Xboxlife forum

Gamle Claner og spillere

Alt som er klan relateret

Gamle Claner og spillere

Indlægaf MMG » 3. nov 2014 19:35

Nogen der ved hvad der blev af de danske claner og spillere fra storhedsiden i dansk clan spil, tilbage i MW2?
Tænker på om claner som disse stadig findes eller om spillerne stadig er at finde på boxen:
SEF
DnD
DDT
DGF
ICon
DAC
Osv..
MMG
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: Gamle Claner og spillere

Indlægaf Barbarian » 8. jan 2015 09:28

MMG skrev:Nogen der ved hvad der blev af de danske claner og spillere fra storhedsiden i dansk clan spil, tilbage i MW2?
Tænker på om claner som disse stadig findes eller om spillerne stadig er at finde på boxen:
SEF
DnD
DDT
DGF
ICon
DAC
Osv..

Hej Jeg er leder af den gamle DnD. I dag hedder vi AWEX Gaming, jeg er ikke leder mere men bare admin, og det er mere en afslappet klan PT , da klan spil er mere eller mindre dødt i øjeblikket.... jeg er heller ikke så aktiv mere , men bare add mig : AWEX Underdog på boxen så kan du bare tjekke min liste og prøve at adde nogle af spillerne af dem der er tilbage, da mange er stoppet grundet interesse for klan spil generelt. Det kan også siges at flere af klanerne haf fået nyt navn og flere eksisterer slet ikke mere.. Jeg har ikke helt styr på alle navnene men måske nogle af drengene i AWEX har :)

Mvh.
AWEX Underdog
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: Gamle Claner og spillere

Indlægaf MMG » 14. jan 2015 11:43

Ja, har lagt mærke til at det åbenbart er meget in at skifte klan navn flere gange :), Er selv meget lidt aktiv da klan er gået dødt efter mw2. Så har egentlig mistet interessen helt.
Det var jo klan spillene der var sjove, og der var så mange danske klaner man spillede mod.
MMG
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: Gamle Claner og spillere

Indlægaf NoobienatoR » 5. feb 2015 18:11

Jeg savner dengang...
NoobienatoR
Niveau 0
 
Indlæg: 14



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron