Xboxlife forum

GR:FS klan?

Alt som er klan relateret

GR:FS klan?

Indlægaf iPwnd94 » 24. jun 2012 13:27

Hej :)
Jeg ville høre der er nogle aktive klaner som spiller Ghost Recon: Future Soldier? Da jeg ser dette som helt klart et hold spil med taktik. Hvis der er nogle vil jeg meget gerne høre noget information, hvis det kan lade sig gøre :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: GR:FS klan?

Indlægaf Chickenfai1 » 24. jun 2012 20:33

Jeg har sammen med Abothmann og ds13 dk aftalt at vi starter med at spille det efter roskilde. Fordi mig og ds13 dk ikke har det endnu så jeg har lige sendt en inv. hvis du er frisk efter roskilde :)?
Chickenfai1
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: GR:FS klan?

Indlægaf iPwnd94 » 24. jun 2012 20:40

Jo lyder meget fedt. Har det dog heller ikke selv endnu, skulle bare høre om der var nogle aktive klaner, men jo er frisk :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: GR:FS klan?

Indlægaf Chickenfai1 » 24. jun 2012 20:45

Jeg kan se du har Saints Row The Third det er jo også frisk i at spille nogle missioner i hvis det er :P
Chickenfai1
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: GR:FS klan?

Indlægaf WuptixWurstii » 25. jun 2012 21:46

hehe jeg er frisk når jeg får det :D Har lige bestilt det idag
Billede
WuptixWurstii
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: GR:FS klan?

Indlægaf iPwnd94 » 5. jul 2012 10:56

Okay, så er jeg næsten færdig med "Single player" delen (historien). Så vil jeg bare lige høre om i er friske på noget online her i weekenden for at se om vi kan holde hinanden ud og snakke om oprettelse af klan, hvis vi kommer så langt :D
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: GR:FS klan?

Indlægaf Chickenfai1 » 13. jul 2012 20:54

iPwnd94 skrev:Okay, så er jeg næsten færdig med "Single player" delen (historien). Så vil jeg bare lige høre om i er friske på noget online her i weekenden for at se om vi kan holde hinanden ud og snakke om oprettelse af klan, hvis vi kommer så langt :D


Hey du får lige et lidt sent svar, jeg får det først i næste uge også er jeg klar.
Chickenfai1
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: GR:FS klan?

Indlægaf XStraMetro » 20. jul 2012 00:41

Hey iPwnd snakker lige med Zaiteria, om vi ikke kan få udviget DKE til ghost recon, fordi et jeg køber det os lige når jeg for løn til d.1
Billede
XStraMetro
Niveau 0
 
Indlæg: 14



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron