Xboxlife forum

Forza 6 fællesskab?

Alt som er klan relateret

Forza 6 fællesskab?

Indlægaf Bucadius » 8. apr 2016 08:35

Hey herinde.

Er her nogen der ved om der er en form for dansk fællesskab eller klan til Forza Motorsport 6?

Jeg bliver nemlig den heldige ejer af spillet i dag for var solgt efter jeg prøvede demoen af spillet.

Kunne være sjovt at spille en gang imellem med danskere :)
Bucadius
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Rødbyhavn


Re: Forza 6 fællesskab?

Indlægaf Morten Skou » 8. apr 2016 08:54

Vi har kørt en del time trials herinde og kommer til det igen inden så længe.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 fællesskab?

Indlægaf Bucadius » 8. apr 2016 08:56

Morten Skou skrev:Vi har kørt en del time trials herinde og kommer til det igen inden så længe.


Så må jeg i skarp træning så snart jeg får spillet, så jeg kan hamle op med jer :)

Er helt ny mand på Xbox fronten da jeg fik min One i Fredags. Men elsker den maskine da den har så meget at byde på, så nu skal der games :D
Bucadius
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Rødbyhavn


Re: Forza 6 fællesskab?

Indlægaf BoblereN » 8. apr 2016 08:57

Hej Bucadius.
Jeg er sikker på du kan finde nogle danskere at køre ræs med i Forza 6 herinde.
Hvis du er til motorsport, kører der en dansk xboxlife racing liga i spillet Project Cars.
Vi kører løbsserier med fastlagte løb med 1-2 ugers interval. Der er kvalifikation inden alle løb der afgør startgridden. Project Cars skiller sig lidt ud fra forza ved at være en mere hardcore simulator.
Deltagerne i ligaen træner som oftest inden løb, hver for sig eller sammen og deler gerne ud af gode råd og fif.
Her bliver bilerne tweaket i forhold til bane og eventuelle vejrforhold... Derudover forbereder kørerne deres pitstopstrategier, afhængig af hvor hårde de er ved dækkene i løbene, om der skal skiftes dæk og hvornår dækkene skal skiftes og hvor meget brændstof bilen skal tankes med.

Det kan være lettere uoverskueligt i starten, men det læres hurtigt. Og for at man som ny ikke skal miste motivationen med det samme, for deltagerne kører generelt stærkt og med stor respekt for hinanden - Så er kørerne delt op i licensgrupper: Pro, Semi og Rookie.
På den måde har nye også gode muligheder for at konkurrere og have indbyrdes kampe i løbene.

Du kan eventuelt følge lidt med her på forummet, der er en pCARS community fane i forummet - Næste løb er onsdag d. 24/4 og køres på den legendariske bane Circuit de Catalunya i national udgaven.

Søg lidt reviews og videoer på nettet af spillet, og se om det er noget for dig :)

Edit: Vær dog opmærksom på at det kan blive en dyr fornøjelse, de fleste har alle købt force feedback rat til 3000+ og udvider deres sim rig løbende!

Og velkommen på xbox one!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Forza 6 fællesskab?

Indlægaf Bucadius » 8. apr 2016 09:02

BoblereN skrev:Hej Bucadius.
Jeg er sikker på du kan finde nogle danskere at køre ræs med i Forza 6 herinde.
Hvis du er til motorsport, kører der en dansk xboxlife racing liga i spillet Project Cars.
Vi kører løbsserier med fastlagte løb med 1-2 ugers interval. Der er kvalifikation inden alle løb der afgør startgridden. Project Cars skiller sig lidt ud fra forza ved at være en mere hardcore simulator.
Deltagerne i ligaen træner som oftest inden løb, hver for sig eller sammen og deler gerne ud af gode råd og fif.
Her bliver bilerne tweaket i forhold til bane og eventuelle vejrforhold... Derudover forbereder kørerne deres pitstopstrategier, afhængig af hvor hårde de er ved dækkene i løbene, om der skal skiftes dæk og hvornår dækkene skal skiftes og hvor meget brændstof bilen skal tankes med.

Det kan være lettere uoverskueligt i starten, men det læres hurtigt. Og for at man som ny ikke skal miste motivationen med det samme, for deltagerne kører generelt stærkt og med stor respekt for hinanden - Så er kørerne delt op i licensgrupper: Pro, Semi og Rookie.
På den måde har nye også gode muligheder for at konkurrere og have indbyrdes kampe i løbene.

Du kan eventuelt følge lidt med her på forummet, der er en pCARS community fane i forummet - Næste løb er onsdag d. 24/4 og køres på den legendariske bane Circuit de Catalunya i national udgaven.

Søg lidt reviews og videoer på nettet af spillet, og se om det er noget for dig :)

Edit: Vær dog opmærksom på at det kan blive en dyr fornøjelse, de fleste har alle købt force feedback rat til 3000+ og udvider deres sim rig løbende!


Nej men det var et skud værd at se om der var nogen der spillede det.

Jeg har også fulgt godt med i jeres pCars forum del, men tror ikke det er et spil jeg giver det store skud, da jeg ikke er den store fan af spillet.

Jeg fik fingrene i det da det blev udgivet på PS4 (ja jeg ved godt jeg sagde P oprdet :P), og det fangede mig ikke rigtigt må jeg indrømme :)

Men kunne være man skulle se nærmere på det en dag, men nu bliver det Forza 6 jeg prøver kræfter med først og fremmest :)

Men tak for den fine salgstale for jeres liga :)
Bucadius
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Rødbyhavn


Re: Forza 6 fællesskab?

Indlægaf BulletEyeDk » 8. apr 2016 09:26

Som BoblereN er inde på er du mere end velkommen til at kigge forbi i pCARS hvis du får lyst til spillet igen - spillet er et helt andet sted nu end det var ved launch 8)

Ellers må du se frem til Skou lancerer Forza Trials igen :D
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza 6 fællesskab?

Indlægaf Bucadius » 8. apr 2016 09:33

BulletEyeDk skrev:Som BoblereN er inde på er du mere end velkommen til at kigge forbi i pCARS hvis du får lyst til spillet igen - spillet er et helt andet sted nu end det var ved launch 8)

Ellers må du se frem til Skou lancerer Forza Trials igen :D


Det vil jeg huske :) Kan være jeg skal kigge nærmere på hvad det har at byde på nu frem for ved release :)

Men indtil videre ser jeg frem til Skou giver den gas med en ny trial :D
Bucadius
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Rødbyhavn

+1

Re: Forza 6 fællesskab?

Indlægaf Nygaard » 8. apr 2016 15:08

Jeg har for nyligt stået som dig, og jeg har været en indædt forza fan. Jeg er lige skiftet over til project cars, og selvom det på ingen måder er et fejlfrit spil kommer jeg ikke tilbage til forza motorsport serien foreløbig (horizon spiller jeg stadig).

Og at kunne køre med 15 andre danskere på banen, gør altså det hele lidt sjovere :)

Jeg har lige skilt mig af med Forza 6, og investere i dirt i stedet.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: Forza 6 fællesskab?

Indlægaf Bucadius » 8. apr 2016 17:11

Nygaard skrev:Jeg har for nyligt stået som dig, og jeg har været en indædt forza fan. Jeg er lige skiftet over til project cars, og selvom det på ingen måder er et fejlfrit spil kommer jeg ikke tilbage til forza motorsport serien foreløbig (horizon spiller jeg stadig).

Og at kunne køre med 15 andre danskere på banen, gør altså det hele lidt sjovere :)

Jeg har lige skilt mig af med Forza 6, og investere i dirt i stedet.


Ja det er jo så en ærlig sag :-)

Nu ser vi hvordan jeg tager imod spillet, så må man tage det derfra :-)
Bucadius
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Rødbyhavn



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron