Xboxlife forum

Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Alt som er klan relateret

Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 10. dec 2012 20:52

Team 100% Win-Ratio indtager MOBA-Scenen og har stiftet et hold i det mere end udmærkede XboxLiveArcade spil Guardians of Middle-Earth.

Vi spiller primært 3-Lane Battlegrounds og går med en drøm om at prøve-kræfter med de bedste i Elite Battlegrounds. For at gøre det, så mangler vi nogle holdkammerater, da man gerne skal stille med 5 spillere!

Der er enkelte krav, der skal overholdes for at være god nok til Team 100% Win-Ratio:

- Du skal ikke være en nar.
- Du skal have en Win-Rate på 100 procent.
- Du dør ikke til tårne - ikke så meget ihvertfald.


Har du lyst til at være med på holdet og prøve, hvordan det er at spille sammen med personer, der har et headsæt og ikke stikker halen mellem benene, når du har brug for hjælp eller trænger til en gang heling?

Send en venneanmodning til Terrificy og/eller Shin Senzai.

Skriv et indlæg i denne tråd med dit Gamertag, samt hvilke figurer du kan spille og andre ting, der kunne være interessante.

Opdater gerne dit indlæg løbende, så vi har et overblik over medlemmerne og deres figurer.

Der er ingen krav om aktivitetsniveau. Man spiller, når man er online, og har tid og lyst. ^_^.

Mvh,
Shin


Medlemmer (GoME)

Shin Senzai: Beregond, Thrain, Mozgog
Terrificy: Legolas, Lugbol
Krisgebis: Gollum
BrutalTarbensen: ALLE!
Kayniel: Mozgog, Gothmog
A Laughing Jerk: Arathorn

Vores officielle Entrance-sang

Senest rettet af Da Senzai 28. maj 2013 09:14, rettet i alt 15 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 10. dec 2012 20:53

Jeg starter ^_^

Gamertag: Shin Senzai
Main/Competitive figurer: Èowyn - Hun er en tank!, Runsig - Han er nuts!
Secondary figurer: Mozgog - Monsterfed, men lidt ustabil, når jeg styrer ham., Arathorn - Han er baller!
Senest rettet af Da Senzai 14. dec 2012 20:38, rettet i alt 4 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf carlmlr » 10. dec 2012 22:55

Held og lykke :) starter i først om et år
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Hasani94 » 10. dec 2012 23:12

Såå, hvis i nu bare taber en eneste kamp, ændres hele jeres navn? xD
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BeatenIndiana » 10. dec 2012 23:41

Undskyld OT, men velkommen tilbage Senzai!
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Krisgebis » 10. dec 2012 23:43

Gollum melder sig på banen ;)

Skal nok prøve flere karakterer når man får flere timer i fingrene, men indtil nu er Gollum min main.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 11. dec 2012 02:08

Hasani94 skrev:Såå, hvis i nu bare taber en eneste kamp, ændres hele jeres navn? xD


Vi har holdt fast i det her navn i mere end et år, i forskellige spil, og indtil videre, så har vi ikke tabt. Holdet består trods alt af Danmarks bedst betalte Xbox-pro-gamer, de to Danmarksmestre i 2HG i Magic 2013 og lignende. Der er bestemt ikke tale om amatører - og vi har ikke tænkt os at tabe.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 11. dec 2012 02:30

Men ja, for at svare på spørgsmålet, så skifter vi navn, hvis det skulle hænde - at vi taber, altså. Det kommer dog ikke til at ske ;)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 11. dec 2012 13:47

Godt at se, at du er klar igen, Krisgebis! :D

Det er lidt synd med alle de andre kommentarer, det ødelægger lidt det fine format, jeg lavede allerede i indlæg 2, Haha. Ohh, Well ^_^

For overskuelighedens skyld, har jeg opdateret det første indlæg med Gamertags og figurer. Skriv endeligt, hvis I vil have tilføjet flere figurer eller andet.

Jeg håber på at se flere, der har lyst til at give den gas på slagmarken sammen med os, for jeg synes virkeligt, at det er et sjovt spil! - der kun kan blive endnu bedre af at spille sammen med folk, der kan kommunikere og samarbejde :D

BeatenIndiana skrev:Undskyld OT, men velkommen tilbage Senzai!


Jo Tak - Det er dog kun i begrænset omfang og jeg skriver kun GoME-regi. Jeg var helt nede i kul-kælderen, da jeg skrev blog-indlægget. Jeg har desværre en fantastisk evne til at gå helt i sort og blive selvdestruktiv over små ting.

Jeg prøver noget nyt, der hedder: "Skriv kun hvor, og når jeg har lyst". Alle andre tråde, emner og kommentarer springer jeg let og elegant over. Jo færre indlæg spredt ud over hele siden i tråde, der egentligt ikke interesserer mig, jo mindre "invested" er jeg, og jo bedre kan jeg bruge tid på andre ting.

(der endda kommet nye decks og kort til Magic 2013, og jeg har ikke skrevet i tråden. GISP!)

Jeg er blevet blæst væk over, hvor godt Guardians of Middle-Earth er, og jeg tænkte hey! Der må da også være andre, der kan lide GoME. Der er kun et dansk Xbox-forum. Nemlig Danmarks Bedste, Xboxlife.dk. Så, her er jeg.

Nå, med det på plads, så back on track, hvem vil være med til Guardians of Middle-Earth?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Hasani94 » 11. dec 2012 18:25

TerrificFalcon skrev:Men ja, for at svare på spørgsmålet, så skifter vi navn, hvis det skulle hænde - at vi taber, altså. Det kommer dog ikke til at ske ;)

Fedt! Held og lykke med det :)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrainierGiraffe » 12. dec 2012 14:01

Danmarks bedste betalte xbox-pro-gamer.. Hvor meget tjener du? Og hvad er du bedst til?
Jeg tænker bare, at satse på en 100% W/L i et RTS game er en rimelig høj sats. Men good luck
XBL: Westenful
YT: Westenful
__________________

Billede
BrainierGiraffe
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 12. dec 2012 19:43

BrainierGiraffe skrev:Jeg tænker bare, at satse på en 100% W/L i et RTS game er en rimelig høj sats.


Det lyder umisgenkendeligt som en udfordring! Du stiller bare med et hold og en dato, og så skal vi nok rulle dig.

Som altid, hvis der er nogen, der er uenig i, at jeg f. eks har Landets bedste Liu Kang, at Team 100% Win-Ratio har det bedste 2HG hold eller, at de mener, at de spiller bedre GoME end os, så er det bare at sende en udfordring ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 12. dec 2012 20:42

Lige præcis - holdet har endnu ikke tabt, og vi har ingen planer om det. Specielt ikke i et spil som kræver teamwork i den grad som GOME gør det. Shin og jeg har spillet sammen i mere end 4 år, og vi er ret tight. Det er urealistisk at vi taber, medmindre et helt udenlandsk hold udfordrer.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrainierGiraffe » 14. dec 2012 15:31

Det vel også godt i arcade spil :-)
XBL: Westenful
YT: Westenful
__________________

Billede
BrainierGiraffe
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Jewermayn » 14. dec 2012 15:40

Egoet fejler da i hvert fald ikke noget... Nu er det ikke bare for at komme og kaste op udover jeres "picture-perfect" regnbuetråd her, men handler det ikke om at i kun spiller imod hold som er langt under jeres niveau? Hvis nu i udfordrede nogle som var på, eller over jeres niveau, så ville tallene se anderledes ud?
Der er jo ingen skam i at tabe til en bedre modstander..
Jewermayn
 
Indlæg: 12


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron