Xboxlife forum

AWEX Gaming (officiel tråd)

Alt som er klan relateret

Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf DangerSniper DK » 16. maj 2013 08:24

Raxxu skrev:
Combio skrev:det er sgu da stadig competitive...


#-o =D>

Hvor er det lige competetive henne? please svar mig på dette

Alt kan spilles Competetive. Bare fordi det ikke er med i "MLG" betyder det ikke at det ikke er Competetive.
F.eks. kan du spille HQ Competetive eller du kan spille GTA Competetive. ALT.
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Raxxu » 16. maj 2013 09:42

DangerSniper DK skrev:
Raxxu skrev:
Combio skrev:det er sgu da stadig competitive...


#-o =D>

Hvor er det lige competetive henne? please svar mig på dette

Alt kan spilles Competetive. Bare fordi det ikke er med i "MLG" betyder det ikke at det ikke er Competetive.
F.eks. kan du spille HQ Competetive eller du kan spille GTA Competetive. ALT.


Når man ser det på den måde selfølgelig men når jeg hører Competetive Cod så tænker jeg IKKE hardcore da der simpelthen ikke er nogen som spiller det længere (Ikke hvad jeg ved af ihvertfald)
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 27. maj 2013 13:03

Opdateret 299-09-2013: Vi søger nogle dygtige spillere.
Senest rettet af Barbarian 29. sep 2013 16:49, rettet i alt 1 gang.
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 29. aug 2013 09:17

Vi søger 2 dygtige aktive spillere. Bare skriv til mig på live hvis i skulle være interesserede.
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Zeet » 22. jan 2014 22:12

Søger i stadig spillere? Er nok mere casual player, men ville måske kunne fungerer competetive efter lidt træning.
Zeet
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 23. jan 2014 10:21

Zeet skrev:Søger i stadig spillere? Er nok mere casual player, men ville måske kunne fungerer competetive efter lidt træning.

Hej og tak for interessen i klanen Zeet , ja jeg mener vi mangler et par spillere nu, men kan ikke sige om du er god nok, men det lader vi dig jo vise i en tryout, bare tilføj AWEX noobie som er leder nu og AWEX Raxxu som er co-leder da jeg er manager i klanen :) jeg forbereder dem lige på at du kontakter dem snart.
mvh
Underdog.
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Zeet » 23. jan 2014 20:03

Barbarian skrev:
Zeet skrev:Søger i stadig spillere? Er nok mere casual player, men ville måske kunne fungerer competetive efter lidt træning.

Hej og tak for interessen i klanen Zeet , ja jeg mener vi mangler et par spillere nu, men kan ikke sige om du er god nok, men det lader vi dig jo vise i en tryout, bare tilføj AWEX noobie som er leder nu og AWEX Raxxu som er co-leder da jeg er manager i klanen :) jeg forbereder dem lige på at du kontakter dem snart.
mvh
Underdog.



Lyder godt, har lige lidt eksamenspjat der skal læses op på, så kan ikke komme med en præcis dato :)
Zeet
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron