Xboxlife forum

Dansk The Division klan

Alt som er klan relateret

Re: Dansk The Division klan

Indlægaf DISABLELIVE » 28. jan 2016 15:26

Så har jeg givet alle en add som er skrevet på listen ; )

Ses online drenge;)
Du har en dejlig søster, skulle hilse mange gange :P
DISABLELIVE
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Taastrup


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf DISABLELIVE » 31. jan 2016 08:28

Valgte at ikke spille beta'en alt for meget da jeg ikke ville have alt for mange spoilers før det ud kom. Men spillede det nok til at jeg fik en først impression :)

Hold da op jeg syntes det epicenter, præcis hvad jeg havde håbet på :)

Glæder mig til at lærer alle at kende i klanen, håber i alle syntes The Division klart er spillet for jer ;)

Ses Online

D1SA3LE
Du har en dejlig søster, skulle hilse mange gange :P
DISABLELIVE
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Taastrup


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf citysleeps » 31. jan 2016 15:37

Jeg valgte at springe cutscenes og diverse spoilers over, selvom jeg allerede har fået en del spoilet fra alphaen. Det er helt klart et spil der kræver samarbejde, især i DZ. Når man var alene blev det lidt ensformigt, men sammen med andre bliver det hurtigt meget sjovere.

Kunne dog ikke få min gamechat til at virke i betaen, og når jeg var på hold med andre kunne jeg kun høre én fra gruppen af gangen. Andre der oplever dette?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf DePeCHe DK » 31. jan 2016 19:37

citysleeps skrev:Jeg valgte at springe cutscenes og diverse spoilers over, selvom jeg allerede har fået en del spoilet fra alphaen. Det er helt klart et spil der kræver samarbejde, især i DZ. Når man var alene blev det lidt ensformigt, men sammen med andre bliver det hurtigt meget sjovere.

Kunne dog ikke få min gamechat til at virke i betaen, og når jeg var på hold med andre kunne jeg kun høre én fra gruppen af gangen. Andre der oplever dette?

Jep, vi var nogle stykker som oplevede lidt problemer med chatten. Det var lidt på skift mellem et par stykker! Så var det den ene, så var det den anden! Men problemet var tilsyneladende mellem de to samme spillere.
Tror jeg på skifte har spillet med 8-10 forskellige danske spillere, og der var det altså "kun" to af de spillere hvor der var on/off problem.

Det er klart fedt at være flere i DZ. Uden for DZ syntes jeg nu det er pisse hyggeligt at rende rundt og udforske alene. Når jeg prøvede at rende rundt med en mere, syntes jeg også det var hyggeligt, for så kan man sprede sig lidt mere ud, og dække et større område, og bør derfor finde mere loot, alt imens man snakker og klare de mindre missioner.
Men det var en beta, og deraf meget begrænset i alle dele af spillet. Syntes dog jeg har fået et fantastisk indtryk af spillet - det bliver årets spil 2016.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev

+1

Re: Dansk The Division klan

Indlægaf DePeCHe DK » 31. jan 2016 19:51

The Division beta bliver udvidet:

In order to allow everyone who has access to fully enjoy the Beta, we’re happy to announce we’re extending the duration by 24h for all players. As a result servers will remain open until Tuesday, February 2nd, 12pm CET | 6 am EST | 3 am PST.
Thank you all for your amazing support!

More details on http://forums.ubi.com/showthread.php/13 ... st11333321
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf TU I Raven » 31. jan 2016 21:02

I må også gerne add mig til listen, spiller også betaen.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf Morten Skou » 31. jan 2016 21:09

Betaen slutter vel i dag ikke? Og så må vi vente helt til marts for at spille mere. :) (har ikke set at de har forlænget den).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf WEZL_DK » 31. jan 2016 21:11

Morten Skou skrev:Betaen slutter vel i dag ikke? Og så må vi vente helt til marts for at spille mere. :) (har ikke set at de har forlænget den).


Som der bliver skrevet 2 poste over dig 8) så har de forlænget beta til på tisdag kl 12, så de kan få flere af dem på venteliste med i spillet.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf DePeCHe DK » 31. jan 2016 21:32

Morten Skou skrev:Betaen slutter vel i dag ikke? Og så må vi vente helt til marts for at spille mere. :) (har ikke set at de har forlænget den).

Billede
https://www.facebook.com/TheDivisionGame/?ref=ts&fref=ts
http://forums.ubi.com/showthread.php/1381747-Beta-Extension?p=11333321#post11333321
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf Morten Skou » 31. jan 2016 21:33

Fedt! Tak for info.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf Phimosis » 2. feb 2016 15:48

Jeg skal lige spørge af ren nysgerrighed, men fik det her spil et sub forum eller misforstod jeg det hele ? ....
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf WEZL_DK » 2. feb 2016 16:01

Phimosis skrev:Jeg skal lige spørge af ren nysgerrighed, men fik det her spil et sub forum eller misforstod jeg det hele ? ....


Har snakket med Skou om det, så det skulle være på vej :)
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf Phimosis » 2. feb 2016 20:32

Perfekt
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf Phimosis » 10. feb 2016 15:51

Nu må vi snart have sat gang i det område Skou vil give til The Division ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Dansk The Division klan

Indlægaf pede B » 10. feb 2016 17:40

Jeg kommer til at spille en MASSE Division, kom da over 30 timer bare i beta.. Så i er alle sammen velkomne til at tilføje mig.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron