller Ranked for tiden, andet end hvis vi skal "træne" en ny hero i Quickplay, ser vi gerne at Hanzo´s og Widowmakers bliver lidt i baggrunden :) Medmindre at i simpelthen bare er forrygende med dem og one shotter alt omkring jer, så er jeg ked af det - men de er bare ikke gode nok i eksempelvist King of the Hill matches.

Kort opsummering:

Vi vil gerne spille sammen med teamplayers der forstår sig på rotationer og se løsninger i stedet for problemer. Vi er begge af modent sind (28 og 30 år) og finder det sjovest at spille sammen med andre af samme sindstilstand. Vi gider ikke råbende, raging små unger - Det er vi sgu blevet for gamle til :)

Kontakt meget gerne StevenWDH på Boxen, såfremt i er klar på at spille med os - Vi glæder os til at høre fra jer :)
StevenWDH
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Randers C


Re: Overwatch på Xbox One

Indlægaf Henrikdk » 7. sep 2016 16:19

Jeg spiller en del Overwatch. Foretrækker D.VA.

I kan bare add mig: Henrikdk
Billede
Henrikdk
Niveau 2
 
Indlæg: 156



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron