Xboxlife forum

Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Alt som er klan relateret

Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf diandk » 13. jul 2012 14:31

lucky ba skrev:Flot Dian.... At man ikke er social har overhoved ikke noget at gøre med det jeg skrev i mit forrige indlæg jeg skrev "sociale lag", men måske du skulle læse hvad jeg skriver en anden gang i stedet for at angribe mig... =D>
Og at jeg har været i 4 klaner har intet at gøre med mit skill-level eller noget andet, det er bare fordi at klanerne jeg er i stopper med at spille eller bryder sammen og så hopper jeg videre til næste...


ja hvis man ikke tæller hver gang du laver en ny klan med ja så er det vel 4 klaner du har været i... men sjovt nok at hver gang du er i en klan holder de andre pause med at spille :lol:.. plus du skrev sociale lag ja det rigtigt møffe men jeg ville ikke angribe dig hvis du bare kunne forstå nogle gange skal man bare lukke røven hvis man ikke har noget relevant at sige og NEJ! dine indlæg har ikke været relevant... vi andre skriver jo heller ikke indlæg hver gang du laver et ny klan forum vel.. men jeg kan da godt begynde på det hvis det er... ps til lederen af Denmarks Elites jeg er ked af jeg har lavet off topic i dit forum flere gange nu og jeg skal nok stoppe nu med at forsætte med at skrive herinde nu...
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf MollDenn » 13. jul 2012 14:47

Damn drenge. der er nogen som forsår at smadre en tråd fuldstændig med alt ligegyldigt off-topic shit!
hvad med at at blive til topic istedet for hele tiden at skubbe og spytte på hinanden! :evil:

syntes det synd folk ødelægger tråde på denne måde. dengang jeg boede hjemme hos de gamle opdragede de mig til noget som hedder "Har du ikk' noget godt og sige? så hold din kæft"

Syntes det er et super interaktiv du har gjort dig XStraMetro. desværre er jeg ikke selv så meget online så jeg vil indgå i klanen da jeg har fuldtidsarbejde, så desværre har jeg ikke så meget fritid, som jeg selv syntes jeg burde have :)
Men er frisk på at add dig på friend-list så vi kan spille lidt BF3 sammen hvis du er frisk på det, bare på rent hygge plan.

det var mine ord, og med respekt for trådstarter vil jeg ikke kommentere på dette indlæg, da jeg syntes vi skal holde os til emnet. hvis der skal diskuteres bliver det over PM :!:
MollDenn
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf lucky ba » 13. jul 2012 15:00

diandk skrev:
lucky ba skrev:Flot Dian.... At man ikke er social har overhoved ikke noget at gøre med det jeg skrev i mit forrige indlæg jeg skrev "sociale lag", men måske du skulle læse hvad jeg skriver en anden gang i stedet for at angribe mig... =D>
Og at jeg har været i 4 klaner har intet at gøre med mit skill-level eller noget andet, det er bare fordi at klanerne jeg er i stopper med at spille eller bryder sammen og så hopper jeg videre til næste...


ja hvis man ikke tæller hver gang du laver en ny klan med ja så er det vel 4 klaner du har været i... men sjovt nok at hver gang du er i en klan holder de andre pause med at spille :lol:.. plus du skrev sociale lag ja det rigtigt møffe men jeg ville ikke angribe dig hvis du bare kunne forstå nogle gange skal man bare lukke røven hvis man ikke har noget relevant at sige og NEJ! dine indlæg har ikke været relevant... vi andre skriver jo heller ikke indlæg hver gang du laver et ny klan forum vel.. men jeg kan da godt begynde på det hvis det er... ps til lederen af Denmarks Elites jeg er ked af jeg har lavet off topic i dit forum flere gange nu og jeg skal nok stoppe nu med at forsætte med at skrive herinde nu...

Det var nu også kun i DDT i holdt op med at spille og det var fordi i var så bange for at tabe en kamp... men skal også nok selv stoppe med at skrive off-topic nu, kan godt huske hvor irriterende det var dengang for 2-3 år siden jeg selv var ude for det
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf Morten Skou » 14. jul 2012 00:04

Har ryddet lidt op i tråden, da der var lidt for meget der ikke hørte hjemme her :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf DrGetHigh DK » 14. jul 2012 00:08

øh okay så man staver dårligt hvis man ikke er social javel ja det giver jo SÅ god mening....


#-o
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf Juuztme » 15. jul 2012 17:09

øh okay så man staver dårligt hvis man ikke er social javel ja det giver jo SÅ god mening....


Må lige joine Vulture... #-o
WOB WOB WOB WOB WOB WOB
Juuztme
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf WuptixWurstii » 19. jul 2012 07:52

Heey
Jeg tænkte på, hvornår får jeg svar på om jeg er kommet ind eller ikke??
Billede
WuptixWurstii
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf XStraMetro » 19. jul 2012 16:10

WuptixWurstii skrev:Heey
Jeg tænkte på, hvornår får jeg svar på om jeg er kommet ind eller ikke??

Har du ikke fået vores mail?... nå mens vis du ikke har så er du kommet ind men det mangler lidt komunikation men det kan jo altid blive bedre. Så vis du går ind og ændre dit clan tag til "DKE" og acceptere en friend request som jeg har sendt til dig på battlelog, så jeg kan invitere dig til Denmark Elites platoon..
Hilsen Metro
Billede
XStraMetro
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf WuptixWurstii » 6. aug 2012 16:07

okay, super
Billede
WuptixWurstii
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf WuptixWurstii » 6. aug 2012 16:24

okay, super, det er gjort nu
Billede
WuptixWurstii
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf carlmlr » 10. aug 2012 01:01

lucky ba skrev:
jsejrup skrev:
lucky ba skrev:Har først set tråden nu, men bliver nu stadig lidt irriteret af at se den hetz mod stavefejl... Det siger jo intet om klanens professionalisme, men mere om alder, uddannelsesniveau og sociale lag?? Men må dog alligevel indrømme at hvis klanen hedder "Denmarks Elites" kan det ikke være helt professionelt. Selv titlen/klannavnet er en stavefejl...


Wtf sociale læg pga dårligt stavet??? Kom lige ned af din høje hest arrogante satan....

nå nå nå, Det er nu ikke fordi jeg ligefrem selv er født med en guldske i røven og det er jo heller ikke tilfældet her angående det sociale lag, men du må indrømme at analfabetisme er mere udbredt bl.a. lavere social rang...

Hvis det var en super seriøs klan, ville de nok også gå mere op i at få det til at se seriøst ud, ved blandt andet ikke at have stave og grammatik fejl...
Og at du begynder at blande sociale lag og uddannelsesniveau ind i det, er sgu fjollet...

Men held og lykke med klanen! :)
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron