Xboxlife forum

Søger klan (en sjov men stadig seriøst)

Alt som er klan relateret

Søger klan (en sjov men stadig seriøst)

Indlægaf ~ Jernjomfru ~ » 18. nov 2013 03:42

Hej :)

- Jeg vil prøve komme i en klan med sjove medlemmer, det skal være hygge og man skal have det sjovt med det... men self skal det stadig være seriøst :)

- Jeg tænker spil som Battlefield 3 , Call Of Duty4: Modern Warfare og MW2 helst :D ellers Black Ops1 :)
der må godt være andre spil der bliver spilles i KLANEN kunne jo være der var andre spil der kunne ske jeg var til eller finde på at købe :D :D

på forhånd tak, og håber jeg hører fra nogen tosse gamer derude ;)

Med Venlig Hilsen Mig .......
Billede
~ Jernjomfru ~
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Re: Søger klan (en sjov men stadig seriøst)

Indlægaf ilhan50 » 18. nov 2013 12:31

~ Jernjomfru ~ skrev:Hej :)

- Jeg vil prøve komme i en klan med sjove medlemmer, det skal være hygge og man skal have det sjovt med det... men self skal det stadig være seriøst :)

- Jeg tænker spil som Battlefield 3 , Call Of Duty4: Modern Warfare og MW2 helst :D ellers Black Ops1 :)
der må godt være andre spil der bliver spilles i KLANEN kunne jo være der var andre spil der kunne ske jeg var til eller finde på at købe :D :D

på forhånd tak, og håber jeg hører fra nogen tosse gamer derude ;)

Med Venlig Hilsen Mig .......


Folk gider ikke og spille "gamle" spil når der nu kommer battlefield 4 med 32-32 spiller og cod ghost på next gen!
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Søger klan (en sjov men stadig seriøst)

Indlægaf Blauwy » 18. nov 2013 12:54

ilhan50 skrev:
Folk gider ikke og spille "gamle" spil når der nu kommer battlefield 4 med 32-32 spiller og cod ghost på next gen!


Prøv nu lige at tænke dig om. Du kan ikke snakke for alle andre. Bare fordi du har det sådan, betyder ikke at andre har det på samme måde. Hvis han søger efter folk at spille med, hvorfor skal du så brage ind og sige; "hov hov det kan du godt glemme mester!"

Der vil være folk at spille med på X360 i lang lang tid endnu. Ikke alle får en next gen konsol af deres forældre på release ;)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Søger klan (en sjov men stadig seriøst)

Indlægaf ilhan50 » 18. nov 2013 13:00

Blauwy skrev:
ilhan50 skrev:
Folk gider ikke og spille "gamle" spil når der nu kommer battlefield 4 med 32-32 spiller og cod ghost på next gen!


Prøv nu lige at tænke dig om. Du kan ikke snakke for alle andre. Bare fordi du har det sådan, betyder ikke at andre har det på samme måde. Hvis han søger efter folk at spille med, hvorfor skal du så brage ind og sige; "hov hov det kan du godt glemme mester!"

Der vil være folk at spille med på X360 i lang lang tid endnu. Ikke alle får en next gen konsol af deres forældre på release ;)


Havde sku ikke set det på den synsvinkel thx :mrgreen:
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Søger klan (en sjov men stadig seriøst)

Indlægaf Zeh » 18. nov 2013 16:33

Vi er en flok som spiller COD Ghost, hvis dette har interesse :) ? Det er godt nok ikke en af de spil du nævner, men det kunne det måske blive :)
Zeh
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Søger klan (en sjov men stadig seriøst)

Indlægaf ~ Jernjomfru ~ » 19. nov 2013 23:36

Istedet for sidde og smide ord efter hinanden ik? :) var det så ikke bare en gode ide og svare på det jeg spørge om istedet for??! da jeg ikke kan bruge alt andet til noget omg, skrive jers GAMERTAG tak hvis det er i spiller en af de spil jeg har skrevet op her, så kan vi altid se på om der er andre spil vi har tilfælles osv :-D

- p.s har ikke Call Of Duty Ghost da jeg er blivet træt af alle de nye CoD spil fra MW3 da de er dårlig spil, men over vejer GHOST lidt da hvad jeg har set er det meget okay et CoD spil igen :)
Billede
~ Jernjomfru ~
Niveau 1
 
Indlæg: 52



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron