Xboxlife forum

Søger Klan/Team for CoD

Alt som er klan relateret

Re: Søger Klan/Team for CoD

Indlægaf DKSanchez » 5. sep 2012 15:06

Tillader mig lige at låne denne tråd. (Takker Hr.) :D

Skal som det første siges at jeg kommer direkte fra PS3 til Boxen, hvor jeg i nogle år nu har spillet en del COD. Jeg har valgt at lave skiftet pga. jeg har hørt at i har ’’rigtige’’ hold på Xboxen som laver Scrims og spiller efter Decerto regler.

Er som Jakob ude efter en Klan som spiller på et forholdsvist seriøst niveau, og så godt kunne bruge en ny spiller/ en klan som måske har flere hold. Ellers kunne jeg også være interesseret i at starte et nyt hold op hvis der sidder nogen som sidder der ude og har de samme tanker som mig.
Vil betegne mig selv som en typisk Support AR spiller, men som sagtens vil kunne Objektive hvis dette er påkrævet. :)

Håber der er nogen som har løst til at spille lidt med mig. Add mig gerne på Xbox og lad os se på det.
Xbox ID: LazianoDK
DKSanchez
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Søger Klan/Team for CoD

Indlægaf Amen4Faen » 6. sep 2012 05:48

Jeg vil også gerne lige hoppe på her :)
er 22 år og vil gerne game lidt seriøst med andre danskere. jeg er til alle slags gameplay, mangler dog også et ordentligt headset, men hvis i mangler en, er i velkommen til at adde Amen4Faen
Amen4Faen
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Søger Klan/Team for CoD

Indlægaf lucky ba » 6. sep 2012 15:19

DKSanchez skrev:Tillader mig lige at låne denne tråd. (Takker Hr.) :D

Skal som det første siges at jeg kommer direkte fra PS3 til Boxen, hvor jeg i nogle år nu har spillet en del COD. Jeg har valgt at lave skiftet pga. jeg har hørt at i har ’’rigtige’’ hold på Xboxen som laver Scrims og spiller efter Decerto regler.

Er som Jakob ude efter en Klan som spiller på et forholdsvist seriøst niveau, og så godt kunne bruge en ny spiller/ en klan som måske har flere hold. Ellers kunne jeg også være interesseret i at starte et nyt hold op hvis der sidder nogen som sidder der ude og har de samme tanker som mig.
Vil betegne mig selv som en typisk Support AR spiller, men som sagtens vil kunne Objektive hvis dette er påkrævet. :)

Håber der er nogen som har løst til at spille lidt med mig. Add mig gerne på Xbox og lad os se på det.
Xbox ID: LazianoDK

Jeg melder mig gerne til at teste dine skills ;) Jeg mener selv at jeg har sat mig særdeles godt ind i det danske decerto community :) Der bliver afholdt 2 månedlige turneringer i Danmark, hvor jeg står for den ene af dem :) Men vi i Repens vil gerne afprøve dig :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Søger Klan/Team for CoD

Indlægaf DangerSniper DK » 16. sep 2012 13:24

Hey!
Jeg søger også et team til MW3! Jeg er 15 år gammel og jeg har et PC Headset som kan godt bruges til sounds men jeg kan ikke tale med det ;/ Men jeg har et normalt Xbox Wireless headset som kan bruges!
Jeg har været rigtig god til COD mest MW2 men jeg holdte en Pause!
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron