Xboxlife forum

Klaner der trashtalker i mw3

Alt som er klan relateret

Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf iiM AlekG DK » 25. nov 2011 08:47

Hej alle jeg er ved at være godt træt af at joine baner med andre danskere hele tiden I MW3, men når det nu ikke kan undgås og man ikke kan komme uden om at spille med andre danske klaner så synes jeg personligt man skal spille ordentligt og droppe alt det trashtalk pjat.. Det sker for tit at vi i Empire joiner ind i baner med andre danskere der så trashtalker, jeg vil ikke nævne navne jeg vil bare lige gøre jer alle opmærksomme på hvad min menning er omkring det her.

Og hvad mener i så om det her??
Står jeg alene med dette problem?

Håber på at høre jeres mening :)

Empire x Alek
Empire x Alek
don't start a fight if u sound like spongebob;D
mes que un club (barca)
iiM AlekG DK
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Macheta » 25. nov 2011 08:55

Selv har jeg endnu ikke stødt på trashtalk, men det må da være irreterende i jeres tilfælde.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Prozel » 25. nov 2011 08:59

Jeg elsker at blive trashtalket!
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Anonymous22 » 25. nov 2011 09:40

Jeg har slået private chat til, permanent, så jeg kun kan høre dem som jeg er venner med, og det er en dejlig ting :)
Anonymous22
 


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Slimjay DK » 25. nov 2011 09:59

Stronghold skrev:Jeg har slået private chat til, permanent, så jeg kun kan høre dem som jeg er venner med, og det er en dejlig ting :)


+1 .. problem solved !
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Dark x Crow » 25. nov 2011 10:10

Stronghold skrev:Jeg har slået private chat til, permanent, så jeg kun kan høre dem som jeg er venner med, og det er en dejlig ting :)

Det er nemlig en rigtig dejlig ting ;)
Jeg syntes alle danskere trashtalker.:

Billede

Svar: Den skulle lige prøves, hvordan er man ring?

Billede

Svar: Jeg tror du mener "Ringe"? Lille dreng.

Billede

Svar: Jeg kalder dig lille dreng da det er umodent at sende en Hate besked, og kalde en "Ring" og "pussy" (for at bruge dit dårlige dansk)


Efter disse beskeder har jeg valgt at jeg kun kan få beskeder fra venner.
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Macheta » 25. nov 2011 10:25

Laugh of the day. Haha, kæft hvor er det godt. Håber jeg støder på ham en dag, så skal jeg fandme rulle ham rundt med en Type.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf iiM AlekG DK » 25. nov 2011 10:58

Han virker ikke for skarp ham daaaniel v, men jeg synes bare at når man møder andre danskere burde man kunne spille fornuftig og være venlige overfor andre danskere... Det er der selfølgelig også nogen der er, men de fleste er ikke særligt imødekommende **
Empire x Alek
don't start a fight if u sound like spongebob;D
mes que un club (barca)
iiM AlekG DK
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Dark x Crow » 25. nov 2011 11:25

iiM AlekG DK skrev:Han virker ikke for skarp ham daaaniel v, men jeg synes bare at når man møder andre danskere burde man kunne spille fornuftig og være venlige overfor andre danskere... Det er der selfølgelig også nogen der er, men de fleste er ikke særligt imødekommende **

Janteloven:
Du skal ikke tro at du er noget
Du skal ikke tro du er lige så meget som os
Du skal ikke tro du er klogere end os
Du skal ikke bilde dig ind at du er bedre end os
Du skal ikke tro du ved mere end os
Du skal ikke tro du er mere end os
Du skal ikke tro at du duer til noget
Du skal ikke le ad os
Du skal ikke tro at nogen bryder sig om dig
Du skal ikke tro du kan lære os noget
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf iiM AlekG DK » 25. nov 2011 11:51

Dark x Crow skrev:
iiM AlekG DK skrev:Han virker ikke for skarp ham daaaniel v, men jeg synes bare at når man møder andre danskere burde man kunne spille fornuftig og være venlige overfor andre danskere... Det er der selfølgelig også nogen der er, men de fleste er ikke særligt imødekommende **

Janteloven:
Du skal ikke tro at du er noget
Du skal ikke tro du er lige så meget som os
Du skal ikke tro du er klogere end os
Du skal ikke bilde dig ind at du er bedre end os
Du skal ikke tro du ved mere end os
Du skal ikke tro du er mere end os
Du skal ikke tro at du duer til noget
Du skal ikke le ad os
Du skal ikke tro at nogen bryder sig om dig
Du skal ikke tro du kan lære os noget


Det giver ikke rigtig mening i mit hoved ...
Empire x Alek
don't start a fight if u sound like spongebob;D
mes que un club (barca)
iiM AlekG DK
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Zentix » 25. nov 2011 11:58

Vi mødte et hold der hed Empire her for et par dage siden i public.. Efter vi havde vundet 4-0 4-0 begyndte de at sige vi ikke havde noget liv :(

Jeg blev ret ked af det
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf iiMSchulerDK » 25. nov 2011 12:07

Zentix skrev:Vi mødte et hold der hed Empire her for et par dage siden i public.. Efter vi havde vundet 4-0 4-0 begyndte de at sige vi ikke havde noget liv :(

Jeg blev ret ked af det


Hold da op! Få det til at lyde som om at i er uskyldige og ikke har sagt et ord. Ja vi var heller ikke meget bedre men der hvor vi bliver piss-off er når man håbet på efter den aftens skandale at man kunne ALLIGEVEL få nogle matches igennem. Efter min mening skal det sgu kunne lade sig gøre at spille mod danske klaner uden trashtalk og dagen efter nået vi kun 3 for Empire at joine og straks blev tyret ned i gulvet med alt muligt pis! Det er det mest barnlige pis jeg længe har oplevet og valgte at mute alle da det var trist at høre at en dansk klan, der muligvis har stor potentiale har det med at gøre sig upopulær...

Siger det bare. Syntes det var fedt en gruppe drenge/voksne der har spillet COD i mange år og har vist interesse for klan spil, og ligger ud med at trashtalk til at starte med og hate fx Pulse og Empire. Skuffende....
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Zentix » 25. nov 2011 12:10

Haha, og så kommer der med det samme et comeback :) Lækkert. Nu er det ikke hele vores hold der har trashtalket, men lad os lige spole tilbage til den dag vi "scrimmede" hvor I blev ret hurtigt sure over at tabe. Der er overhovedet ikke nogen fra vores hold der bærer nag, men det er stadig sjovt at se hvor personligt I tager tingene. Jeg sagde ikke et ord til jer, udover lige da I kom ind og alligevel går I helt amok.

At trashtalke PuLsE er en helt anden sag som du ikke rigtigt ved noget om :)
Senest rettet af Zentix 25. nov 2011 14:26, rettet i alt 1 gang.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf iiMSchulerDK » 25. nov 2011 12:19

Tsk! Hør dig dog selv! Under en match siger ENHVER gamer noget lort, Og bild mig ikke ind i overhovedet ikke gør det for så er det den største løgn jeg har hørt! Ja sviner under alle kampe alle ned... ja endda mig selv xD har svært ved at styre det og så kan du sige hvad du vil om det. Gider ikke diskutere om hvem der startede for det er begge hold lige gode om! Nu ikke noget med at lege hellig og sige det var os der startede. Det var begge hold og derfor burder vi også kunne løse det i fællesskab problemet men interessen forvandt ihvertfald for mig da i kørte på dagen efter den øv dag :( Havde INTET imod jer INDTIL i lukker lobbyen ned efter 3 intense skrims hvor empire fik sin sag for da vi ikke har spille de gamemodes så meget sammen.
Og hvad mener du med vi bliver sur over at tabe. kald det sur men kender ingen i verden der får jubel glæde over sådan noget. Vi diskutere i Empire meget hvordan man hold kan vinde gang på gang og på den måde selv gør det bedre for vi er slet ikke på højt plan endnu.
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf iiMSchulerDK » 25. nov 2011 12:21

Men Zentix, hvis det er virkelig sådan at du stadig vil komme med beskyldninger så syntes vi skal droppe kampe for vil gerne stadig men virker ikke som om der er interesse for det. De eneste man kan stadig tale med og kunne komme frem til en løsnng er duggi og esco;)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron