Xboxlife forum

SEF is back!

Alt som er klan relateret

Re: SEF is back!

Indlægaf Blauwy » 27. nov 2013 16:53

hamdenfede skrev:
Blauwy skrev:
xDiRtY x GrEvEx skrev:Der var så to mere der følte sig trådt over tæerne :), det er bare et spil, hvorfor gør i så meget ud af det? :)


Er du dum? Undskyld det er groft sagt, men hvordan føler man sig trådt over tæerne når man stiller et spørgsmål?

Det har måske noget at gøre med at du er ked af at folk ikke genkender jer fra jeres storhedstid?


Hvornår har de haft storhed? Som sagt har aldrig hørt om SEF. kun om de spillere der er. og må sige er IKKE imponeret


(det var en joke/sarkasme) Schhh.. :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: SEF is back!

Indlægaf xDiRtY x GrEvEx » 27. nov 2013 16:57

Storhedstid!? du er ikke imponeret!?.. Det er et spil vi snakker om. Men stadig et godt grin man kan få herinde :)
xDiRtY x GrEvEx
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: SEF is back!

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 17:01

xDiRtY x GrEvEx skrev:Storhedstid!? du er ikke imponeret!?.. Det er et spil vi snakker om. Men stadig et godt grin man kan få herinde :)


Det ikke negativt ment! Men tror bare at interessen for sofaklaner er dalet kraftigt de seneste år
Og i know Blauwy
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: SEF is back!

Indlægaf Miaauw » 27. nov 2013 17:04

xDiRtY x GrEvEx skrev:Storhedstid!? du er ikke imponeret!?.. Det er et spil vi snakker om. Men stadig et godt grin man kan få herinde :)

Ja tak, I lige måde :lol:
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: SEF is back!

Indlægaf Blauwy » 27. nov 2013 17:07

xDiRtY x GrEvEx skrev:Storhedstid!? du er ikke imponeret!?.. Det er et spil vi snakker om. Men stadig et godt grin man kan få herinde :)


Siden du tydeligvis ikke forstår hvad der er op og ned her og ikke læser hvad man skriver så prøver jeg igen:

Hvem er SEF og hvorfor er det godt i er tilbage? Skulle man kende jer fra et sted af?
Jeg spørger helt alvorligt her. Man bliver lidt nysgerrig siden at seriøse spørgsmål bliver mødt med en fornærmet attitude :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: SEF is back!

Indlægaf xDiRtY x GrEvEx » 27. nov 2013 17:13

Dem der kender til SEF og claner før i tiden ved hvem vi er, men som du nok selv kan se er der nogle der har store problemer med deres eget ego, og skriver hvad de lyster og åbenbart ikke har så meget andet end denne hjemmeside i deres hverdag. det er synd og sørgeligt for dem.
Og det er kun et spil, så jeg kan kun smile af at de går så meget op i det.
xDiRtY x GrEvEx
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: SEF is back!

Indlægaf Jake242 » 27. nov 2013 17:21

Til folk der ikke ved hvad SEF er og hvad de står for så gives det i klan navnet:
(S)exual (E)nemas for (F)armers

Var det ikke jer der var søsterside til Farmer Dating? Rygterne går på at det gik over gevind og at Dyrevelfærdsstyrelsen måtte skride ind... efter det hørte man aldrig fra jer igen?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: SEF is back!

Indlægaf BeatenIndiana » 27. nov 2013 17:26

xDiRtY x GrEvEx skrev:Dem der kender til SEF og claner før i tiden ved hvem vi er, men som du nok selv kan se er der nogle der har store problemer med deres eget ego, og skriver hvad de lyster og åbenbart ikke har så meget andet end denne hjemmeside i deres hverdag. det er synd og sørgeligt for dem.
Og det er kun et spil, så jeg kan kun smile af at de går så meget op i det.

Så du gider ikke engang fortælle om jeres klan, jeres historie osv? Få en anden til at lave PR for jer, for det kan du fandeme ikke finde ud af!
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: SEF is back!

Indlægaf xDiRtY x GrEvEx » 27. nov 2013 17:26

Enemas?.
xDiRtY x GrEvEx
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: SEF is back!

Indlægaf xDiRtY x GrEvEx » 27. nov 2013 17:27

Hvem siger det er pr?. jeg oplyser at vi er tilbage intet andet.
xDiRtY x GrEvEx
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: SEF is back!

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 17:28

xDiRtY x GrEvEx skrev:Dem der kender til SEF og claner før i tiden ved hvem vi er, men som du nok selv kan se er der nogle der har store problemer med deres eget ego, og skriver hvad de lyster og åbenbart ikke har så meget andet end denne hjemmeside i deres hverdag. det er synd og sørgeligt for dem.
Og det er kun et spil, så jeg kan kun smile af at de går så meget op i det.


Går ud fra at du hentyder til mig? Men fint, fred være med det syntes det er sjovt du kan konkludere at jeg ikke har andet at lave i min hverdag, og ang. EGO så husk trådens navn "SEF is back" går nu ikke så meget op i spillet har nogle sjove videoer med din klan hvor de tuder og sender trusler om tæsk osv. fordi de bliver Trollet! så kan man tale om hvem der tager det seriøst
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: SEF is back!

Indlægaf xDiRtY x GrEvEx » 27. nov 2013 17:30

Satme langt mellem linierne ved nogen af jer. men stadig jeg smiler :).
xDiRtY x GrEvEx
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: SEF is back!

Indlægaf xDiRtY x GrEvEx » 27. nov 2013 17:32

Jack: har du et mindreværskomplex du skal have snakket om :)?. du følte dig jo truffet af hvad jeg skrev, og kommer så igen med noget ubrugeligt. anmod mig som ven på boxen :).
xDiRtY x GrEvEx
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


Re: SEF is back!

Indlægaf Blauwy » 27. nov 2013 17:34

xDiRtY x GrEvEx skrev:Satme langt mellem linierne ved nogen af jer. men stadig jeg smiler :).


Hahaha det sjove er at sådan en kommentar kommer fra dig :D
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: SEF is back!

Indlægaf xDiRtY x GrEvEx » 27. nov 2013 17:35

Ja. man kan jo ikke andet end smile af at læse jeres indlæg :) Blauwy ansøg mig på boxen :)
xDiRtY x GrEvEx
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Gråsten


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron