Xboxlife forum

AWEX Gaming (officiel tråd)

Alt som er klan relateret

Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Wackoboar » 31. jul 2012 21:14

Nej det var en mw3 clan men det blev ikke til noget:-)
Wackoboar
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Wackoboar » 31. jul 2012 21:15

Miaauw skrev:
Wackoboar skrev:Må jeg godt prøve og være tryout i klanen ps har headset


Mvh WackoBoar

Har du ikke lige oprettet din MLG L.A. Noir klan?

Nej det var en mw3 clan men det blev ikke til noget
Wackoboar
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 31. jul 2012 23:37

Wackoboar skrev:Må jeg godt prøve og være tryout i klanen ps har headset


Mvh WackoBoar

Som jeg har skrevet så er der lukket for tilgang lige nu. Men hvis du selv mener du er noget helt specielt så lad os se på det...Jeg adder dig på live så må vi se ad :)
Mvh
AWEX Underdog
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf ASSASS1N » 1. aug 2012 23:37

Held og lykke Samy!
Synes det vildt, at du stadig fortsætter selvom der kommer så meget hate på jer ! #RESPECT
Har også haft en fed tid da jeg var inde i DnD/DTS, selvom vi har haft vores skænderier ;)

iCazey
ASSASS1N
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 2. aug 2012 09:40

ASSASS1N skrev:Held og lykke Samy!
Synes det vildt, at du stadig fortsætter selvom der kommer så meget hate på jer ! #RESPECT
Har også haft en fed tid da jeg var inde i DnD/DTS, selvom vi har haft vores skænderier ;)

iCazey

Hej Simon og tak for roserne. Ja vi har haft vores skænderier, og ja vi har haft hate, men fleste klaner med success vil for det meste få haters, vi har ligget på GB 19 i eu i MW2, men igen det var hardcore og det var også en af grundene til at vi fik haters for Hardcore var jo handicapbasketball..så vi var jo useriøse. jeg har da også begået mine fejl som leder det vil jeg da gerne indrømme, og har lagt en ny stil for klanens skyld da jeg ikke synes at klanen skal straffes for mine fejl ! jeg har da nok trådt en eller 2 eller flere over tæerne og har givet nogle undskyldninger. Tror de fleste mennesker har begået fejl. Og ja så har vi lige været med i vores første FISK for at vise omverdenen at vi er seriøse , det var lidt svært tidligere da vi havde nogle useriøse elementer med. At vi ikke kom så langt , det regnede vi så ikke med da vi i den forstand er en helt ny klan, mange nye medlemmer så vi skal lige lære at spille som team, men på plus siden har vi nu Viking med igen og noobienator er begyndt at spille igen :D . Men når vi kommer lidt i form må vi jo scrimme lidt med jer i mertix lidt :)
Mvh.
Underdog
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf ASSASS1N » 2. aug 2012 10:45

Barbarian skrev:
ASSASS1N skrev:Held og lykke Samy!
Synes det vildt, at du stadig fortsætter selvom der kommer så meget hate på jer ! #RESPECT
Har også haft en fed tid da jeg var inde i DnD/DTS, selvom vi har haft vores skænderier ;)

iCazey

Hej Simon og tak for roserne. Ja vi har haft vores skænderier, og ja vi har haft hate, men fleste klaner med success vil for det meste få haters, vi har ligget på GB 19 i eu i MW2, men igen det var hardcore og det var også en af grundene til at vi fik haters for Hardcore var jo handicapbasketball..så vi var jo useriøse. jeg har da også begået mine fejl som leder det vil jeg da gerne indrømme, og har lagt en ny stil for klanens skyld da jeg ikke synes at klanen skal straffes for mine fejl ! jeg har da nok trådt en eller 2 eller flere over tæerne og har givet nogle undskyldninger. Tror de fleste mennesker har begået fejl. Og ja så har vi lige været med i vores første FISK for at vise omverdenen at vi er seriøse , det var lidt svært tidligere da vi havde nogle useriøse elementer med. At vi ikke kom så langt , det regnede vi så ikke med da vi i den forstand er en helt ny klan, mange nye medlemmer så vi skal lige lære at spille som team, men på plus siden har vi nu Viking med igen og noobienator er begyndt at spille igen :D . Men når vi kommer lidt i form må vi jo scrimme lidt med jer i mertix lidt :)
Mvh.
Underdog

Er skam ikke i Mertix mere, de valgte at kicke mig :)
ASSASS1N
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 2. aug 2012 12:40

ASSASS1N skrev:
Barbarian skrev:
ASSASS1N skrev:Held og lykke Samy!
Synes det vildt, at du stadig fortsætter selvom der kommer så meget hate på jer ! #RESPECT
Har også haft en fed tid da jeg var inde i DnD/DTS, selvom vi har haft vores skænderier ;)

iCazey

Hej Simon og tak for roserne. Ja vi har haft vores skænderier, og ja vi har haft hate, men fleste klaner med success vil for det meste få haters, vi har ligget på GB 19 i eu i MW2, men igen det var hardcore og det var også en af grundene til at vi fik haters for Hardcore var jo handicapbasketball..så vi var jo useriøse. jeg har da også begået mine fejl som leder det vil jeg da gerne indrømme, og har lagt en ny stil for klanens skyld da jeg ikke synes at klanen skal straffes for mine fejl ! jeg har da nok trådt en eller 2 eller flere over tæerne og har givet nogle undskyldninger. Tror de fleste mennesker har begået fejl. Og ja så har vi lige været med i vores første FISK for at vise omverdenen at vi er seriøse , det var lidt svært tidligere da vi havde nogle useriøse elementer med. At vi ikke kom så langt , det regnede vi så ikke med da vi i den forstand er en helt ny klan, mange nye medlemmer så vi skal lige lære at spille som team, men på plus siden har vi nu Viking med igen og noobienator er begyndt at spille igen :D . Men når vi kommer lidt i form må vi jo scrimme lidt med jer i mertix lidt :)
Mvh.
Underdog

Er skam ikke i Mertix mere, de valgte at kicke mig :)

Ok det er jeg da ked af at høre :( så må du have alt held fremover herfra.
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Raxxu » 25. sep 2012 20:21

Edit: Er kommet ind i klanen :)
Senest rettet af Raxxu 3. feb 2013 21:47, rettet i alt 1 gang.
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Lancheis » 25. sep 2012 21:36

Jeg stemmer for at FPS geniet Hyggen skal på trial.
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Raxxu » 25. sep 2012 21:40

Lancheis skrev:FPS geniet Hyggen


"FPS geniet" forstod jeg godt men hyggen? dafuq? :P
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf lucky ba » 25. sep 2012 22:27

Raxxu skrev:
Lancheis skrev:FPS geniet Hyggen


"FPS geniet" forstod jeg godt men hyggen? dafuq? :P

Tror du er for ny i branchen til at forstå det, men Hyggen er en rimelig "fed" gamer, i en forstand du selv må fortolke :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Raxxu » 25. sep 2012 22:45

Haha lol ja okay nu forstod jeg den bedre :)
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 7. okt 2012 22:02

Raxxu skrev:Hmm det kunne måske være noget for mig det her da jeg gerne vil ind i den lidt mere competive del af CoD og jeg kan godt lide jeres navn :D

Lidt hurtigt info. Du kan få mere senere hvis det er :)
Alder: 16
W/L Ratio: 75%
Er social og lærer hurtigt
Elsker at spille med et Team/Venner da jeg hader at spille alene.

Men jeg skal bare lige have mit nye headset hvis i vil have mig på en tryout (Har ikke modtaget det med posten endnu) :(
Men du kan bare lige adde mig på boxen hvis du gerne vil have mig på en tryout

Også lige til sidst vil i også spille black ops 2?

Hej Jakob tak for din interesse det kan vi godt se på, vi har lige plads til et par stykker mere... Sorry jeg først svarer nu, har ikke lige været herinde et stykke tid, er vant til at folk kontakter mig på live. Men adder dig lige hvis du stadigvæk er F/A .. PS vi holder pause fra competetive indtil BLOPS 2 da de fleste hader MW3 for tiden og flertallet har haft brug for en pause lidt væk fra COD og competetive gaming, men vi skulle meget gerne være helt oppe og køre i højeste gear igen i starten af BLOPS 2 hvis flertallet kan lide det , som vi selvfølgelig alle håber vi kan :) men jo som jeg skriver nu skal vi spille BLOPS2 :)
Mvh.
AWEX Underdog.
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Raxxu » 15. okt 2012 01:48

Edit: Nvm
Senest rettet af Raxxu 15. okt 2012 14:29, rettet i alt 2 gange.
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 15. okt 2012 13:55

Jeg ved ikke om du ikke kan læse dansk Jakob , men har jo lige skrevet at du kunne få tryout hos os, men at vi holder en pause med competetive indtil BLOPS2 (se ovenover) og da jeg kontaktede dig på live skrev du det var fint nok, og det står også i min bio på live og på vores hjemmeside, synes bare vi skal droppe den tryout Jakob Du har jo heller ikke haft ret meget tid til at spille med os grundet din kæreste som du skrev... synes bare du skal satse på en anden klan der spiller competetive nu.. :D held og lykke fremover til dig
Mvh.
AWEX Underdog
PS har liget fået en besked fra din 'leder' fra TEAM EU eller TEAM Denmark som de hedder nu, han spørger om du er på tryout hos os da du egentligt var hos dem og ikke har sagt farvel til dem :D Tror det er meget godt vi holder her Jakob jeg vidste ikke du var derovre...
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron