Xboxlife forum

SEF is back!

Alt som er klan relateret

Re: SEF is back!

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 17:38

xDiRtY x GrEvEx skrev:Jack: har du et mindreværskomplex du skal have snakket om :)?. du følte dig jo truffet af hvad jeg skrev, og kommer så igen med noget ubrugeligt. anmod mig som ven på boxen :).


Går kun ud fra det er mig! og kan ikke have dig på som ven, for din klan sletter dig! De har åbenbart en kampagne der går ud på at de sletter alle der har mig på venneliste fordi de er blevet revet rundt nogle gange
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: SEF is back!

Indlægaf Blauwy » 27. nov 2013 17:39

xDiRtY x GrEvEx skrev: Blauwy ansøg mig på boxen :)


Hvorfor?

Nåh, det kan jeg nok heller ikke få et ordentligt svar på.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: SEF is back!

Indlægaf Prozel » 27. nov 2013 18:26

Det er bare et spil og alligevel skal medlemmerne have en titel, så lederen er commander, og du er lieutnant commander?

Det er vidst mere end et spil for dig makker!
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: SEF is back!

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 19:16

Prozel skrev:Det er bare et spil og alligevel skal medlemmerne have en titel, så lederen er commander, og du er lieutnant commander?

Det er vidst mere end et spil for dig makker!



LOL Prozel.. genialt! Den havde jeg sgu overset ;)
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: SEF is back!

Indlægaf Competa » 27. nov 2013 20:09

Nu har eg lige læst tråden igennem... SEF is NOT Back. I må lige bremse jer selv med de kommentar, folk spørg bare hvem fanden i er og hvad i laver, ingen grund til at bide. Kom tilbage igen næste måned men en blog istedet for og prøv igen at se om der er nogle der kender jer. Men jeg ønsker jer da en dejlig fortsat pølsefest.


Nu ikke tag det personligt.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: SEF is back!

Indlægaf lucky ba » 30. nov 2013 03:51

Det flyder bare med negative attituder herinde. De fleste der har spillet Cod tilbage i tiden ved hvem de er, om de så har haft negative eller positive oplevelser med dem.

Tænker at det vil være relevant at vide om i er hoppet over til den nye konsol eller stadig spiller på den gamle :)?

PS: Synes det er lidt groft den måde i hakker på Greve. Han vil gerne svare på jeres spørgsmål, hvis ikke det var fordi i skyder underforståede fordomme til højre og venstre
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: SEF is back!

Indlægaf WuptixWurstii » 1. dec 2013 20:47

Det var tider :) Nok den hidtil bedste klan jeg har været i :)
Billede
WuptixWurstii
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: SEF is back!

Indlægaf Dark x Crow » 2. dec 2013 09:38

X1 eller X360? Håber i overvejer Core.
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: SEF is back!

Indlægaf Zeh » 2. dec 2013 17:30

hamdenfede skrev:
Prozel skrev:Det er bare et spil og alligevel skal medlemmerne have en titel, så lederen er commander, og du er lieutnant commander?

Det er vidst mere end et spil for dig makker!



LOL Prozel.. genialt! Den havde jeg sgu overset ;)


Havde nu egentlig besluttet mig for ikke, at kommentere denne tråd. Men, Jacko du burde da vide, at det er spillet som giver dem disse titler, f.eks. så er jeres clans commander, jeres "guru" Nasty Salle? Hvis du/i vil gøre jer kloge på spillet, så skal du/i fandme også vide noget om det? - Ellers bliver det blot endnu en omgang smart ass fra din/jeres side!

Med chance for at haters skriger dobbelt moral (grundet den lidt negative linie i ovenstående) - hvis ikke du har noget positiv at sige eller ved hvad du snakker om, så hold kæft!
Zeh
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: SEF is back!

Indlægaf hamdenfede » 2. dec 2013 17:47

Zeh skrev:
hamdenfede skrev:
Prozel skrev:Det er bare et spil og alligevel skal medlemmerne have en titel, så lederen er commander, og du er lieutnant commander?

Det er vidst mere end et spil for dig makker!



LOL Prozel.. genialt! Den havde jeg sgu overset ;)


Havde nu egentlig besluttet mig for ikke, at kommentere denne tråd. Men, Jacko du burde da vide, at det er spillet som giver dem disse titler, f.eks. så er jeres clans commander, jeres "guru" Nasty Salle? Hvis du/i vil gøre jer kloge på spillet, så skal du/i fandme også vide noget om det? - Ellers bliver det blot endnu en omgang smart ass fra din/jeres side!

Med chance for at haters skriger dobbelt moral (grundet den lidt negative linie i ovenstående) - hvis ikke du har noget positiv at sige eller ved hvad du snakker om, så hold kæft!


Du har faktisk ret nu jeg tænker over det! Men det ændre stadigvæk ikke på at de bliver aggressive når man spørger dem om "hvem var SEF". Så det er jo ikke mig der har startet den dårlige stemning, men dem
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: SEF is back!

Indlægaf polle3600 » 2. dec 2013 19:46

hamdenfede skrev:Hvem faen er SEF? var det den der "gode" klan der engang var?

hamdenfede skrev:Men det ændre stadigvæk ikke på at de bliver aggressive når man spørger dem om "hvem var SEF". Så det er jo ikke mig der har startet den dårlige stemning, men dem

:-s

Blev der ik' åbnet x antal tråde fra "klaner" for noget tid siden, hvor de gik ind og skrev ting som at deres træningstider var ændret og at Nicholai og Patrick nede fra fritteren er på try out? Og så går folk helt i selvsving bare fordi nogle går ind og skriver at de spiller igen.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: SEF is back!

Indlægaf Prozel » 2. dec 2013 19:48

Polle! Du skal have XO, right? vi skal spille sammen!
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: SEF is back!

Indlægaf polle3600 » 2. dec 2013 19:59

Prozel skrev:Polle! Du skal have XO, right? vi skal spille sammen!

Jo. 100%. Har bare ik' nok glidekreme til at M$ kan få stukket hele deres arm op i rectum på mig. Så tror jeg venter til der er kommet en Slim version til halv pris og uden den der kinnect gimmick, der bruges til at overbevise mødre over 40 om at deres barn kommer i form med en xbox. Så burde alle børnesygdommene også være elimineret. :)
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: SEF is back!

Indlægaf Prozel » 2. dec 2013 20:10

polle3600 skrev:
Prozel skrev:Polle! Du skal have XO, right? vi skal spille sammen!

Jo. 100%. Har bare ik' nok glidekreme til at M$ kan få stukket hele deres arm op i rectum på mig. Så tror jeg venter til der er kommet en Slim version til halv pris og uden den der kinnect gimmick, der bruges til at overbevise mødre over 40 om at deres barn kommer i form med en xbox. Så burde alle børnesygdommene også være elimineret. :)


Hold nu op, så kommer du jo til at vente meget længe! ;)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: SEF is back!

Indlægaf polle3600 » 2. dec 2013 20:32

Prozel skrev:Hold nu op, så kommer du jo til at vente meget længe! ;)

Du har en pointe, der er svær at argumentere imod. :o
Går lidt og satser på at prisen bliver presset meget ned når det går op for M$ at størstedelen af deres pre-orders ikke bliver afhentet.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron