Xboxlife forum

AWEX Gaming (officiel tråd)

Alt som er klan relateret

Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Raxxu » 15. okt 2012 14:28

Nvm resolved!
Senest rettet af Raxxu 3. feb 2013 21:47, rettet i alt 1 gang.
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 15. okt 2012 15:05

Raxxu skrev:wow... i har virkeligt misfortået en masse både dem fra team EU og Awex.

1. Jeg har aldrig været Officielt i team EU da jeg ikke engang har været på tryout
2. Ja i know det med at i holder en pause det var bare ment sådan at hvis der bare var nogle stykker som bare ville for sjovt ikke noget seriøst ment med det overhovedt. Undskylder hvis det har haft en anden betydning end det det virkeligt mente
3. Hvis jeg joiner en clan så er jeg altså 100% loyal over for den clan
4. Har ikke tid? Jeg havde ikke tid EN dag da jeg var sammen med kæresten hele den dag ellers har jeg sådan set masser af tid til CoD
5. Jeg er altså ikke en tryhard jeg vil hellere end gerne vente til BO2 og jeg gider altså heller ikke at scrimme hver dag

jeg har skam ikke misforstået dig Jakob, jeg skriver jo bare tilbage på det du skriver :) så må du udtrykke dig bedre. Og jo der er nogle af gutterne online som vil være competetive nogle gange. Og det med TEAM EU kan jeg jo ikke vide noget om, synes du skal redde trådene ud med dem så. Jeg skriver igen kun hvad jeg har læst. Men ok så fortsætter vi da bare tryout så er der jo ingen ko på isen :)
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf MrElmWooD » 15. okt 2012 19:18

Jakob passer jo ikke, du var på hjemmesidden og du var en del af det hele du kom med id'er Og du kom ike på try da jeg smide dig en som full member. Og jo vi er seriøs men skal jo lige have gang i clanen da vi er nye osv. man bliver ikke 20 members på en dag. bare også lige meget nu GL i den nye clan hvis du kommer ind ;)
MrElmWooD
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf DangerSniper DK » 22. nov 2012 11:03

AWEX Gaming søger 2 spillere til Black Ops 2 :)
Alle er velkomne :) Kontakt "AWEX Chriz" eller Underdog.
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf DangerSniper DK » 23. nov 2012 23:55

Søger stadig.. :)
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 29. nov 2012 13:16

Vi har lige fået StormyChriZZY ind velkommen til ham :) PS til andre klaner der gerne vil scrimme mod os, vi begynder at scrimme igen om ca. 2 uger efter en lang pause, så i kan bare kontakte AWEX Chriz om 2 ugers tid :) han er vores Team-leder. Og ja vi spiller Black Ops 2 Core efter Decerto reglerne. Der er ingen grund til at en masse skriver herinde nu at i gerne vil scrimme, men som sagt så kontakt AWEX Chriz i stedet for på live :)
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Raxxu » 3. feb 2013 21:49

Vi mangler 2 spillere til vores competetive afdeling! Skriv herinde eller add mig eller "AWEX underdog" på xboxen også kan du få en tryout

Alle er velkomne til at komme på en tryout! Så bare kom hvis i tror i har det som skal til
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Raxxu » 25. feb 2013 12:32

Vi har en på tryout lige pt og han ser lovende ud så vi søger stadig lige PT 1 member men flere er også velkomne! :)
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 19. mar 2013 12:54

Vingingjvp er lige blevet medlem :) velkommen til ham. Vi søger stadigvæk nogle spillere.
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Barbarian » 24. mar 2013 13:41

Vi søger stadigvæk et competetive spillere, og nogle snipere til vores sniperteam, kontakt mig eller Jakobnk123 på Live hvis i er interesserede.

update: 12-04-2013
Jewpwndyourass & ThatsMyGT er lige kommet ind, vi har en plads tilbage, så bliver der lukket for tilgang.Men vi søger stadigvæk snipere..
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Raxxu » 12. apr 2013 15:53

Velkommen til Jewpwndyourass & ThatsMyGT :)
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Luzioz » 12. apr 2013 16:20

Søger i stadig :)?
Luzioz
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Raxxu » 12. apr 2013 16:46

ja vi søger 1 mere til vores competetive team dog har vi allerede en på tryout men du er selvfølgelig velkommen til at komme på tryout også da han også kun lige er startet på tryout også :)
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Luzioz » 12. apr 2013 16:48

Det kunne jeg da godt tænke mig :) jeg har nu mest spillet ffa og blev også på en anden plads i xboxlifes turnering :)
Luzioz
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: AWEX Gaming (officiel tråd)

Indlægaf Raxxu » 12. apr 2013 16:55

fedt nok :) Du adder bare "Jakobnk123" på boxen :)
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron