Xboxlife forum

Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Alt som er klan relateret

Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf XStraMetro » 29. jun 2012 23:41

Hey allesammen jeg er leder af en ny opstarted klan som spiller Battlefield 3 men vi mangler medlemmer si vis du er ville med i en hardcore battlefield 3 klan skal du komme med i Denmarks Elite men der er krav for at komme men se mere på DenmarksElite.webs.com ses hvis vi høre mere fra som vi håber.
Billede
XStraMetro
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf Kayniel » 30. jun 2012 00:26

jeg jeg hedder kanel jeg vil ikke være med men jeg vil bare sige at jeg hedder kanel fed klan du lolol farvel is er godt om lørdagen
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf TerrificFalcon » 30. jun 2012 01:16

Må jeg lige høre hvad fordelen ved at spille "helst support" er, fremfor at køre et squad der hedder 2x Assault (medic), og så en support og en engineer? Det virker til at være en noget interessant taktik, fremfor den der holdopsætning, der som regel virker (med god grund)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf SealFox » 30. jun 2012 01:45

Har virkelig svært ved at tage denne tråd seriøst, når der skrives så dårligt.

Er så delvis ordblind men synes nu jeg klare mig meget godt.
Og hjemme siden køre i det samme spor, Hvis i vil være seriøse så få en til at gå jeres side igennem for stavefajl.

Ps mener intet ond med det, vil bare hjælpe.
Senest rettet af SealFox 30. jun 2012 13:02, rettet i alt 1 gang.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf Lancheis » 30. jun 2012 02:37

SealFox skrev:Hvis i vil være seriøse så få en til at gå jeres siden igennem for stavefajl.



..
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf SealFox » 30. jun 2012 13:02

Lancheis skrev:
SealFox skrev:Hvis i vil være seriøse så få en til at gå jeres siden igennem for stavefajl.



..


Står også at jeg er en smule ordblind, hr troll.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf XStraMetro » 30. jun 2012 13:52

TerrificFalcon skrev:Må jeg lige høre hvad fordelen ved at spille "helst support" er, fremfor at køre et squad der hedder 2x Assault (medic), og så en support og en engineer? Det virker til at være en noget interessant taktik, fremfor den der holdopsætning, der som regel virker (med god grund)

Det jeg mener med helst support er at vi mangler en der gider at spille support fodi der er ikke rigtig nogen andre der gider det er derfor jeg har skrevet det på den måde så vi søger en der kan finde ud af at spille support, så vi har en der kan og gider det.
Senest rettet af XStraMetro 30. jun 2012 14:05, rettet i alt 1 gang.
Billede
XStraMetro
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf XStraMetro » 30. jun 2012 14:01

SealFox skrev:Har virkelig svært ved at tage denne tråd seriøst, når der skrives så dårligt.

Er så delvis ordblind men synes nu jeg klare mig meget godt.
Og hjemme siden køre i det samme spor, Hvis i vil være seriøse så få en til at gå jeres side igennem for stavefajl.

Ps mener intet ond med det, vil bare hjælpe.

Undskyld stave fejl men var lidt træt på det tids punkt. hjemme siden burde der ikke være nogen stave det er tjekket igennem af flere personer men tak for at du kiggede på den, for den lige tjekket igennem igen. :)
Billede
XStraMetro
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf P4TR1CK » 30. jun 2012 14:10

Denmarks Elite er en dansk battlefield klan som spiller battlefield 3 på Xbox 360. Vores komunikation er en stor ting når vi spiller sammen, vi spiller for det meste sammen hvis vi er online og så spiller vi et team spil? og vi spiller ikke ret meget TeamDeathMatch. Som sagt vi spiller for det meste et objektiv game mode som f.eks Squad Rush eller bare normal Rush. Vi spiller altid på Hardcore mode for det er det mest udfordrende. Og når der kommer en sponser på laver vi nogle live events lige pt. har vi ikke nogen sponser så vi leder efter en så vi kan lave live events. Denmarks Elite spiller på et meget højt niveau. Så vi leder efter Events som f.eks. Turneringer. hvis du ville se Denmarks Elites battlelog så skal du klikke her.

Vis du ville vide hvordan du kommer med i klanen så klik her.


Kig en ekstra gang på de markerede ord, og du vil hurtigt finde ud af, at jeres grammatik og jeres skriftlige niveau ikke er særlig højt :wink:

Har I ikke haft dansk grammatik vedrørende kommasætning?
P4TR1CK
 


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf Morten Skou » 30. jun 2012 14:25

Jeg synes at det er utroligt så meget andre går op i, om der bliver stavet korrekt på en klanside eller ej. Det er vel ikke nødvendigt at være super god til at stave, bare fordi man gerne vil være en del af en klan - eller lave en hjemmeside for den sags skyld? :)

For mig at se, er den største udfordring for klaner ikke om de har en super fancy hjemmeside eller ej - det lader mere til at være om de kan holde hinanden ud over en længere periode, eller om de, ligesom så mange andre klaner, går i opløsning pga. uenigheder.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf XStraMetro » 30. jun 2012 14:51

P4TR1CK skrev:Denmarks Elite er en dansk battlefield klan som spiller battlefield 3 på Xbox 360. Vores komunikation er en stor ting når vi spiller sammen, vi spiller for det meste sammen hvis vi er online og så spiller vi et team spil? og vi spiller ikke ret meget TeamDeathMatch. Som sagt vi spiller for det meste et objektiv game mode som f.eks Squad Rush eller bare normal Rush. Vi spiller altid på Hardcore mode for det er det mest udfordrende. Og når der kommer en sponser på laver vi nogle live events lige pt. har vi ikke nogen sponser så vi leder efter en så vi kan lave live events. Denmarks Elite spiller på et meget højt niveau. Så vi leder efter Events som f.eks. Turneringer. hvis du ville se Denmarks Elites battlelog så skal du klikke her.

Vis du ville vide hvordan du kommer med i klanen så klik her.


Kig en ekstra gang på de markerede ord, og du vil hurtigt finde ud af, at jeres grammatik og jeres skriftlige niveau ikke er særlig højt :wink:

Har I ikke haft dansk grammatik vedrørende kommasætning?


Har du siddet med en ordbog for at rette alle fejlene eller hvad??
Billede
XStraMetro
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf SealFox » 30. jun 2012 14:53

Morten Skou skrev:Jeg synes at det er utroligt så meget andre går op i, om der bliver stavet korrekt på en klanside eller ej. Det er vel ikke nødvendigt at være super god til at stave, bare fordi man gerne vil være en del af en klan - eller lave en hjemmeside for den sags skyld? :)

For mig at se, er den største udfordring for klaner ikke om de har en super fancy hjemmeside eller ej - det lader mere til at være om de kan holde hinanden ud over en længere periode, eller om de, ligesom så mange andre klaner, går i opløsning pga. uenigheder.


Det siger altså også noget om seriøsiteten om det er stavet rigtig eller ej,
Må du da selv kunne se.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf P4TR1CK » 30. jun 2012 15:46

XStraMetro skrev:
P4TR1CK skrev:Denmarks Elite er en dansk battlefield klan som spiller battlefield 3 på Xbox 360. Vores komunikation er en stor ting når vi spiller sammen, vi spiller for det meste sammen hvis vi er online og så spiller vi et team spil? og vi spiller ikke ret meget TeamDeathMatch. Som sagt vi spiller for det meste et objektiv game mode som f.eks Squad Rush eller bare normal Rush. Vi spiller altid på Hardcore mode for det er det mest udfordrende. Og når der kommer en sponser på laver vi nogle live events lige pt. har vi ikke nogen sponser så vi leder efter en så vi kan lave live events. Denmarks Elite spiller på et meget højt niveau. Så vi leder efter Events som f.eks. Turneringer. hvis du ville se Denmarks Elites battlelog så skal du klikke her.

Vis du ville vide hvordan du kommer med i klanen så klik her.


Kig en ekstra gang på de markerede ord, og du vil hurtigt finde ud af, at jeres grammatik og jeres skriftlige niveau ikke er særlig højt :wink:

Har I ikke haft dansk grammatik vedrørende kommasætning?


Har du siddet med en ordbog for at rette alle fejlene eller hvad??


Overhovedet ikke. Jeg er bare et ganske begavet menneske :wink:

Ganske enig med #SealFox, og det fortæller ikke mindst lidt om klanens professionalisme.
P4TR1CK
 


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf Clinkie » 30. jun 2012 16:01

SealFox skrev:Det siger altså også noget om seriøsiteten om det er stavet rigtig eller ej,
Må du da selv kunne se.


I en klan, der beskriver sig selv som værende en gruppe af mennesker mellem "14-15+"-årige, så handler det sgu egentlig bare mere om at have det sjovt, end at blive verdens bedste klan.

Tag og slap af, og lad drengene have den sjov de nu fortjener.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf XStraMetro » 30. jun 2012 16:23

Clinkie skrev:
SealFox skrev:Det siger altså også noget om seriøsiteten om det er stavet rigtig eller ej,
Må du da selv kunne se.


I en klan, der beskriver sig selv som værende en gruppe af mennesker mellem "14-15+"-årige, så handler det sgu egentlig bare mere om at have det sjovt, end at blive verdens bedste klan.

Tag og slap af, og lad drengene have den sjov de nu fortjener.

Jeg er så den eneste der er 15 år resten er oppe i 20erne.
Billede
XStraMetro
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron